וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנץ' קונקשן: טרנד הציפורניים הלעוס מהניינטיז חוזר ובענק

13.9.2019 / 11:29

יש לא מעט מניקוריסטיות בשוק, אבל רק כמה ברות מזל כדי להתעסק בציפורניים של קים קרדשיאן, ג'יג'י חדיד, קיילי ג'נר והיילי בולדויין. אז מי הם האנשים מאחורי האצבעות הכי שוות בתעשיית האופנה - ואיזה טרנד עושה קאמבק מטורף?

כשהפרנץ' נוזל - הציפורניים של קיילי ג'נר

כל פאשניסטה יודעת שהדבר הכי חשוב בלוק הוא הקצוות. אם הקצוות לא מדוייקים - לא משנה כמה מהממת השמלה שלך, משהו בטוטאלוק ייראה מקולקל. לא סתם אומרים שאלוהים נמצאים בפרטים הקטנים, אי אפשר להזניח את כל מה שמסביב, והרבה פעמים יש לפרטים הקטנים היכולת לשדרג את הלוק בכמה מידות. זו הסיבה שמשקיעים בנעליים, באקססוריז, בעיצוב שיער - וכן, גם בציפורניים. אושיות הסטייל ברחבי העולם יודעות שאסור להזניח את המני, ומאמצות בחדווה צבעים זרחניים, עיצובים משוגעים וניילס ארט יוצאי דופן. הכל כדי לשדרג את המראה הכללי.

יש לא מעט מניקוריסטיות בשוק, אבל כדי להגיע לציפורניים של ג'יג'י חדיד, קיילי ג'נר או היילי בולדווין - צריך כישרון, תעוזה ואולי גם מזל. אחת מאותן כישרוניות ברות מזל היא בריטני טוקיו, שבין לקוחותיה תמצאו גם את קים קרדשיאן, אריאנה גרנדה והיילי ביבר בולדווין. הדבר האחרון שאפשר להגיד על טוקיו זה משעממת. היא אוהבת ציפורניים בצבעוניות מוגזמת עם שיבוצי אבנים וציורים אומנותיים וייחודיים. "אני לא חושבת שציפורניים צריכות להיות בלי שום קישוט. הן נמצאות על הידיים שלכן וכולם רואים אותן. אז למה לא לעשות אותן מדהימות?", היא אומרת.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

טוקיו, שמחזיקה ב-218 אלף עוקבים באינסטגרם, מספרת על האתגר הכי גדול שלה - הציפורניים של קים. "היא רצתה ציור של הקימוג'י - האמוג'י בדמותה. זה היה הדבר הכי קשה שנדרשתי לעשות. הציור היה מורכב וקטן, ורציתי שהכל יהיה מושלם כי קים בעצמה מושלמת". בשנה האחרונה היא הוזמנה לפסטיבל קואצ'לה, שם ציירה על ציפורניים באוהל ייעודי. את ההזדמנות הנחשקת הזו היא קיבלה לא סתם - הציורים הצבעוניים שלה על הציפורניים הפכו למזוהים עם אופנת הפסטיבלים. "ונסה הדג'נס הייתה הלקוחה המפורסמת הראשונה שלי. היא באה אליי לפני פסטיבלים וציירה ציורים משוגעים. כך נבנה המותג שלי סביב זה".

עוד בוואלה! אופנה

"איך את מחליפה חיתולים?": הציפורניים של כוכבת הקרדשיאן מסעירות את הרשת

לכתבה המלאה

טוקיו היא איננה המניקורסיטית היחידה שמחזיקה בלקוחות שוות. מיי קוואג'ירי עושה מני צבעוני ומקושקש לג'יג'י חדיד, בלה חדיד, דואה ליפה, קייט מוס ונוספות וידועה גם כן בעיצוב ססגוני ומשוגע. יש לה 190 אלף עוקבים באינסטגרם וניסיון של 15 שנה. לצערכם, היא כבר לא מקבלתם לקוחות חדשים - אבל אם הצלחתם איכשהו לקבל הזמנה מחברים של חברים, תאלצו להיפרד מ-200 דולרים למניקור, וגם כרטיס טיסה לסטודיו במנהטן.

את ההשראות שלה היא שואבת מהרחוב, ממעצבי העל וגם מהביקורים התכופים ביפן, שם החלה את דרכה. "אני רוצה תמיד להיות מקורית ולחדש", היא מספרת. הטריק שלה כדי להימנע מהעתקות - לא לצפות בניילס ארט של אחרות. "אני לא מסתכלת באינסטגרם על מניקוריסטיות אחרות ועבודות של אחרות. כי ברגע שאני עושה את זה - הרעיון שוכב לי בחלק האחורי של הראש ואז יכול איכשהו להתגנב לעבודות שלי".

מארק ג'ייקובס מבקר אצל מיי

הפרנץ' של בלה חדיד

עוד שם שכדאי להכיר - חואן לג'נד, מי שעומד מאחורי המניקור המוגזם של קיילי ג'נר, קלואי קרדשיאן ויתר בנות המשפחה. בין הלקוחות הנוספות שלו תמצאו גם את קארדי בי וג'סיקה סימפסון. חואן, שלו כמעט חצי מיליון עוקבים באינסטגרם, נמשך לציפורניים כמה שיותר ארוכות ומחבב את צבעי הניאון, אבל לא רק. אחד העיצובים שתראו אצלו לא מעט, זה פרנץ' - סגנון שעושה קאמבק עצבני משנות ה-90.

מלכת הציפורניים - קיילי ג'נר

בשבוע האחרון פורסמו לא מעט רשימות של טרנדים בכל הנוגע לניילס ארט. אחד הטרנדים שחוזר על עצמו בכל רשימה זה הפרנץ' הצרפתי שבשנים האחרונות כמעט ונעלם מהעולם, אחרי תור זהב מכובד מאוד בניינטיז. מדובר במראה פשוט ונקי של ציפורן שרק הקצה צבוע לבן. כמובן שאפשר לקחת את הסגנון לאקסטרים עם פרנץ' צבעוני ולאו דווקא לבן, כאשר בעיקר הצבעים המטאליים והניאונים בולטים לאחרונה, אבל תדעו שהגרסה הקלאסית הולכת להשתלט על הציפורניים של כל האיט גירלז ממש בקרוב.

חובבת מניקור מושבעת - אשלי גרהאם

ואיזה עוד טרנדים תופסים תאוצה? תרשמו לעצמכן: הניאון, טרנד לבוש שמסרב להיעלם ונשאר בסבביה כבר כמה עונות ברצף, משתלט עכשיו על עיצוב הציפורניים. וגם: אחרי המנומר, המנוחש והזברה - עכשיו מגיע טרנד שיריון הצב, שילוב של גווני חום עם שחור. ואם אתן פחות חובבות צבים, אז פרינט של פרה תופס גם הוא. בגזרת השיבוצים, כדי להיות מעודכנות כדאי שתתחילו להדביק פנינים. ואם אתן מחבבות את הפרנץ' אבל רוצות לגוון - אפשר לעשות אותו הפוך - במקום שהפס הצבעוני (או הלבן) יהיה בקצה - הוא יהיה צמוד לתחילת הציפורן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully