וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: מתנות לפסח

שירלי אכסלרוד

15.3.2015 / 9:41

פסח הוא חג של פריחה, התחדשות, אנרגיות חיוביות, ולפעמים הוא גם סתם מועד מעיק של ציפיה לחילופי מתנות. הנה כמה הצעות שלנו למתנות טיפוח משמחות

מארז פינוקים של SABON

קוסמטיקה קלה – מתנות לפסח 2015. דן לב
קוסמטיקה קלה – מתנות לפסח 2015/דן לב

אם יש מותג שאנחנו תמיד שמחים לפרגן לו על האריזות השוות, ובדרך גם לצקצק משהו על גאווה ישראלית, הרי זה SABON - על בקבוקיו, צנצנותיו ועטיפותיו יפי התואר חוצי מגדר, גיל, דת וגזע, שיעשו את העבודה כמעט בכל אירוע ועל כל קליינט, מנוער ועד קשיש, מגננת ועד חמות. היש משפחה ישראלית שלפחות חבילה אחת של SABON לא החליפה בה ידיים בפסח? לרגל האביב, נארזה קולקציה חדשה של וניל-לבנדר-פצ'ולי בפסטלים חמודים, בהירים ונעימים, עם מיני התמרוקים המוכרים וגם תיקי איפור/רחצה שווים במיוחד. בהרכבת חבילה אישית, מומלץ ללכת על סבוני השמן ג'ל והסקראבים המוצלחים.

מארז Eastern Wisdom המכיל תיק, קרם גוף 200 מ"ל, סבון ג'ל נוזלי 300 מ"ל, קרם רגליים 150 מ"ל, פילינג רגליים 150 מ"ל. מחיר: 225 שקלים. מארזים נוספים מהקולקציה: 55 – 329 שקלים.

מארז ורבנה של ל'אוקסיטן

קוסמטיקה קלה – מתנות לפסח 2015. גון טל,
קוסמטיקה קלה – מתנות לפסח 2015/גון טל

במחיר דומה, אך בגדלים פחות נדיבים, לעתים על גבול הדוגמיות, אפשר ללכת על מארז הוורבנה של ל'אוקסיטן. בניגוד לבחירות לכנסת, הו-הו-הו, עם ל'אוקסיטן אי אפשר לטעות: עוד לא קמה המארחת שהחמיצה פנים למוצרים השווים של המותג הצרפתי, ולוורבנה בפרט. הריח החמציצי, המרענן והיוניסקסי תמיד בקונצנזוס, ועובד טוב גם כקרם גוף וגם כבושם עדין ומשמח. לאנשים שיודעים מה טוב, גם כשהטוב מגיע באריזה מוקטנת.

מארז וורבנה המכיל ג'ל רחצה 250 מ"ל, קרם גוף 75 מ"ל, קרם ידיים 30 מ"ל, מיני או דה טואלט 10 מ"ל וסבון מוצק 50 גרם. מחיר: 219 שקלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

סדרת סמיילי של ללין

קוסמטיקה קלה – מתנות לפסח 2015. מוטי פישביין,
קוסמטיקה קלה – מתנות לפסח 2015/מוטי פישביין

במבחן התוצאה, תיק חוף שקוף מלא במוצרים מסדרת סמיילי החדשה של ללין, סידר ל-א' 20 דקות של שקט, כשתינוק הבית מצא אותם יותר אטרקטיביים מהחיים עצמם. רמת הקלאסה של הסדרה, בצהוב-לבן-שחור, רחוקה מזאת של מוצרי SABON ובטח לא מתקרבת לזו של ל'אוקסיטן; ריח הקוקוס של המוצרים, עדין ככל שיהיה, הוא בטח לא הניחוח הכי אלגנטי בשוק, אבל בתחום הלעשות שמח, אין לה מתחרים בפסח הזה.

סדרת סמיילי: קרם גוף מוס - 60 שקלים ל-200 מ"ל, סבון מוס – 50 שקלים ל-200 מ"ל, בודי מיסט – 70 שקלים ל-150 מ"ל, תיק איפור עגול – 50 שקלים, תיק חוף – 130 שקלים, בקבוק תרמי – 30 שקלים ועוד.

מארז מוצרים של AHAVA

קוסמטיקה קלה – מתנות לפסח 2015. דן לב
קוסמטיקה קלה – מתנות לפסח 2015/דן לב

הסבר פניך לתייר! קנה לו מתנה שתרגש אותו, גם אם אותו בלבד. המוביל בקטגוריית הריגושים לאושפיזין בני לאום זרים הוא כמובן המותג AHAVA, שאצלנו לנצח יישאר "אהבה". על פניו, המארז MINERAL BEAUTY BLOSSOM הוא לא מהמרשימים: הוא כולל סרום Osmoter לפנים – אחד ממוצרי הדגל של אהבה - בגודל מלא, וגם לחות ופילינג בגודל מיוחד, שזה, בעברית, דוגמיות משודרגות. כל אלה נארזו בתיק איפור עם רוכסן רחב ומוצלח במיוחד, שעניין את הנסיינית יותר מהמוצרים עצמם. לבעלי תשוקה מיוחדת לים המלח ולמוצריו.

מארז MINERAL BEAUTY BLOSSOM, מחיר: 269 שקלים.

מברשת פנים חשמלית של קליניק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

והנה הצעה למתנה מעט משונה והרבה יקרה, שתהלום את מי שמעוניינת לנקות חמץ גם מהנקבוביות. מברשת הפנים החשמלית של קליניק, זאת שבדקנו כאן, מושקת לרגל החג כשעל גופה הלבן פורחות אבעבועות אביביות חמודות בסגול או בירוק. אביזר שהוא גם שימושי וגם מעוצב, וגם מתאים רק למי שיש לה כבר באמת הכל, חוץ ממברשת ניקוי פנים חשמלית עם נקודות.

Sonic System Purifying Cleansing Brush, מחיר: 500 שקלים (במקום 600) במרץ ובאפריל. ראש מברשת חלופי – 99 שקלים. להשיג בסופר-פארם.

טיפול בספא של ריץ קרלטון

קוסמטיקה קלה – מתנות לפסח 2015. מתיו שו,
קוסמטיקה קלה – מתנות לפסח 2015/מתיו שו

רוצים להראות למישהו אהבה? מילה טובה זה דבר נחמד, גם פרחים, אבל טיפול בספא של ריץ קרלטון בהרצליה נחמד אפילו יותר. כבר בכניסה לספא היפה כל כך, בקומה העשירית של המלון הצופה לחוף הים של הרצליה, הקמטים קצת מתיישרים והאנטי אייג'ינג נדבק לפרצוף. הספא הוא היחיד בארץ שעובד עם המוצרים והטכניקות של מותג הטיפוח היפני המשובח Shiseido, וכיאה למורשת נפתח בטבילת כפות הרגליים במים חמים, ובחירת צמדי תמציות ריח שילוו את הטיפול המוקפד.

מה הלאה?
ניקוי, ריכוך ופילינג עדינים, מריחה ועיסוי בשלל סרומים וקרמים מדוייקים, תרגילי נשימה ועיסוי כפות הידיים. עינוי. כל הטוב הזה לא השתקף על הפנים יותר מיום וחצי של שכרון חושים לפני שהם חזרו לסורם האפרפר, אבל למי אכפת. שירו איתי: אהבתי בושם, אהבתי קרם ידיים, אבל את הספא בריץ קרלטון אהבתי עד השמיים.

טיפול פנים במוצרי Shiseido, מחיר: 650 שקלים ל-75 דקות. ספא מלון ריץ קרלטון, הרצליה פיתוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully