אז נכון, לא היה פה משהו שלא ראינו קודם או אופנה מהוקצעת. למעשה, תצוגת ויקטוריה סיקרט השנתית שהתקיימה אמש בניו-יורק היתה בדיוק מה שציפינו שהיא תהיה. מפגן ראווה של תחתונים, חזיות, שיער בוהק, עקבי סטילטו, רגליים אינסופיות, ירכי ברזל, חיוכים הוליוודיים וכנפיים מכל מיני סוגים. ואת כל אלו הציגו 47 דוגמניות מהיפות בתעשייה כיום - כולל הוותיקות, האמהות, המפורסמות, החדשות, נערת "חזיית הפנטזיה", וכמובן השתיים שכולנו התאהבנו בהן ממש לא מזמן.
ג'יג'י חדיד ולצדה קנדל ג'נר לקחו חלק בתצוגת ויקטוריה סיקרט לראשונה בחייהן. ללא ספק, אבן דרך בקריירה הנוסקת של שתיהן. והן השתלבו פה באופן טבעי. אמא של ג'יג'י, יולנדה פוסטר, כוכבת הריאליטי "עקרות בית אמיתיות מבוורלי הילס" ושתי ה"אמהות" של קנדל, כריס ג'נר וקייטלין ג'נר, צפו בגאווה מהשורה הראשונה ונראו מפויסות באופן מפתיע. ג'ו ג'ונאס, האקס הטרי של ג'יג'י, נעדר עקב הפרידה כמובן, כמו גם האחיות קרדשיאן שנעדרו לבקשתה של ג'נר שהרגישה "ימספיק לחץ", לדבריה. גם טופמודלס יפהפיות, מסתבר, מתרגשות במעמדים מסוימים.
התצוגה עצמה לא איכזבה. ההופעות החיות תרמו לאווירה החגיגית והמקפיצה. סלינה גומז ביצעה, כמה מתבקש, את Me and My Girls, אל גולדינג את הלהיט המדבק Love Me Like You Do ודה וויקאנד ביצעו גרסה מיוחדת של In The Night ואת הלהיט Can't Feel My Face.
התצוגה השנה היא תצוגה מספר עשרים מאז שהחלה המסורת. גם הפעם ההפקה היתה מהוקצעת ויקרה (אחת היקרות בלוח השנה של עולם האופנה). השילוב של לנז'רי, מוזיקת פופ חיה והנאה מציצנית השלימו מפגן בידור רהבתני ופחות אופנה לשמה. אך הערך ההפקתי הגבוה והספקטקל הממגנט לא השאירו איש אדיש; כל מדור אופנה המכבד את עצמו סיקר הבוקר את התצוגה.
כמובן שזמן קצר לפני התצוגה התקיימה פעילות קידום אינטנסיבית. בין היתר התפרסמו (בעיקר ברשתות החברתיות), תמונות מהאודישנים וסיפורים על הההכנות הקדחתניות של "המלאכיות" (מעין דוברות רשמיות של המותג). סרטון האודישן המוצלח של ג'יג'י חדיד, למשל, עלה באינסטגרם הרשמי של החברה וזכה ל-447 אלף לייקים. אבל עיקר פעילות קידום התצוגה הוא "חזיית הפנטזיה", עיצוב גימיקי של חזייה המשובצת יהלומים ואבנים יקרות, המוצגת על ידי מלאכית נבחרת. השנה היא, כאמור, לילי אולדרידג'. עלות החזיה שלה הפעם - 2 מיליון דולרים.
הלנז'רי פה הוא ברובו קונספטואלי. הדגמים המוצגים בליווי אקססוריז תואמים לא יימצאו על מדפי החנויות או באתר הרשמי של ויקטוריה סיקרט. הם נועדו לקדם ולפאר את המותג ולחדד את הדימוי הסקסי, הבועט והחצוף שלו. מנגד, ביגוד הפנאי של PINK, ליין הקולג'ים של ויקטוריה, הוא אמיתי. התצוגה תשודר ברשת CBS ב-8 בדצמבר בשעה 22.00, זמן צפיית שיא. עד אז, אין כל וידיאו של התצוגה המלאה. פה ושם שוחררו קטעים קצרים וטיזרים, אך מי שמעוניין בצפייה באיוונט במלואו ייאלץ לחכות לשידור הטלוויזיוני.