וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיס קיס: מייגן מרקל וקייט מידלטון במפגש פסגה אופנתי

12.3.2019 / 12:30

ערב איחוד מרגש נרשם אתמול בין קייט מידלטון למייגן מרקל והכל בזכות חגיגות יום הקהילה השנתי של המלכה. חיבוקים, נשיקות, סמול טול חייכני ושני לוקים משגעים

מייגן מרקל, קייט מידלטון. GettyImages
משפחה שכזאת. מייגן, הארי, וויליאם וקייט/GettyImages

מאז שביתת הנשק הרשמית שנערכה בין קייט מידלטון למייגן מרקל במסגרת הכינוס המשפחתי של חגיגות חג המולד המתנו בסבלנות למפגש פיסגה אופנתי של השתיים. אתמול זכינו לאיחוד המיוחל בזכות חגיגות יום הקהילה השנתי של המלכה, ה-53 במספר, שנערכו בכנסיית ווסטמינסטר, שזה עוד ארוע רשמי חשוב בלוח הזמנים הצפוף של הארמון. הוד מעלתה שיבצה ביומן הנוכחות את הגעתם של נכדיה הנסיכים וויליאם והארי פלוס בנות זוגם וכך זכינו לנשיקה על הלחי פלוס חיוכים מצד שתי הדוכסיות המסוכסכות לכאורה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מייגן מרקל, קייט מידלטון. GettyImages
הופה! נשיקות וחיבוקים/GettyImages

ראשונים הגיעו צמד הדוכסים מסאסקס, מייגן ההריונית ופרינס הארי, שזו הפעם השנייה שהם מציינים יחד את היום החשוב בקלנדר הבריטי. מרקל, שעתידה ללדת בעוד כחודש וקצת, נראתה אלגנטית במעיל מקסי בצבע קרם ושמלה תואמת בדפוס חוליות שרשרת של ויקטוריה בקהאם עם כובע בשייפ 'פילבוקס' שהיה פופולרי בסיקסטיז. אותה צורת פילבוקס שהייתה אחד מסימני ההיכר במלתחתה האגדית של אייקון הסטייל ג'קי קנדי המנוחה, התאימה בשלמות לגלואו ההריון בפנים השזופות של מייגן. להשלמת הלוק נבחרו תיק קלאץ' ונעלי סטילטו מסאטן ירוק כהה.

עוד באותו נושא

דווקא ביום האישה הבינלאומי? תאונת המלתחה של מייגן מרקל

לכתבה המלאה
מייגן מרקל, קייט מידלטון. GettyImages
רציניות ויפות. מייגן מרקל וקייט מידלטון/GettyImages

אחריהם נכנסו למתחם ווסטמינסטר אבי הדוכסית מקיימברידג' ובעלה המלך לעתיד. מידלטון בחרה לכבד את האירוע בטוטאל לוק בגוון אדום בהיר במראה קלאסי של שנות הארבעים עם שמלת מעיל באורך הברך ושורת כפתורים כפולה שהגיעה עד לגובה האגן בעיצוב קת'רין ווקר.

כמי שידועה בתור הממחזרת הנצחית גם הפעם קייט הלכה על משהו שכבר נראה בציבור. זה היה לפני חמש (!) שנים, ב-2014, בעת הביקור המלכותי בניו זילנד, אז היא התאימה לשמלה כובע בגזרת פילבוקס. הפעם היא השאירה את הסטייל למייגן ובחרה בכובע קטן יותר עם פפיון אופנתי שנראה מרהיב על התסרוקת האסופה.

מייגן מרקל, קייט מידלטון. GettyImages
מאמי, קלטת את הכובע המוזר שחבשתי?/GettyImages

בגזרת האקססוריז נרשמו עגילי יהלום בצורת טיפה, תיק קלאץ' ונעלי פאמפס בגוון בז' אפרורי תואם לכפתורי המעיל-שמלה. השוז מדגם 'רבקה' נרכשו מהמותג Emmy London, במחיר של 540 דולר, כמו גם הקלאץ' התואם שעולה 485 דולר. לאחר שהחבורה סיימה את הסמול טוק הראשוני של ברכות השלום, הנשיקה וה'מה את לובשת/שוב מיחזרת?' הם התפנו לעשות פעולות פוטוגניות כמו לחייך לילדים ואנשים במדים.

מייגן מרקל, קייט מידלטון. GettyImages
מבט קטלני 2/GettyImages
קייט מידלטון. GettyImages
שמלת מעיל של קת'רין ווקר/GettyImages
מייגן מרקל. GettyImages
שמלה של ויקטוריה בקהאם וכובע בגזרת פילבוקס/GettyImages
מייגן מרקל, קייט מידלטון. GettyImages
יודעת את העבודה עם ילדים. קייט מידלטון והנסיך וויליאם/GettyImages
מייגן מרקל. GettyImages
כן, כן, תתחילי להתאמן חמודה. מייגן מרקל והנסיך הארי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully