וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה נסגר עם הסטיילינג של בר רפאלי?

6.9.2015 / 9:10

עכשיו כש"אקס פקטור" הסתיימה, כדאי להתמקד במה שבאמת עורר העונה באזז בלתי פוסק - הסטיילינג האמביוולנטי של המנחה. רצף של תגובות נוסח "מה היא לובשת?!", שנעו על הציר הרחב שבין פרגון, קנאה וזלזול, הסעיר מדי שבוע את הצופים. הנה כמה מנקודות השיא

נראה כי עם כל הכבוד לתחרות השירה הסוערת במסגרת "אקס פקטור", הרחש-בחש האמיתי התנהל בתחום הסטיילינג. מדי מוצאי שבת, פיד הפייסבוק והאינסטגרם היה תוסס מתמיד כשהוא עמוס בתגובות נוסח "מה היא לובשת?!" שמובילות לפרשנויות אופנתיות יותר או פחות, על הציר המאוד רחב שנע בין פרגון, קנאה, זלזול וכל התחושות שביניהם.

גם מי שלא נמנית עם צופי הריאליטי האדוקים יכולה כבר לזהות בוודאות לפחות שלוש שמלות שלבשה המנחה החטובה העונה. בחירות סטייל מדויקות? לא בטוח. טעם מקורי? ייתכן. באזז? בהחלט היה גם היה. הסטייליסט הצמוד של רפאלי, סיימון אלמלם, חובב מותגי-העל המיובאים בדרך כלל על ידי רשת פקטורי 54, הקפיד להציג העונה שמלות שלא משאירות אף צופה אדיש.

אירוע הגמר אמש כלל שני אאוטיפיטים. הראשון - שמלת גולף שחורה וצמודה מעוטרת חורים המסתיימת בחיתוך מעויני, בעיצוב בית האופנה הצרפתי מוגלר. את אותו דגם בדיוק, מקולקציית חורף 2015/16, היה ניתן לראות לפני שבועיים על לא אחרת מאשר נסיכת השטיחים האדומים ג'ניפר לופז, גם היא על סט צילומים של ריאליטי מוזיקלי, "אמריקן איידול". התמונה עלתה בחשבון האינסטגרם הרשמי של המותג ועליה נכתב "לוקינג גורג'ס". אז מי לדעתכם לבשה את זה יותר טוב?

השמלה השניה, מבית ורסצ'ה, עוררה גם היא תגובות משתאות והועברה אמש כצילומסך בקבוצות ווטסאפ רבות של פאשניסטות מקומיות. הדגם הציג עיצוב מנצנץ וחושפני הכולל כתפיות אוברול קוליות וחיתוכים מלבניים מאסיביים כשביניהם בד שקוף שלא מותיר הרבה מקום לדימיון.

זוהי לא הפעם הראשונה שרפאלי לובשת שמלה מבית מוגלר, החודש ראינו פעמיים את הכלה העתידית מתהדרת לתפארת בביגוד בית האופנה היוקרתי במסגרת הנחיית התכנית. אבל היו אלה שמלות אחרות ששברו את האינטרנט והרימו גבה בקרב הקהל - גם זה הרואה את עצמו מבין דבר או שניים באופנה וראה שמלות אקסטרווגנטיות מימיו.

זכורה במיוחד השמלה מבית ורסצ'ה שלבשה בר לפני שלושה שבועות. מעבר להיותה מעוצבת בגזרת מאקרו-מיני (לזה כבר התרגלנו), שזירת האבנים הססגונית המדמה עיטורי בית כנסת במקרה הטוב וחנוכיה במקרה הרע, היא זו שהוציאה אנשים מדעתם. אחריה הגיעה השמלה הצהובה, גם היא מבית ורסצ'ה, מותג אהוב במיוחד על הסטייליסט הקבוע, הכוללת חיתוך בחזה היוצר מראה דמוי אימוג'י סמיילי. את אותה שמלה לבשה לא מזמן הדוגמנית האקזוטית אדריאנה לימה. במהלך כל העונה הקפידה רפאלי, המתפקדת גם על תקן שגרירה ופרזנטורית רשמית של המותג היוקרתי ה.שטרן, לענוד את תכשיטי החברה. השיא האופנתי הבא של הדוג-מגישה יהיה ככל הנראה בערב החתונה שלה, בשמלה מבית האופנה קלואה, שצפויה לשם שינוי לזכות באהדה קונצנזואלית. שיהיה במזל.

קולולוש

בורסת ההימורים הסתיימה: בר רפאלי חושפת מי יעצב את שמלת הכלה שלה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully