בגיל המתאים לצפות בסרטון?
הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים
בווידיאו: סתיו סטרשקו בקמפיין הבינלאומי של דיזל.
אחרי שכיכב בקמפיין העולמי של דיזל, התראיין לגבי זהותו האנדרוגינית בטין ווג וזכה להופיע על שער המגזין גרציה בגרסה הבריטית, הדוגמן הישראלי סתיו סטרשקו (המיוצג בארץ על ידי סוכנות הדוגמנות של אלינור שחר) קוטף ג'וב נוסף במסגרת קריירת הדוגמנות הבינלאומית שלו. האחרון ששכר את שירותיו הוא המעצב הניו יורקי תום בראון, עבור אירוע המשלב פוטבול ואופנה, אותו הוא משיק מדי שנה בחג ההודיה, עבור אלו שלא צובאים על החנויות בבלאק פריידיי.
סטרשקו השתלב בקאסט הדוגמניות שצולמו בהשראת מעודדות אמריקאיות, עם חצאיות קולג' בגזרת פליסה, נעלי באולינג בכחול ולבן, גרבי ברך לבנות ומעילי פרווה בגימור ספורטיבי של פסים באדום, שחור ולבן.
בראון, שמזוהה עם הלבשת ליגת הפוטבול האמריקאית, זכה השנה בפעם השלישית בפרס של מועצת מעצבי האופנה האמריקאיים בקטגוריית בגדי גברים, והחל את דרכו לפני 15 בתור מעצב חליפות עלית לגברים בחייטות אישית. החיבור של מעצב אמריקאי מהזן המסורתי לסטרשקו שמייצג את קול הטשטוש המגדרי בעולם האופנה ובדור ה-Z הוא עוד הוכחה לשינוי המבורך שמתחולל במסגרת החוקים הבלתי כתובים לקבלת האחר. גאווה.
עוד באותו נושא:
בי יורסלף: ריאיון עם סתיו סטרשקו באולפן וואלה! NEWS
גאווה כפולה: סתיו סטרשקו בקמפיין הבינלאומי החדש של דיזל
עצמות לחיים לנצח: נועם פרוסט וסתיו סטרשקו בצילום משותף