וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חותך

רועי ירושלמי

9.1.2007 / 17:59

רועי ירושלמי מסכם תקופה מקציפה כנסיין של מוצרי גילוח ובוחר את שלושת המוצרים איתם הוא פורש לחיים חדשים כמתגלח דיסקרטי

פרצוף עגמומי למדי השתקף לו מהמראה במוצאי שבת האחרונים. היה זה הגילוח האחרון שנעשה במסגרת המסכת המתמשכת שתועדה כאן בשלושת החודשים האחרונים ואך טבעי היה שעצבות מה נמהלה באנחת השחרור מכל הסווינגינג הזה, מעין רולטה רוסית שהותירה אותי לא אחת מתבוסס בקצף.

אחרי יותר מעשרת אלפים מילה שנכתבו כאן על דם, חתכים, פצעים ובעיקר זיפים שבכולם נלחם עבדכם הנאמן, עד לסוף הטוב, נמצאו מוצרי הגילוח המנצחים. לסיכום סדרת הנסיונות במוצרי גילוח אני מתכבד להציג את נבחרי המדור - זוכי שבעת כוכבי ההרצל.

המרגיע מכולם: ביותרם

רק לפני מספר חודשים חזר למדפים "ביותרם" - ליין הטיפוח היוקרתי מבית לוריאל וטוב שכך. ככלל, ניתן בהחלט לומר שמוצרי המותג החדש-ישן בארץ (ששב ה?נה לאחר נסיון לא מוצלח בתחילת שנות התשעים) הם מהמוצלחים מסוגם לגברים, אם לא הטובים ביותר. הג'ל וקצף הגילוח מכילים בין השאר אצות מי מעיינות תרמיים ולהם ניחוח מוצלח, נקי ורענן. עיסוי מהיר על הפנים מרכך במהירות את העור, מרגיע אותו ומבטל את תחושת הצריבה שנלווית לרוב למריחת האפטר שייב, בשלב הסופי.

מה שכן, את קצף הגילוח של ביותרם רצוי לנער היטב, אחרת במקום מוס אווירירי צפוי להתקבל משהו שמזכיר יותר מלבי. ראו הוזהרתם. כך או כך, מדובר בליין עילאי שתוצאותיו מרשימות ממש וראויות ללא עכבות לדוז פואה המתבקש.

ביותרם - ג'ל גילוח: נפח: 150/200 מ"ל. הספק: 60-65 גילוחים
מחיר: 95/105 ¤. ציון סופי: 7 מתוך 7 כוכבים.

השקוף מכולם: זיד

לא בכדי הצליח ג'ל הגילוח של זיר, חברת בת הניו –יורקית והמאגניבה של ענקית הטיפוח היפאנית "שיסיידו" להתחבב תוך עשר שנות קיום על מיטב הסלבריטאים בעולם, ובפרט על אלו העוסקים בספורט.

בהסתמך על צהובונים אמריקאים שונים ומשונים, רשימת המשתמשים בליין מוצרי זיר ( יש לבטא ז?ר, בדומה למילה האנגלית ס?ר) לגילוח וטיפוח כוללת את אשטון קוצ'ר, אדריאן גרנייה ("הפמליה", "השטן לובשת פראדה"), קובי בראיינט, אנדי רודיק וסמל המין בדימוס אנטוניו בנדרס.

השוס הגדול ביותר של המוצר הוא העובדה שמדובר בג'ל שקוף, שאינו מקציף. אין מה לומר- הגימיק המשונה פשוט עושה את העבודה. עזבו אתכם מהריח הנעים, מהחסכוניות ומהמחיר הדי סביר. השקיפות הזו, שמרככת את העור ומקררת אותו, פשוט ממכרת, ועל כן ייאמר: מניפיק.

נפח: 100 מ"ל (קיימת אריזת חיסכון של 250 מ"ל, במחיר 158 ש"ח) . הספק: 45 גילוחים. מחיר: 109 ש"ח. ציון סופי: 7 מתוך 7 כוכבים.

המהנה ביותר: שיסידו

גם למוצר של "שיסיידו", שנסקר כאן בשבוע שעבר, מגיע להשתחל לרשימת ההמלצות המסכמת של המדור, וזאת על אף המחיר המאד מוגזם. מבין שלל המוצרים שהתנסיתי בהם (זהו המקום גם לציין כי היו מוצרים רבים המצאו את דרכם לפניי ומפאת חוסר עניין לציבור בחרתי להניח להם ולנו) ובמבט לאחור, משחת הניקוי/גילוח של "שיסיידו" היא ללא ספק המהנה והמפנקת ביותר מבין המוצרים, בזכות הריח המשכר, המרקם המנצח והכפילות הפרקטית החביבה. היפנים הצליחו ליצור מוצר שיכול לזיפים נוקשים של מתגלחים מערביים ועל כך, כיפאק.

נפח: 125 מ"ל. הספק: 40 גילוחים. מחיר: 210 ¤. ציון סופי: 6.5 מתוך 7 כוכבים.

תהיו טובים ותיזהרו בסיבובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully