וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיוחסים אך נגישים: המלכה לטיסיה משוויצה במשפחה השיקית

8.8.2019 / 12:06

משפחת המלוכה בספרד עזבה את הארמון במדריד ונסעה לחופשה השנתית במיורקה. כחלק מהמסורת הם צילמו את תמונת הדיוקן המשפחתית שבה נגלה אלינו סטייל נגיש ומשובח. המלכה לטיסיה מדייקת כהרגלה, גם אם זה אומר שהיא שואבת השראות מנשות המלוכה בבריטניה השכנה

המלכה לטיסיה מלכת ספרד המלך פליפה מלך ספרד הנסיכה סופיה הנסיכה ליאונור. GettyImages
כך נראית חופשת קיץ משפחתית. המלך פליפה, המלכה לטיסיה והנסיכות סופיה וליאונור/GettyImages

נראה שאין מישהו בעולם הזה שלא מתמודד כרגע עם החופש הגדול, וזה כולל גם את משפחת המלוכה מספרד. בניסיון למצוא אטרקציה לחופשת הקיץ שתעסיק עוד קצת את הילדים רגע לפני שישתעממו לחלוטין, ריכזה המשפחה את שתי הבנות לצילום משפחתי קליל עם וויב של נופש.

משפחת המלוכה של ספרד שכוללת את המלך פליפה, המלכה לטיסיה ושתי בנותיהם - ליאונור בת ה-13 וסופיה בת ה-12, עזבו את הארמון במדריד ונסעו לאי מיורקה לחופשה השנתית שלהם. שם, כחלק ממסורות הארמון, בניסיון להעביר תמונת פאן לעם וגם אולי כדי להעסיק קצת את הבנות - צולמו תמונות הדיוקן המשפחתיות.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

המלכה לטיסיה מלכת ספרד הנסיכה סופיה. GettyImages
מעבירה את ערכי הסטייל העממי לילדות שלה. המלכה לטיסיה ובתה הנסיכה סופיה/GettyImages

המלך פליפה הלך על לוק קז'ואלי שכולל ג'ינס, חגורה חומה וחולצה מכופתרת קלילה בצבע תכלת. ואם מלך בג'ינס זה לא מילים נפרדות ל"חופשה", אנחנו באמת לא יודעות מה כן. המלכה לטיסיה הייתה מדויקת כהרגלה והלכה על שמלת מידי לבנה עם פרחים אדומים גדולים ומחשוף מחמיא של המעצב הספרדי אדולפו דומינגז. עם השמלה היא שילבה נעלי אספדריל עם קשירה של המותג mint&rose. מדובר באחד הטרנדים הכי נכונים לעונה שחביב במיוחד על בנות מלוכה, ובראשן קייט מידלטון, שכמעט ולא נפרדת ממנו בימי הקיץ החמים.

עוד בוואלה!

מחפשת אאוטפיט לחתונת צהריים? המלכה לטיסיה תספק לך השראה

לכתבה המלאה
המלכה לטיסיה מלכת ספרד המלך פליפה מלך ספרד הנסיכה סופיה הנסיכה ליאונור. GettyImages
מלך בג'ינס, מלכה בנעלי אספדריל ונסיכות בסטרדיווריוס ומאסימו דוטי/GettyImages

גם הנסיכות הצעירות (והמאוד יפות!) דאגו להתלבש בסטייל ועשו זאת עם בגדים מרשתות אופנה נגישות. זה כמובן לא מפתיע שכן אמא שלהן, המלכה, גם היא מתלבשת לעתים קרובות בבגדים מרשתות נגישות כמו אסוס, זארה ומנגו וכנראה מנחילה את ערך הסטייל העממי גם לדור הבא של המלוכה בספרד. ליאונור לבשה אוברול לבן עם פרינט פרחוני של מאסימו דוטי וסופיה בחרה באאוטפיט קיצי וקליל של מכנסיים קצרים מבית סטרדיווריוס וחולצה לבנה. שתי הנסיכות הבלונדיניות תיאמו ביניהן תסרוקת - צמה עשויה בחצי העליון של השיער, ובכך הצליחו להוות מודל לחיקוי מושלם לנערות בגילן.

המלכה לטיסיה מלכת ספרד המלך פליפה מלך ספרד הנסיכה סופיה הנסיכה ליאונור. GettyImages
תסרוקות תואמות לבנות/GettyImages

יום אחרי הצילום המשפחתי יצאו המלך פליפה והמלכה לטיסיה לארוחת ערב רשמית בארמון אלמודיינה שבמיורקה, ואליהם התלוותה חמותה של לטיסיה, המלכה סופיה - אמו של פליפה. לטיסיה לבשה שמלת מידי קלאסית באחד הצבעים שהכי מחמיאים לה - אדום. היא צירפה ללוק עקבים מוזהבים של ג'ימי צ'ו ותיק קלאץ' בצבע תואם של קרולינה הררה, שמתברר שיש גם למייגן מרקל בארון האקססוריז. המלך פליפה לבש חליפת טוקסידו כחולה ואמו, המלכה סופיה, הלכה על חליפה של מכנסיים וחולצה בצבע מנטה לצד תיק פאייטים כסוף.

המלכה לטיסיה מלכת ספרד המלך פליפה מלך ספרד המלכה סופיה. GettyImages
מסתדרת מעולה עם חמותה. המלך פליפה, המלכה לטיסיה והמלכה סופיה/GettyImages
המלכה לטיסיה מלכת ספרד. GettyImages
תיק של קרולינה הררה, נעליים של ג'ימי צ'ו/GettyImages
מייגן מרקל ינואר 2019. GettyImages
גם למייגן מרקל יש תיק כזה/GettyImages
קייט מידלטון הנסיך וויליאם. GettyImages
שגרירת האספדריל. קייט מידלטון לפני חודשיים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully