וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה נעלה נעלה נעלה

נויה הלרמן

29.1.2007 / 23:00

נעליים זו סטייה. נעליים זו אהבת אמת. נעליים הן אחד הפטישים הנפוצים ביותר בעולם. נכון שלא כלללל אתרי הנעליים הכי מרתקים מוזכרים פה, אבל בשביל זה אתם פה, מוזמנים לעדכן לגבי כל האתרים שלא מוזכרים בכתבה. ונעבור לצלילה בפורנו האמיתי של הנשים.

הכי מעורבב

ב-shoes.com יש הכל ובמרוכז. כל החברות כולל הנעליים של הפרחולות J.LO וג'סיקה סימפסון, וגם מעצבים קצת יותר איכותיים כמו סטיב מאדן, קאמפר, אייזק מזרחי והסניקרס הקוליות של LAMB.

הכי שנוי במחלוקת

irregularchoicestore.co.uk הוא אתר שנוי במחלוקת. בשביל חלק זה להיט ובשביל אחרות גיבוב ססגוני לחולי נפש. מה שבטוח, לא חסכו עלינו בצבעים. כנסו, הפנימו, ולכו לראות את הקולקציה החד-פעמית עם הדפסי הבובות בשם Blythe. חבל שלגברים יש פה נציגות מאוד מצומצמת.

הכי מעוצב

villageshoes.com הוא אתר המרכז חברות נבחרות. חפשו את נעלי sugar המקסימות שיש להם נציגות דלילה בארץ באלדו וברשת ביג טום (בשינקין 20, ת"א; בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה ובקניון ארנה).

הכי ביזאר

ביזאר זה כאן רבותיי: howcool.com. אם חפצה נפשכם בד"ר מרטין (לא המקורי) בצבע ורוד לכה עם חתול - אז יש!. גם מגפי בוקרים צבעוניים עם גולגלות, גם בגדים אפשר למצוא כאן ובכלל עוד לא הזכרתי את המבחר העצום של ברווזוני האמבטיה השטניים. כן, ככה קוראים להם, והם באים בהמון גוונים החל ממנומר וכלה בשחור שתום עין עם הדפס פיראטי. יש גם אפשרות לבחור נעליים לפי גובה העקב.

הכי פיראטי

boots4all.com מיועד לחולי המגפיים באשר הם, לפאנקיסטים ורוקיסטים. המון ד"ר מרטינ'ס וחיקויים יפים לא פחות, כמו אלו עם הלהבות, או מגפי בוקרים שחורים עם כוכבים לבנים של T.U.K . חוץ מזה יש גם מבחר שרוכים מיוחדים עם הדפסים של התינוק מפופאי, של אלביס ואיך לא - גולגלות.

הכי נשי

הסלוגן של vivaladiva.drct2u.com: "הזכות של אשה לרכוש נעליים", כבר משכנע. פה לעומת האתר הקודם, הנעליים הן על טהרת הנשיות. האתר נוח לתפעול והמותגים מסודרים לפי A,B,C. אם תרצו להתאים תיק לנעל - בשביל זה תמצאו גם אקססוריז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully