וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפגש פסגה: כשמלניה טראמפ קברה לבנות המלוכה של בריטניה

4.12.2019 / 10:20

הגברת הראשונה של ארה"ב הגיעה יחד עם בעלה ללונדון לרגל ועידת נאט"ו. בעוד שבמקום התקיימו שיחות חשובות על עתיד העולם, אנחנו התרכזנו באאוטפיט המנצח של מלניה טראמפ, לעומת המאכזב של קייט מידלטון

מלניה ודונלד טראמפ מגיעים לארמון בקינגהאם צילום: gettyimages

בני הזוג טראמפ הגיעו אתמול ללונדון להשתתף בוועידת נאט"ו ה-70, שמאגדת מנהיגים רבים מרחבי העולם. בעוד שבמקום התקיימו שיחות חשובות על משברים בינלאומיים, איומיים וסכסוכים - אנחנו לא הצלחנו להוריד את העיניים מהאאוטפיט של הגברת הראשונה של ארצות הברית, מלניה טראמפ, ששיחקה אותה בכל החזיתות - צבע, גזרה ואקססוריז משלימים.

לפגישה רשמית עם בני המלוכה הבריטית, הנסיך צ'ארלס ורעייתו קמילה, בבית קלרנס, הגיעה טראמפ לבושה במעיל שכמייה צהוב של ולנטינו שהעלות שלו 4,600 פאונד. תחת השכמייה היא לבשה שמלה בוורוד פוקסיה שראו רק את שרווליה, ונעלה עקבי סטילטו בצבע תואם, שיצרו סט מושלם ומדויק. שילוב הצבעים בין הצהוב לוורוד הדומיננטי, כמו גם הגזרה המדויקת של השכמייה הפכו את הלוק לאחד המוצלחים של טראמפ לאחרונה, על אף תג המחיר המופקע.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מלניה טראמפ דונלד טראמפ ועידת נאט"ו. GettyImages
מנצחת בכל החזיתות. מלניה ודונלד טראמפ בלונדון/GettyImages

הדוכסית קמילה לבשה למפגש שמלה אדומה, שרשרת פנינים ארבע שכבות וז'קט שכמייה קטנטן בצבע שחור. אחרי המפגש עם הנציגות הרשמית מטעם הארמון, נערך מפגש רחב יותר בארמון בקינגהאם שבו נכללו גם יתר בני משפחת המלוכה כמו גם מנהיגים נוספים מהעולם, בהם קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל וראש ממשלת קנדה ג'סטין טרודו. מסמר הערב הייתה המלכה אליזבת, שכולם התרגשו ללחוץ לה יד, שלבשה חליפת חצאית בגווני ירוק והוסיפה אביזר שעד היום עוד לא ראינו - צעיף שמונח בנונשלנט על כתף אחת בלבד ומהודק בסיכה מלכותית.

עוד בוואלה! אופנה

הגולשים לא מפסיקים לטנף: מלניה טראמפ מתכוננת לחג המולד בקימונו פרחוני

לכתבה המלאה
מלניה טראמפ הדוכסית קמילה. GettyImages
בסטיז חדשות? מלניה טראמפ והדוכסית קמילה/GettyImages
מלניה טראמפ דונלד טראמפ ועידת נאט"ו הדוכסית קמילה הנסיך צ'ארלס. GettyImages
תמונה רשמית, כי חייבים/GettyImages

מי שעוד נכחה במפגש הזה היא הדוכסית מקיימברידג' קייט מידלטון, שהגיעה לחלוטין סולו משום שבעלה הנסיך וויליאם נמצא בביקור דיפלומטי נסיכותי בכווית ובעמאן. מידלטון הגיעה למינגלינג עם מנהיגי העולם לבושה בשמלה ירוקה בעיצובה של אמיליה ויקסטד לא רעה בכלל, אך גם לא מיוחדת יתר על המידה. מידלטון שוב לא סיפקה לנו רגע סטייל יוצא דופן שנוכל להתענג עליו. כבר הרבה זמן שהיא לא מתרגשת מבגדים ופשוט לובשת מה שיש לה בארון, בלי ניסיון להרשים, לספר סיפור, להעביר מסר או סתם לגרוף מחמאות על בחירות אופנתיות מדויקות. מזל שמלניה טראמפ הייתה שם כדי להציל את המצב.

מלניה טראמפ המלכה אליזבת. GettyImages
מסמר הערב. מלניה והמלכה אליזבת/GettyImages
מלניה טראמפ דונלד טראמפ ועידת נאט"ו המלכה אליזבת הנסיך צ'ארלס הדוכסית קמילה. GettyImages
בקרוב כולנו נלך עם צעיף על כתף אחת/GettyImages
קייט מידלטון. GettyImages
למה מאסת באופנה? קייט מידלטון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully