וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווקא ביום האישה הבינלאומי? תאונת המלתחה של מייגן מרקל

גל סלונימסקי

10.3.2019 / 11:00

הדוכסית מסאסקס לא נותנת להיריון המתקדם לעצור אותה וממשיכה לפקוד כל אירוע מתוקשר אליו היא מוזמנת. הפעם היא הגיעה לכנס בנושא יום האישה הבינלאומי ותרמה מדעותיה הפמיניסטיות. אלא שברגע שהיא יצאה החוצה - התגלתה המבוכה

מייגן מרקל יום האישה הבינלאומי. GettyImages
ההיריון לא עוצר אותה. מייגן מרקל/GettyImages

מייגן מרקל במרחק חודש וקצת מהלידה המלכותית - אבל היא ממש לא נותנת לזה לעצור אותה וממשיכה להגיע לאירועים מתוקשרים במלוא המרץ. בסוף השבוע האחרון ציינה הדוכסית מסאסקס את יום האישה הבינלאומי כשהצטרפה לפאנל בנושא ותרמה מדעותיה הפמיניסטיות המובהקות, אותן היא מקדמת עוד מהימים בהם הייתה "רק" שחקנית הוליוודית.

מרקל בחרה בשמלה לבנה עם פרינט שחור ששואב השראה מהסיקסטיז של המותג רייס ועלותו, שימו לב להפתעה - רק 345 דולר. אחרי כמה לוקים יקרים במיוחד, כנראה החליטה מרקל להרגיע.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מייגן מרקל יום האישה הבינלאומי. GettyImages
פמיניסטית ידועה/GettyImages

אבל לא כל כך מהר נפטרים מהרגלים ישנים, לשמלה היא צירפה ז'קט של אלכסנדר מקווין שעולה כמעט 2,000 דולר, עקבים של מנולו בלאניק בשווי 625 דולר ותיק קלאץ' של סטלה מקרטני בשווי 875 דולר. אלא שבתוך כל הלוק המקסים הזה, קרתה תאונת מלתחה מביכה במיוחד. אחרי פאנל ארוך בו שיתפה מרקל כמה תובנות חשובות כמו המשמעות של חינוך לנשים במדינות מתפתחות, שוויון הזדמנויות בשוק העבודה ואפילו כמה בדיחות פרטיות על הבייבי באמפ המתפתחת - היא קמה ויצאה החוצה, ואז התגלתה המבוכה.

עוד באותו נושא

110 אלף פאונד בשלושה ימים: המלתחה היקרה של מייגן מרקל במרוקו

לכתבה המלאה

כשמרקל עזבה את הכנס ונעמדה השמלה שלה התמלאה קימטוטים מביכים ומאוד לא מכובדים. אז נכון, אנחנו לא רוצות להיתפס לקטנות, בכל זאת - היא ישבה במשך זמן רב בפאנל מה שככל הנראה יצר את הקימוטים בשמלה, אבל מדוכסית שלא חוסכת על שום אאוטפיט היינו מצפות לבחור בבד אחר, כזה שלא יתקמט, וגם אם כן - שזה לא יבלוט בצורה כל כך בוטה. נא לחשב מסלול מחדש באירוע ישיבה לפעם הבאה.

מייגן מרקל יום האישה הבינלאומי. GettyImages
היד על הבטן, כמו תמיד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully