"המיטב של ורסצ'ה עבור H&M", זהו השם היומרני שבחרו בית האופנה האיטלקי הוותיק ורשת האופנה השבדית לקולקציית הקפסולה שיצרו יחדיו, אשר עתידה להגיע לסניפי הדגל של H&M ב-17 בנובמבר (כולל לישראל). לאור תמונות קטלוג חדשות שזלגו אל הרשת מתוך קטלוג הנשים מסתמן, שיש סיכוי שליומרה יהיה כיסוי מסויים.
קולקציית הגברים נועזת לא פחות
דונטלה ורסצ'ה הצהירה כי היא נברה בארכיונים של החברה מתוך כוונה למצוא פריטים אייקוניים מארבעת העשורים בהם קיים בית האופנה, החל מימי נערת הזוהר הזנותית שהגה ג'יאני ורסצ'ה ועד לשנים האחרונות, בהן הציעה המעצבת גרסה מודרנית ומרוככת לאותו סקס-אפיל אלים. המציאות, מכל מקום, תואמת לכוונה קולקציית ורסצ'ה ל-H&M, הכוללת 40 דגמים לנשים ועוד אוסף אביזרים משלימים, מתפקדת כאוסף זיכרונות משולח רסן, שפונה במודע לליבה הקשה והלוהטת של חובבי האופנה.
החל משמלה קצרצרה העשויה עור ומנוקדת בניטים המשרטטים את סמל החברה, דרך שמלה בהדפס נאיבי-לכאורה של פרחים רוויים בצבע, בעלת חצאית קפלים המשחזרת את אחד העיצובים של הבית משנות ה-90, ועד תיקי נשיאה קטנים העשויים עור או נעלי עקב המלוות בשרוכים - לא הכל מיועד לעיכול מיידי, אך לכל יש הילה של מוחצנות, שבדרך כלל נפקדת מרשתות אופנה מסחריות. עם זאת, למרות התעוזה היחסית של הקולקציה, ובייחוד מצידה של הרשת השבדית שבדרך כלל בוחרת למכור אופנה נגישה פי כמה, ספק אם זו לא תהיה הצלחה מסחררת. לראייה ורסצ'ה כבר הודיעו כי הם צופים גידול בהכנסות ברבעון האחרון של השנה, הודות לפרויקט המשותף עם H&M.
נשים ראוותניות: קולקציית ורסצ'ה ל-H&M
לירוי שופן
9.10.2011 / 20:24