וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם זו הילדה היפה בעולם? קאיה גרבר מוכיחה שהיא יותר מגימיק

21.8.2016 / 7:34

בתה בת ה-14 של דוגמנית העבר סינדי קרופורד ממשיכה לדהור בקריירת הדוגמנות עם שער המכריז עליה כילדה הכי יפה שיש. בכך היא מנציחה את התופעה המעניינת של התקופה - "הבת של השכן" גרסת "הבת של הסלב". המראה הנגיש והמתוק שלה קורא תיגר על מודל היופי הבלתי אפשרי לחיקוי

יח"צ - חד פעמי

בווידיאו: קאיה גרבר בקמפיין משקפי השמש של מיו מיו לקיץ 2016.

קאיה גרבר המתוקה, בתה בת ה-14 של דוגמנית העבר סינדי קרופורד, ממשיכה לדהור בקריירת הדוגמנות עם שער סולו פלוס ראיון למגזין הבריטי הנחשב "פופ". אחרי קמפיין מפתיע למעצב האמריקאי אלכסנדר וונג, שער בווג צרפת לצד אמא וצילומי אופנה בטין ווג, גרבר מנציחה את אחת התופעות המעניינות של התקופה.

העולם כרגע מוקסם מדור ההמשך של כוכבי העבר. לילי רוז דפ, היילי בולדווין, ברוקלין בקהאם וגם סופיה ריצ'י ודלילה המלין עליהן כתבנו פה רק לפני כמה ימים - הם הפנים של התופעה הכי מסקרנת נכון לסוף 2016. הוריהם היו בשנות ה-90 הכי מפורסמים בתחומם - אם זה דוגמנות, מוזיקה או משחק. כשפנו להקים משפחה, הגיע דור צעיר שתפס את מקומם במדיה, וכעת אותם זאטוטים חוזרים לכותרות בוורסיה חדשה ל"בת של השכן" והיא "הבת של הסלב" (לשעבר).

קאיה גרבר, בתה של סינדי קרופורד, במגזין טין ווג. טין ווג, סריקה
"זה לא שאף פעם לא חלמתי על זה, אבל לא חשבתי שזה יתחיל כל כך מוקדם". קאיה גרבר/סריקה, טין ווג

תחת הכותרת "הילדה הכי יפה בעולם?" בגרסה המקוונת של הדיילי גרף מתייחסים בחשדנות לבחירה של עורכי פופ, שנחשב לאוונגרדי ביחס לווג / ELLE / הררפר'ס בזאר, להציב את גרבר על השער עם אותו הכיתוב בדיוק, רק בלי סימן השאלה. בגיל שבו דוגמניות עדיין בקושי מתחילות לחשוב על התנעת הקריירה, קאיה כבר חתומה בסוכנות IMG הנחשבת, עמדה מול טובי הצלמים (היי מריו טסטינו) וקימפיינה את מיו מיו בין היתר.

את תפקיד המראיינת קיבלה לידיה ממיצי היט', בתה בת ה-14של עורכת המגזין, שהוציאה מקאיה וידויים על האמביציה להיות דוגמנית: "זה לא שאף פעם לא חלמתי על זה", מודה גרבר, "אבל לא חשבתי שזה יתחיל כל כך מוקדם. קלטתי שזה קורה רק אחרי השער בווג שחלקתי עם אמא שלי". גרבר תועדה בצילומים המלווים את הכתבה כשהיא מסוגננת ומאופרת בלוק טבעי, כיאה לנערה בגילה, על ידי הצלמת שרלוט וויילס.

אני רק בת 14

הילדה שעוררה סערה אופנתית חוזרת בקאמבק מפתיע

לכתבה המלאה
קאיה גרבר, בתה של סינדי קרופורד, במגזין טין ווג. טין ווג, סריקה
האם ילדה אחרת בת 14 שנראית כמו קאיה הייתה בכלל מוחתמת באיזושהי סוכנות דוגמנות?/סריקה, טין ווג

ואיך סינדי מתייחסת לכל מה שקורה? בראיון ל"איבנינג סטנדרט" מוקדם יותר השנה היא דווקא נשמעה די בעניין כשאמרה "כשאנשים שואלים אותי על הבת שלי, אני מרגישה שאני יכולה להדריך אותה בכיוון הנכון. הבנות היום מקבלות פידבקים ישירים דרך הרשתות החברתיות, כמו קארה דלווין, זה כל כך קול".

עכשיו, בכל הכנות, האם יש סיכוי שילדה אחרת בת 14 שנראית כמו קאיה הייתה בכלל מוחתמת באיזושהי סוכנות דוגמנות? כנראה שלא. ומצד שני, המראה הנגיש שלה קורא תיגר על תעשיית הדוגמניות שמציגה מודל יופי בלתי אפשרי לחיקוי, כך שאולי אנו עדים לטרנד חדש של מודל יופי פחות מעוות מזה שניבט מהמגזינים נותני הטון. אנחנו בעד.

קאיה גרבר, בתה של סינדי קרופורד, במגזין טין ווג. טין ווג, סריקה
מראה מתוק ויופי פחות מעוות מזה שניבט מהמגזינים נותני הטון/סריקה, טין ווג
קאיה גרבר, בתה של סינדי קרופורד, במגזין טין ווג. טין ווג, סריקה
אף פעם לא מוקדם מדי לפתח חוש סטייל מדויק/סריקה, טין ווג
קאיה גרבר, בתה של סינדי קרופורד, במגזין טין ווג. טין ווג, סריקה
"אני מרגישה שאני יכולה להדריך אותה בכיוון הנכון". עם אמה הסופרמודל בילדותה/סריקה, טין ווג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully