מאז שקים, קלואי וקורטני קרדשיאן פרצו לחיינו, הם הידרדרו משמעותית. לא רק תוכניות ריאליטי קיבלו לגיטימציה, אלא גם ניתוחים פלסטיים מפוקפקים. מישהו שמע על שתלי ישבן לפני עשור? בדיוק. גם אנחנו לא. בחודשים האחרונים מפרסמות הבנות תמונות סלפי רבות בהן נראות הטראשיות כשהן חנוטות במחוכים מחטבים בשלל צבעים וטקסטורות.
הטרנד המכאיב תפס תאוצה בעולם, אך למרבה המזל יש מי שממהר לבלום אותו. הרשות לפיקוח על פרסומות בבריטניה פסלה לשידור פרסומת שמעודדת שימוש במחוך של חברת Velform Miniwaist כיוון שהיא מעודדת תפישת גוף מוטעית ופגיעה עצמית.
בפרסומות מופיעות תמונות של נשים לפני השימוש במחוך ואחריו. התוצאות, כמובן, מעוררות קנאה ויכולות להתקיים במציאות רק אחרי הסרת כלוב הצלעות. "ככה נשים צריכות להיראות וזה מה שגברים אוהבים. למרבה הצער עם הזמן, ובעיקר כשמזדקנים, הגזרה הולכת לאיבוד. זה לא קורה רק לך. למרבה המזל, יש שיטה להחזיר את הנשיות חזרה וליצור גזרת שעון חול מהממת שכל הנשים רוצות".
אזרחים רבים התלוננו על התוכן והמוצר והרשות לפיקוח על פרסומות פתחה בחקירה בסופה החליטה, כאמור, להסיר את הפרסומת משידור. "זה חסר אחריות לרמוז לכך שמותניים צרים צריכים להיות שאיפה ומטרה שכל הנשים צריכות לכוון אליה. הגענו למסקנה שהפרסומת מעודדת תפישת גוף לא בריאה".