וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תארזי לנו הכל בבקשה! המלכה לטיסיה באאוטפיט הכי קליל ושיקי שיש

12.9.2019 / 6:40

מלכת ספרד ידועה בטעם אופנתי משובח, אבל הלוק שבחרה ללבוש ליום הראשון ללימודים, כשליוותה את בנותיה לבית ספר, מסתמן כאחד המוצלחים ביותר שראינו אצלה בארון. בלייזר מחויט, מכנסי שבע שמיניות וסניקרס - חולמות להתלבש ככה כל יום לעבודה

המלכה לטיסיה מלכת ספרד חזרה ללימודים היום הראשון לבית הספר המלך פליפה ליאונור סופיה. splash
משפחת המלוכה המאושרת בדרך ליום הראשון ללימודים במדריד/splash

בכל פעם מחדש אנחנו נפעמות מכמויות השיק של המלכה לטיסיה, שכבר מזמן הכרזנו עליה כחביבת המדור. אחרי שראינו את הלוק של הדוכסית קייט מידלטון ביום הראשון ללימודים של ילדיה, הנסיך ג'ורג' והנסיכה שרלוט - הגיע הזמן של המלכה מספרד לתת פייט, והיא עושה את זה כל כך נכון.

לטיסיה, מלכת ספרד, סיימה רשמית את החופש והכריזה על תחילת שנת הלימודים בלוק קז'ואלי עם טוויסט מתוחכם. המלכה ליוותה את שתי בנותיה - ליאונור בת ה-13 וסופיה בת ה-12, יחד עם בעלה המלך פליפה ליום הראשון בבית הספר במדריד. בעוד הבנות לבשו את התלבושת האחידה, שכוללת חצאית פליסה, חולצת פולו לבנה וגרביים עד הברך - האימא הרשתה לעצמה להתפרע.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

המלכה לטיסיה מלכת ספרד חזרה ללימודים היום הראשון לבית הספר. splash
הכי שיק שיש. המלכה לטיסיה באאוטפיט מדויק/splash

לטיסיה לבשה בלייזר מחויט ומשובץ בגוונים של אפור, שחור וירוק של המותג הנהדר סנדרו (כ-500$), עם מכנסי שבע שמיניות קז'ואלים בצבע שחור עם אלמנט ריצ'רץ' קטן מאחור וסניקרס תואמות של Boss. אין ספק שמדובר בלוק שמתאים יותר לאושיית סטייל עם אינסטגרם מצליח מאשר לבת מלוכה, אבל לטיסיה כבר הוכיחה לנו שאין בה יומרות של דם כחול, ושאין לה שום בעיה להתהלך בסניקרס ומכנסיים מגניבים. לוק בית הספר מצטרף לשורה של לוקים משובחים של המלכה שלגמרי ניתנים להעתקה אחד לאחד ואפילו לרכישה במחירים נוחים ברשתות אופנה מוכרות כמו זארה, מנגו ואפילו אסוס.

רק לשם ההשוואה המתבקשת, מידלטון ליוותה את ילדיה למסגרות בשמלה פרחונית של מייקל קורס ועקבים של פראדה. שתיהן לבשו מותגים לא זולים, אך אם מידלטון היא אלופת האאוטפיטים הממוחזרים - מה שהופך אותה נגישה יותר, עדיין בקרב העממיות - לטיסיה לוקחת.

עוד בוואלה! אופנה

מיוחסים אך נגישים: המלכה לטיסיה משוויצה במשפחה השיקית

לכתבה המלאה
המלכה לטיסיה מלכת ספרד חזרה ללימודים היום הראשון לבית הספר. splash
מלכת העממיות - ורק בקטע טוב/splash
קייט מידלטון הנסיך וויליאם הנסיך ג'ורג' הנסיכה שרלוט היום הראשון ללימודים חזרה לבית הספר. GettyImages
שמלה של מייקל קורס ועקבים של פראדה. קייט מידלטון מלווה את הילדים לבית הספר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully