וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין רגע דל: פרשת ההטרדות המיניות החדשה שמסעירה את תעשיית האופנה

6.2.2018 / 11:40

פול מרציאנו, הבעלים של GUESS, הגיב להאשמות של קייט אפטון נגדו לגבי התנהלות מינית לא הולמת, ורמז כי מדובר בנקמה בעקבות ניתוק יחסי העבודה עמה. בינתיים משדרת הדוגמנית מסר ברור מבלי לומר מילה נוספת, והמותג מפסיד בעקבות הפרשה כרבע מיליארד דולר. עדכונים שוטפים

קייט אפטון. GettyImages
"אם יש לה טענה, יש מקום אחד להגיד את האמת וזה בבית המשפט או במשטרה". מרציאנו מגיב להאשמות של קייט אפטון נגדו/GettyImages

כפי שפרסמנו שלשום, תעשיית האופנה לא נרגעת מההאשמות של קייט אפטון לגבי התנהלות מינית לא הולמת מצד פול מרציאנו, הבעלים והמעצב הראשי של חברת הענק האמריקאית GUESS, לה היא שימשה כפרזנטורית ב-2011. העדכון האחרון בנושא כולל את תגובתו של מרציאנו לטענותיה של אפטון, שהצהיר אתמול לאתר הרכילות TMZ שהוא מזועזע ושהוא לא יתנצל משום שלא עשה שום דבר רע. עוד נכתב שהוא אינו יכול להבין מה יש לה נגדו - שכן הוא לא נגע ולא נשאר לבדו עם הדוגמנית בת ה-25.

"אם יש לה טענה, יש מקום אחד להגיד את האמת וזה בבית המשפט או במשטרה", אמר. לבסוף סיים את דבריו בעקיצה באומרו: "החברה החליטה לנתק את הקשרים איתה ... וזו כנראה המוטיבציה שלה".

הציוץ שהתחיל את הכל

פול מרציאנו הבעלים של מותג האופנה האמריקאי GUESS. GettyImages
המנייה צנחה ב-18% יום לאחר התפוצצות הפרשה. פול מרציאנו, הבעלים והמעצב הראשי של חברת הענק האמריקאית GUESS/GettyImages

תגובה חשובה בנושא הגיעה מכיוונה של הפרזנטורית החדשה של המותג, ג'ניפר לופז, שבדיוק ביום הפרסום של אפטון חגגה עם מנהלי GUESS את יציאת הקמפיין החדש בכיכובה. בינתיים גם היא התפנתה והתייחסה לסיפור, כפי שפורסם בדיילי מייל. "העמדה שלי בסוגיות האלה ידועה, שכן הייתי מאוד ברורה וקולנית לגביהן. כל מעשה של הטרדה מינית, הפרה או התנהגות בלתי הולמת יש לחקור באופן מלא ויסודי, ואני אמשיך לתמוך בזכויות שלנו כנשים".

בינתיים, אפטון ממשיכה עם מסר ברור מבלי לומר מילה נוספת. אתמול בבוקר היא צולמה משוטטת בנינוחות תחת השמש החמימה של בוורלי הילס, כשהיא לבושה בג'ינס קצר וטי-שירט לבנה שעליה הסמל האיקוני באדום, זהב וכחול של "וונדר וומן", שברוח התקופה מתקשר לכוח נשי ולקמפיין METOO#.

עוד באותו נושא

תחקיר הניו יורק טיימס חושף הטרדות מיניות מצד צלמי אופנה

לכתבה המלאה

על פי הדיווחים, מניית מותג האופנה האמריקאי צנחה ב-18% יום לאחר התפוצצות הפרשה באדיבותה של אפטון, שזה אומר פחות 250 מיליון דולר לחברה, אולם היום היא כבר במגמת התאוששות וציינה עלייה קלה של 3%, נתון שמעיד אולי על העובדה שיש כאלה שמאמינים דווקא למרציאנו.

ג'ניפר לופז בקמפיין של גס. יח"צ חו"ל, אתר רשמי
"אמשיך לתמוך בזכויות שלנו כנשים". ג'יי לו בקמפיין החדש של Guess/אתר רשמי, יח"צ חו"ל
ג'ניפר לופז בקמפיין של גס. יח"צ חו"ל, אתר רשמי
"כל מעשה של הטרדה מינית, הפרה או התנהגות בלתי הולמת יש לחקור באופן מלא ויסודי"/אתר רשמי, יח"צ חו"ל
ג'ניפר לופז בקמפיין של גס. יח"צ חו"ל, אתר רשמי
"העמדה שלי בסוגיות האלה ידועה"/אתר רשמי, יח"צ חו"ל
ג'ניפר לופז בקמפיין של גס. יח"צ חו"ל, אתר רשמי
עדיין יש אנשים שמאמינים למרציאנו/אתר רשמי, יח"צ חו"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully