וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרשה שמסעירה את עולם האופנה: "תפס אותי בציצים כדי לבדוק אם הם אמיתיים"

11.2.2018 / 11:28

אחרי שהאשימה את מייסד GUESS פול מרציאנו בהטרדה מינית, מתראיינת קייט אפטון ומספרת שהיא חשה הקלה עצומה מאז שחשפה את הסיפור, ומסבירה מה היה המניע שלה לצאת עם זה עכשיו. מרציאנו הגיב שוב לדברים, הדוגמנית הגיבה להכחשה. דיווחים שוטפים

סריקה

בווידיאו: קייט אפטון במחווה למרילין מונרו במגזין LOVE.

"אני חשה הקלה עצומה מאז שחשפתי את הסיפור", אמרה הדוגמנית קייט אפטון כשהתראיינה בשישי האחרון לתכנית "Good Morning America" של רשת ABC. "אנחנו בתקופה שבה נשים יכולות לחלוק עם העולם את הסיפור האישי שלהן ובכך ליצור שינוי אמיתי עבור נשים אחרות".

כזכור, בשבוע שעבר האשימה הדוגמנית בת ה-25 את פול מרציאנו, הבעלים והמעצב הראשי של חברת הענק האמריקאית GUESS, בהתנהלות מינית לא הולמת שהתרחשה במסגרת עבודתה כפרזנטורית של המותג בשנת 2011. כעת היא כבר נכנסת לפרטים, ומספרת שמרציאנו התנכל לה מילולית ונגע בה באופן מיני כשהיתה בת 18 בלבד: "הוא תפס אותי בציצים ואמר שהוא רוצה לבדוק אם הם אמיתיים".

מדברת על הכל: צפו בראיון עם קייט אפטון

אפטון מסבירה את המניע לחשיפה: "אני פוגשת דוגמניות בתחילת דרכן ונזכרת איך אני הייתי אז. אני לא רוצה שיקרה להן מה שקרה לי"

"תמיד יותר קל להשאיר חוויות לא נעימות בעבר ולא להתעסק בהן, אבל כעת, כשאני פוגשת דוגמניות צעירות בתחילת דרכן שנרגשות לקראת עבודתן בתעשיית האופנה, אני נזכרת איך אני הייתי אז - בדרכי לפגישה ההיא עם מרציאנו, ואני לא רוצה שיקרה להן מה שקרה לי", מסבירה אפטון באומץ את המניע שלה לחשיפת הסיפור.

מרציאנו עצמו הגיב בשבוע שעבר לטענותיה באתר TMZ, שם אמר שהוא מזועזע ושהוא לא יתנצל משום שלא עשה שום דבר רע. עוד נכתב שהוא אינו יכול להבין מה יש לה נגדו - שכן הוא לא נגע. "אם יש לה טענה, יש מקום אחד להגיד את האמת וזה בבית המשפט או במשטרה", אמר. לבסוף סיים את דבריו בעקיצה באומרו: "החברה החליטה לנתק את הקשרים איתה ... וזו כנראה המוטיבציה שלה".

מרציאנו: "מדובר בשקרים. לא הייתי מתנהג בצורה כה משפילה עם אף דוגמנית של GUESS"

מרציאנו המשיך להכחיש את ההאשמות גם בתגובה שנתן למגזין Time, והכריז שמדובר בשקרים: "אף פעם לא הייתי לבד עם קייט אפטון, מעולם לא נגעתי בה בצורה בלתי הולמת, וגם לא הייתי מתנהג בצורה כה משפילה עם אף דוגמנית שלGUESS".

"למען האמת, אני ממש לא זקוקה לאישור שלו או לוידוי שלו לגבי מה שקרה", אמרה אפטון בתגובה לשרשרת ההכחשות של מרציאנו. "אני לא מצפה ממנו להתייצב מול כולם ולהגיד את האמת".

פול מרציאנו הבעלים של מותג האופנה האמריקאי GUESS. GettyImages
"אף פעם לא הייתי לבד עם קייט אפטון, מעולם לא נגעתי בה בצורה בלתי הולמת". פול מרציאנו/GettyImages
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אנחנו בתקופה שבה נשים יכולות לחלוק עם העולם את הסיפור האישי שלהן ובכך ליצור שינוי אמיתי עבור נשים אחרות"/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"למען האמת, אני ממש לא זקוקה לאישור שלו או לוידוי שלו לגבי מה שקרה"/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אני לא מצפה ממנו להתייצב מול כולם ולהגיד את האמת"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully