בווידיאו: צפו בסרטון הקמפיין.
תחת הקונספט "see now buy now" (תראה עכשיו, תקנה עכשיו) משיקים בדיזל את חגיגות ה-30 שנים למותג המצליח. הלו"ז לאירוע הנוצץ כולל תצוגת אופנה שנערכה אתמול בטוקיו עם קולקציה חדשה, וקמפיין הומאז' שמחזיר לחיים רעיונות מהעבר של בית האופנה הרוקנ'רולי. סדרת המודעות כוללת 50 צילומים מבית הצלם הפרובוקטיבי המשובח טרי ריצ'רדסון ובניצוחו הקריאטיבי של המנהל האמנותי ניקולה פורמיקטי - שאיחדו כוחות לצורך זיקוק ערכי המותג הנעים סביב מסרים שערורייתים ויומיומיים כאחד.
מסע הפרסום שכותרתו for successful living 2 (הראשון היה בניינטיז) מציע למעשה עצות שימושיות לחיים שמתורגמות לתמונות, כמו למשל מספר 5 - אהוב בפתיחות - עם ליהוק של דוגמנית לבושה בג'ינס כשהטופ הוא תינוק יונק. "יותר מתמיד אנחנו זקוקים כעת למסר חיובי בעולם שבו אנו חיים", מיחצן פורמיקטי את הקמפיין, "ודיזל הוא כנראה המותג היחיד שיש לו והייתה לו נקודת מבט חזקה". צפו בתמונות.
כך תחיו נכון על פי דיזל
7.9.2016 / 10:38