וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנה דל ריי על שער GQ: עירום נדוש ותגובות נזעמות

9.9.2012 / 16:12

עוד הישג למגנון יחסי הציבור המשומן של הזמרת לנה דל ריי - שער למגזין הגברים GQ. בניגוד לארבעה שערים אלטרנטיביים של אותו גיליון עם גברים לבושים, היא היחידה בעירום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא ממש מוכשרת, מזוייפת, יומרנית, ומצליחה בעיקר בזכות יחסי ציבור מהוקצעים וממון רב של אבא עשיר - כל הדברים האלו נאמרו וממשיכים להישמע בנוגע ללנה דל ריי, ולא מצליחים לעצור אותה. הזמרת האמריקאית, שרק לאחרונה זכתה לככב בקמפיין החגים הבינלאומי של H&M, נבחרה על ידי הגרסה הבריטית של מגזין הגברים הנחשב GQ לאשת השנה.

לכבוד הבחירה בה היא התפשטה לצילום עמוד השער החודש. על שער המגזין הופיעו בעבר כוכבות בעירום בדרגה כזאת או אחרת, אבל תגובה חריפה כל כך נגד שער עירום נשי לא הייתה זמן רב. מאז פרסום התמונה ברשת לפני שלושה ימים, אתרי חדשות ואופנה מדווחים על ריבוי תגובות שליליות ברשתות החברתיות ובספרת הבלוגים.

בין היתר, במאמר באתר הנשים הנשכני ג'זבל שכותרתו "למגזין GQ לא נשארו בגדים עבור אשת השנה שלו" נאמר שמדובר ב"סקסיזם מופנם". מנגד, טוויטר אתר התרבות הפופולארי היפסטר ראן-אוף תיאר את השער בחדות: "לנה דל ריי בתחתית. נאלצה להופיע בעירום".

הסיבות לתגובות החריפות ברורות למדי, שלא לומר צפויות. מסתבר, כי לגיליון ארבעה שערים נוספים שעליהם מופיעים גברים שנבחרו לגברי השנה בקטגוריות שונות - ג'ון סלייטרי, רובי ווליאמס, ג'יימס קורדון וטיני טמפה - וכולם, בניגוד לדל ריי, לבושים. כלומר האישה היחידה מבין חמשת כוכבי השערים, עירומה. ככל הנראה, במערכת המגזין כלל לא עלה קונספט מתקדם וליברלי יותר בו ארבעת הגברים היו מופיעים על השער בעירום והאישה היחידה לבושה, אולי אפילו בחליפה גברית. משום מה, אישה בעירום בין ארבעה גברים לבושים נראה להם, בעשור השני של המילניום השלישי, רעיון מצוין.

כמו כן, גם הפוזה והסגנון לא ממש מרשימים. ישיבה בשיכול רגליים בצילומי עירום של נשים היא נדושה ונראתה באין ספור מקרים בהן מצולמות התפשטו, אך לא רצו להראות כלום.

הגברים בארבעת השערים האלטרנטיביים דווקא לבושים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'ון סלייטרי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רובי וויליאמס/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'יימס קורדן/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טיני טמפה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמו כן, המבט החלול, המניקור-פדיקור-ליפסטיק באדום עז בנאלי וגודש תכשיטי היהלומים ואבני הספיר שלא קשורים לכלום, לקחו את התמונה של דל ריי למקום פשטני.

צילום השער שהיה אמור להיות סקסי וחושני יצר אפקט הפוך עקב מספר טעויות גסות בבימוי והקונספט.

מה לנה דל ריי, או ליזי גרנט כפי שהיא נודעה בגלגולה הקודם והכושל, חשבה לעצמה? האם המילה סקסיזם עלתה בראשה בנקודה כלשהי, או שהסיליקון בשפתיה נדד למוחה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully