וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה אוכלת הדוגמנית הכי מבוקשת בעולם? קאיה גרבר לא מעבירה יום בלי פסטה

18.2.2018 / 12:18

הדוגמנית בת ה-16 חורכת בימים אלה את המסלולים של שבועות האופנה, וממשיכה לבסס את מעמדה כדבר הכי רותח בתעשייה. מה היא עושה כשהיא אוף דיוטי? מגזין הארפר'ס בזאר התלווה אליה ובדק איך היא מעבירה את יום שבת

סינדי קרופורד ובתה קאיה גרבר, פריז, ספטמבר 2017/Splash

בווידיאו: סינדי קרופורד וקאיה גרבר מסתובבות בפריז בזמן שבוע האופנה.

קאיה גרבר נוסקת יותר מהר ממטוס סילון. מלבד הייחוס המשפחתי המרשים, היא כובשת בימים אלה את מסלולי שבועות האופנה אחד אחרי השני, ומשתפת פעולה עם מעצבי על שאנשים מזיקים דם ומטפחים קריירות ארוכות בשביל דקה במחיצתם. בין שלל העיסוקים שלה, הצליח מגזין הארפר'ס בזאר להתלוות אליה ליום שלם, ולזכות בקצת מאבק הכוכבים שהיא מפזרת, למרות הניסיון שלה להראות שהיא חיה חיים רגילים לחלוטין.

עוד באותו נושא:
הילדה היפה בעולם? קאיה גרבר מוכיחה שהיא יותר מגימיק
בת 16 הייתי: קאיה כובשת את המסלולים, סינדי מודאגת מדברים אחרים
26 שנים אחרי: סינדי קרופורד משחזרת את הפרסומת האיקונית לפפסי

עוד באותו נושא

"את צעירה מדי בשביל להצטלם ככה": סלפי של קאיה הצית סערה

לכתבה המלאה

9:00 "ביום שבת אני לא מכוונת שעון מעורר. אם אני מצליחה לישון עד 9:00 - זה חלום. אני מתארגנת בחמש דקות, אבל לקום מהמיטה לוקח לי נצח. אני מסתובבת מצד לצד, בודקת את האינסטגרם ומאזינה למוזיקה".

9:45 "בשעה הזו אני קמה מהמיטה ומתקלחת, לובשת ג'ינס ו טי-שירט ומתאפרת - שמה מסקרה ומורחת הייליטר".

9:50 "אני מתלהבת מארוחות בוקר כי אני קמה רעבה. בכל סוף שבוע המשפחה שלי מביאה במיוחד בייגלים ממעדניה, אז זה מה שאני אוכלת".

10:30 "ההורים שלי ואחי הם החבורה שלי לסופי שבוע. אנחנו אוהבים לצאת בבוקר לטיולי רכיבה על החוף".

13:00 "אני ממש אוהבת לאכול צהריים עם חברים בקפה הבאנה במליבו. יש להם סטייק-טאקוס מעולים וקינוח בננה ספליט עם קרמל בסגנון קובני".

15:30 "שעות אחר הצהריים חשובות לי כדי להדביק את הקצב בלימודים ולהשלים שיעורי בית. אני משלימה לימודים באמצעות תכנית און-ליין של התיכון. במהלך השבוע קשה לי להשלים מטלות לימודיות, בעיקר בגלל בעיות ווי-פיי במטוסים ונסיעות, ולכן אני מנצלת את סוף השבוע. המקצוע האהוב עליי הוא מתמטיקה, אם כי זה לא פשוט ללמד את עצמך נגזרות".

19:00 "אין יום שבו אני לא אוכלת פסטה. פנה עם רוטב שמנת-עגבניות-וודקה זו המנה האהובה עליי, ולמעשה זו אחת המנות היחידות שאני יודעת להכין בעצמי. מאוד חשוב לדעת איך מכינים פסטה, כי אפשר להכין את זה בכל מקום בעולם. זה קל, מהיר וכולם אוהבים את זה".

19:30 "עוד זמן איחוד בבית משפחת גרבר. אנחנו אוכלים ארוחת ערב מהר ואז רואים סרט".

21:00 "אני הולכת לישון מוקדם. אני לא ישנה טוב בנסיעות, אז אין דבר שאני יותר אוהבת מלישון במיטה שלי. כשרק התחלתי לדגמן אמא שלי אמרה לי 'את עוד תחלמי על להיכנס למיטה שלך מוקדם'. לא האמנתי לה בזמנו, אבל אחרי חודש בעבודה - הבנתי על מה היא מדברת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully