וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירי רגב כובשת את השטיח האדום בקאן: כל הפרטים על השמלה המסתורית

16.5.2016 / 23:28

שרת התרבות והספורט דחתה הצעות יוקרתיות ובחרה ללכת על מעצב מקומי מתחיל. היא פיזרה גלאם פטריוטי בשמלה בעבודת יד עשויה ממפות קרושה רקומות בשילוב אבני סברובסקי, שעיצב מעצב שמלות הכלה היפואי דרור קונטנטו. "הכל התגלגל במקרה וקרה נורא מהר. לקחתי פה סיכון"

יח"צ - חד פעמי

"גאווה גדולה לצעוד עם יוצרים ישראלים על השטיח האדום בפסטיבל הקולנוע החשוב. השמלה שלי עוצבה על ידי מעצב ישראלי שזכה למחמאות מכל העולם. כבוד גדול". כך נכתב בעמוד הפייסבוק הרשמי של שרת התרבות והספורט מירי רגב, שפיזרה הערב גלאם פטריוטי בפסטיבל קאן. גם מתנגדיה הגדולים של השרה לא יכלו להישאר אדישים למראה המוצלח שהפגינה. מכל ההצעות האופנתיות שהתקבלו בלשכתה, שכללו בין השאר סטיילינג אישי של ניקול ראידמן והשאלת שמלה של דיור מכיכר המדינה, רגב בחרה דווקא ללכת על מעצב מקומי מתחיל.

"האמת שהכל התגלגל במקרה וגם קרה נורא מהר. לפני שבוע וחצי היא הגיעה אליי לסטודיו", מספר המעצב הנרגש דרור קונטנטו לוואלה! אופנה. "הקישור היה דרך חברה שלי שמתחתנת בשמלה שאני עיצבתי לה. אמא שלה היא חברה טובה של השרה, היא המליצה לה עליי. מירי רגב ראתה תמונות מהקטלוג, נדלקה וזרמה".

מירי רגב בקאן. מעיין אדם,
שמלה בהשראת נשים חזקות "כיאה למי שהיא". השרה רגב על השטיח האדום בקאן/מעיין אדם
"לא הכרתי את מירי לפני, לא ידעתי מה המידות שלה, התבססתי על תמונות ועל מה שראיתי בטלוויזיה. היא באה למדידות והשמלה ישבה עליה בול"

לשרה רגב כבר היתה שמלת ערב מוכנה לטבילת האש שלה על השטיח האדום בריביירה הצרפתית, אך לפני שבועיים, לאחר התייעצות, הוחלט שהדגם לא מהודר מספיק בשביל האירוע הבינלאומי המתוקשר. כך נוצר החיבור עם קונטנטו. "לקחתי פה סיכון. לא הכרתי את מירי לפני, לא ידעתי מה המידות שלה, התבססתי על תמונות ועל מה שראיתי בטלוויזיה. היא באה לכאן למדידות והשמלה ישבה עליה בול".

השמלה המדוברת עוצבה בהשראת נשים חזקות, דיוות, "כיאה למי שהיא", מצהיר המעצב. החלק העליון עשוי ממפות קרושה רקומות בעבודת יד, ומשובץ באבני סברובסקי בצבע שחור. החלק התחתון עשוי מכותנה משולבת משי. מחיר השמלה נע בין 4,000 ל-7,000 שקלים - תלוי בכמות האבנים המשובצות, כמו גם בזהות הרוכשת ובאירוע אליו היא מיועדת. שרת התרבות והספורט שילמה מחיר עלות.

קונטנטו, שלא למד אופנה מעולם, עובד שלוש שנים כעצמאי בסטודיו היפואי שלו, ומתמקד בעיקר בעיצוב שמלות כלה. העונה הוא השיק מספר דגמים של שמלות ערב. סיפור חייו המרתק כולל ילדות בבית חרדי בבת ים וסקרנות מתמדת לכל מה שקשור לביגוד ולסטיילינג. "אחת לכמה זמן היו מעיפים אותי מהישיבה כי הייתי משרטט סקיצות של שמלות בגמרא", הוא מספר. בגיל 22, לאחר שהספיק להתחתן, הוא חזר בשאלה, התגרש ויצא מהארון. היום הוא בן 29, אב לילדה בת 7 ופועל בתקווה לכבוש את העולם: "היום זו מירי, מחר זו ביונסה".

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:
מה לבשו הכוכבות על השטיח האדום בקאן?
אישה יפה ויחפה: המחאה הפמיניסטית של ג'וליה רוברטס

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מירי רגב על השטיח האדום בקאן, 2016. GettyImages
שילמה מחיר עלות. רגב זוהרת בקאן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully