לאחר שאישרה בשבוע שעבר את הידיעה בדבר הקמתה של רשת אופנה חדשה, דובר חברת האופנה השבדית H&M חשף אמש באופן רשמי את שמה - Other Stories & ('וסיפורים נוספים'; בתרגום חופשי). עם זאת, מידע נוסף וקונקרטי יותר לא נמסר, ועדיין קיימת האפשרות כי השם ישתנה לאחר בדיקות שוק.
על פי הערכות רבות, כולל רמזים מצד החברה עצמה, המותג, שצפוי לפתוח חנויות ראשונות בשנת 2013, יתמקד בפלח שוק שונה מזה של רשת H&M. יש הסוברים כי ממוצע המחירים בו יהיה גבוה יותר, וקרוב לזה של מותג האופנה המינימליסטי הנמצא בבעלותה, COS. מכאן, שהאופנה עצמה עתידה להיות איכותית ובעלת מאפיינים של יוקרה.
בחירת השם גרפה בבלוגוספירה ביקורת נוקבת. על אף שהסימן '&' נועד כדי לייצר קשר אסוציאטיבי עם רשת האם, והשם עצמו מרמז על היצע רחב היקף ושונה מהמוכר, רבים טוענים כי הוא ארוך מידי ומסורבל מאוד. חלק אפילו ניסו לשלבו במשפט, כגון "המכנסיים האלה הם מ'אנד את'ר סטוריס", כדי להוכיח עד כמה הוא לא אפקטיבי.
H&M חשפה את שם הרשת החדשה
לירוי שופן
4.4.2012 / 10:32