המשפט "יש מצב שמנגו הפכה לזארה?" פתח דיון תוסס בקבוצת הווטסאפ של חברותיי השופוהוליקיות. המסקנה היתה שמשהו טוב קורה ברשת האופנה הספרדית. המותג שעד כה תרגם את הטרנדים הבולטים לעונה בצורה ובתמחור נגישים, תמיד היה איכשהו בעמדת המפסיד כשהיו מנסים להשוות אותו לאימפריית זארה המצליחה והאהובה, שגם היא כידוע ממוצא ספרדי. אך מגמה שהתחילה בקיץ האחרון ממשיכה איתנו לחורף הנוכחי, ומציגה עליית מדרגה בלוק הכללי של הקולקציה, עם פריטים שלא נופלים מהאחות המוצלחת יותר - הן מבחינת העיצוב והן מבחינת האיכות.
גם ברמה התדמיתית נעשתה עבודה מצוינת, כשאושיות סטייל מוערכות ומשפיעות כמו בלה חדיד, הבלוגרית ליאנדרה מדין ("מן רפלר"), וג'וליה רויטפלד (הבת של קארין) שיתפו פעולה בצורה כזו או אחרת עם הרשת ודאגו להרים לה באינסטה.
כל הטרנדים שהם מאסט נמצאים פה בתרגומים לא רעים בכלל. פריטי הקטיפה מובאים בצורה מלטפת בשמלות מעטפת ובז'קטים; טרנד החליפות גם הוא פה, והוא כולל כמובן את הז'קטים האפורים המשובצים שנמצאים בכל פינה וגם את הקורדרוי המושמץ שעושה קאמבק יפה; מעילי צמר בגזרת אוברסייז מוצעים במגוון צבעים, מראה הסבנטיז מציע פרינטים פרחוניים בחולצות ובשמלות מקסי נשפכות שמשתלבות מעולה עם ההיצע במחלקת האביזרים של הרשת - נעליים, תיקים וחגורות; ונעשה שימוש בצבעים הנכונים של העונה - בורדו וחרדל. קולקציית בגדי הערב מתכוננת למסיבות הסילבסטר, ומציעה שמלות קוקטייל, חולצות פאייטים, טי-שירטס מנצנצות ושלל נעלי עקב.
טווח מחירים: 59.90-699.90 שקלים (פרט למעילי עור שמגיעים עד 1299.90 שקלים. להשיג בסניפי הרשת ברחבי הארץ.