תילן בלונדו חוזרת. למעשה היא לא הלכה לשום מקום, אולם את הפריצה הגדולה שלה - שהכתה גלים בכל העולם - היא עשתה ב-2011. הילדה הצרפתייה, שזכתה אז לכינוי "הילדה היפה בעולם", עוררה סערה בסדרת צילומים שנויה במחלוקת שפורסמה במגזין ווג פריז. היא הוצבה במרכזה של הפקת אופנה פולמוסית, כשהיא לבושה בביגוד מנצנץ ונועלת נעלי עקב, בסטיילינג של נשים בשלות ופרובוקטיביות - וכל זה כשהיא רק בת 10.
אתם קוראים נכון, את טבילת האש שלה כדוגמנית עשתה בלונדו כבר כשהייתה בת 4, עבור בית האופנה של ז'אן פול גוטייה, ובגיל 10 היא כבר דיגמנה בגדים לנשים. הדבר עורר דיון סוער בזמנו בסוגיית המיניות של ילדות ובנות עשרה בתעשיית האופנה.
בתם של כדורגלן העבר פטריק בלונדו ושדרנית הטלוויזיה שהפכה למעצבת אופנה ורוניקה לוברי, הופיעה במגזין בפוזות שהיו מי שראו בהן לא ראויות, מה שגרם לרבים לפקפק בשיקול דעתה של עורכת המגזין דאז קארין רויטפלד. פרנסואה פינו, יו"ר חברת האחזקות PPR המחזיקה בבעלותה מותגי אופנה יוקרתיים, ראה בהפקה חוסר טעם משווע ואיים להפסיק את פרסום המודעות של מותגי החברה במגזין.
היום בלונדו כבר בת 16, ובניגוד לדוגמניות אחרות שרק מתחילות את הקריירה בגיל הזה, לה כבר יש רזומה מכובד בתחום. בשבוע שעבר היא זכתה להשאיר את חותמה בשבוע האופנה בניו יורק, שם משכה את תשומת לב הצלמים כשישבה בשורה הראשונה בתצוגת האופנה של קולקציית אביב-קיץ 2018 של מייקל קורס ואימצה לעצמה את מראה ה"לא מחייכת לעולם" מבית מדרשה של ויקטוריה בקהאם.
אחרי שהשתתפה בקמפיינים של ראלף לורן ולקוסט, התנוססה על שערים של מגזיני אופנה נחשבים והצטרפה לסוכנות הדוגמנות היוקרתית IMG, ממש לאחרונה חתמה בלונדו על חוזה דוגמנות רציני ראשון כפרזנטורית החדשה של חברת הקוסמטיקה לוריאל, לצד דוגמניות מובילות כמו דוצן קרוס וברברה פלווין. למעשה, בדיוק ביום הולדתה ה-16 שהתקיים באפריל האחרון, הכריזה עליה לוריאל כעל נציגתם הגלובלית הצעירה ביותר אי פעם וקראה לה "אייקון בהתהוות".
"עם יותר ממיליון עוקבים באינסטגרם, חשבון טוויטר, סנאפצ'ט וערוץ ביוטיוב שם היא משתפת את עוקביה בעצות היופי שלה, בלונדו נולדה לעולם הביוטי הדיגיטלי, המוכר לה היטב", נמסר מלוריאל. "היא יוצרת בעצמה את התדמית שלה, כותבת בעצמה את הסיפור שלה, כל תמונת סלפי שלה או כל סרטון וידיאו הם הצהרה של הערכה עצמית והעצמה. היא לוקחת את החיבור הדיגיטלי לרמה גבוהה יותר, ומתקשרת ישירות עם מעריצים, בפשטות יפהפייה".
וזה ממשיך: "היא מעוררת השראה במאות אלפי נשים צעירות. היא הקול של דור שמבלה את זמנו בלהתחבר זה לזה - יותר מכל דור אחר בעבר", אמר פייר-עמנואל אנז'לוגלו, הנשיא העולמי של לוריאל פריז. "הדור הזה זקוק לדוגמנים שאפתניים שמפרשים מחדש את היופי ומשפיעים על היופי דרך היצירתיות והסגנון שלהם. לוריאל פריז שמחה לצרף למותג שדוחף את היופי הדיגיטלי קדימה את תילן כשגרירה של המוצרים המתקדמים והמתוחכמים ביותר, המיועדים לנשים צעירות שמחפשות ביטחון עצמי והעצמה".
אמה של בלונדו עומדת מאחורי קריירת הדוגמנות של בתה והגנה עליה בעבר: "אני חושבת שהפרסומות של 'פטיט באטו' (מותג ביגוד ילדים צרפתי) המציגות ילדות בנות 11 עם פטמות בולטות הרבה יותר מזעזעות. הבת שלי אפילו לא עירומה, אין צורך להגיב בחוסר פרופורציה. אני מודה בעצמי שהייתי בהלם בזמן הצילומים אבל תרשו לי לדייק - הדבר היחיד שהפתיע אותי הייתה השרשרת שהיא ענדה ששוויה יותר מ-3 מיליון אירו".