וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איך את מחליפה חיתולים?": הציפורניים של כוכבת הקרדשיאן מסעירות את הרשת

גל סלונימסקי

20.2.2019 / 7:15

קלואי קרדשיאן מצאה את עצמה תחת מתקפה ברשת אחרי שהעלתה תמונה תמימה של המניקור שלה. הפשע: ציפורניים ארוכות למדי. הטוקבקיסטים כבר התחילו לתהות על היכולת שלה לדאוג לבת שלה עם כזה מניקור. היא כמובן לא נשארה חייבת וענתה להם

קלואי קרדשיאן. GettyImages
עוד לא התרגלת שכל דבר שאת מפרסמת גורר תגובות? קלואי קרדישאן/GettyImages

נראה שלא משנה מה בנות משפחת הקרדשיאן יעשו, הן יזכו למטר של ביקורות ותגובות רעות. הפעם על כוונת הטוקבקים נמצאת קלואי קרדשיאן (34) שנמצאת שוב בעין הסערה בעקבות פרשייה חדשה של החבר טריסטן, שבסך הכל רצתה להשוויץ במניקור באינסטגרם. אם היא הייתה יודעת כמה תגובות שליליות תגרור התמונה - ספק אם הייתה מעלה אותה בכלל.

קלואי העלתה תמונה של ציפורניים לאחר מניקור צבועות באדום לרשת. אז איפה הפשע? הן בהחלט ארוכות באופן לא רגיל. ההערות על האורך לא נעו רק סביב עניין הטעם - אם זה יפה, מכוער או טרנדי - אלא בעיקר תהו על היכולת שלה להתנהל בעולם בכלל וכאמא לבתה טרו בפרט בשל אורך הציפורניים.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

ציפורניים מניקור לק קלואי קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
"אלו ציפורניים של אישה שעושים הכל בשבילה". מניקור המריבה/צילום מסך, אינסטגרם

"איך את מחליפה חיתולים?", תהתה אחת הגולשות והוסיפה: "הילדים שלי כבר גדולים ואני עדיין לא מצליחה לתחזק את הציפורניים". אבל מפה זה רק הולך ומחמיר: "אלו ציפורניים של אישה שעושים הכל בשבילה", כתב גולש אחר. אחרת הוסיפה: "אלוהים, איך את מתמודדת עם התינוקת שלך עם הציפורניים האלה?". ועוד בתגובות: "זה לא ציפורניים של אמא. כמה פעמים יצא לך לשרוט את התינוקת שלך?".

עוד באותו נושא

הפרונט שקבר לכולן: קים קרדשיאן במחשוף לא נורמלי

לכתבה המלאה
קלואי קרדשיאן. GettyImages
"מקווה שיש דברים חשובים יותר להתעסק בהם"/GettyImages

אם חשבתם שקלואי תישאר חייבת - תחשבו שוב. בציוץ שהעלתה בטוויטר כתבה: "זה מעצבן אותי שאנשים מדברים על הציפורניים שלי. תאמינו לי, אני מסתדרת איתן מצוין. ובדיוק כמו שאני דואגת לעצמי - אני דואגת לתינוקת שלי. יש דברים חשובים יותר להתעסק בהם, לפחות כך אני מקווה. יום שמח לכולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully