וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגולשים לא מפסיקים לטנף: מלניה טראמפ מתכוננת לחג המולד בקימונו פרחוני

26.11.2019 / 12:00

הגברת הראשונה של ארה"ב השתתפה אתמול בשני אירועים מתוקשרים - תחילה קיבלה את עץ האשוח שיקשט את הבית הלבן בחג המולד ואז הלכה להעניק עיטור לכלב שהשתתף במבצע החיסול של מנהיג דאעש. אז מה בדיוק עצבן את הגולשים?

צילום: רויטרס, עריכה: אסף דרורי

לגברת הראשונה של ארצות הברית, מלניה טראמפ, הייתה אתמול יממה עסוקה ומתוקשרת. תחילה, קיבלה טראמפ את עץ האשוח שיוצב בבית הלבן במהלך חג המולד. לצלילי תזמורת, צעדה טראמפ על עקבי הסטילטו אל עבר העץ שהגיע על גבי כרכרה עם סוסים. מיד אחרי הטקס הצבעוני, עברה טראמפ לאירוע השני שלה באותו היום - הענקת עיטור מיוחד לכלב שהשתתף במבצע החיסול של מנהיג דאעש אבו באכר אל-בגדאדי.

האאוטפיט שבחרה טראמפ (49) ללבוש בשני האירועים המסוקרים הללו הוא מעיל בסגנון קימונו פרחוני בגוונים של שחור, אדום ירוק ולבן של דולצ'ה וגבאנה. אליו היא צירפה את הפריט הכי לוהט של החורף הקרוב - מגפיים גבוהים עם עקבים דקיקים במיוחד של כריסטיאן לובוטין. לטראמפ יש חיבה עזה לדולצ'ה וגבאנה, ולא משנה בכמה שערוריות גזעניות הם מעורבים - היא עדיין נשארת לקוחה נאמנה. בשנה האחרונה, בשל ריבוי תקריות בעייתיות, הביקורת הציבורית כלפי צמד המעצבים מאיטליה גברה ונראה שהם הפכו מחביבי הקוטור לילדים הרעים של התעשייה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מלניה טראמפ חג המולד. GettyImages
מקבלת את עץ האשוח שיוצב בבית הלבן. מלניה טראמפ/GettyImages

אבל לא רק הבחירה בקימונו של דולצ'ה וגבאנה, מושלם ככל שיהיה, הצליחה לעצבן את האמריקאים. אחרי שחשפה טראמפ את עץ חג המולד שיוצב בבית הלבן, הרשת התמלאה ציוצים תוקפניים כלפיה שנכתבו על ידי מתנגדי הנשיא טראמפ. היות והגברת הראשונה היא זו שאחראית על עיצוב הבית הלבן בחגים, לגולשים היה הרבה מה לומר. "את האנטיתזה לכל מה ששמח בחג המולד", כתבה גולשת אחת. אחר הוסיף: "סוסים יפים, עץ מקסים - חבל שזה הולך למשפחה איומה". שלישי תהה: "כבר מתכוננים לחג המולד? עוד לא חג ההודיה".

לבני הזוג טראמפ זה כנראה ממש לא הזיז כי הם המשיכו הלאה בלו"ז, כדי לפגוש את הכלב המעוטר ששמו קונאן. "זה הכלב המפורסם ביותר בעולם ברגע זה, כל כך חכם ומבריק", אמר טראמפ במדשאת הבית הלבן לצד רעייתו וסגן הנשיא פנס וסיכם: "הוא גיבור אמיתי".

עוד בוואלה! אופנה

לא מחשבנת לסינים: מלניה טראמפ לובשת דולצ'ה וגבאנה

לכתבה המלאה
מלניה טראמפ חג המולד. GettyImages
קימונו פרחוני של דולצ'ה וגבאנה/GettyImages
מלניה טראמפ חג המולד. GettyImages
הסיבה לפרצוף הכועס היא שקראת תגובות ברשת?/GettyImages
נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ העניק עיטור מיוחד לכלבה שהשתתפה במבצע החיסול מנהיג ארגון המדינה האסלאמית (דאעש). AP
"זה הכלב המפורסם ביותר בעולם ברגע זה, כל כך חכם ומבריק"/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully