וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טובי מגווייר על המודעות של פראדה

לירוי שופן

15.6.2011 / 18:25

השחקן שגילם את ספיידרמן, ולא הראה מעולם שום עניין מפותח באופנה, מופיע כעת בקמפיין חורף 2012 של פראדה. האם הקולקציה הבעייתית היא הסיבה לליהוק הבלתי צפוי?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הערכה עצומה לעבודתה של מיוצ'ה פראדה, ולתרומתה הגדולה לעולם האמנות, הובילו את השחקן טובי מגווייר (35) לעמוד במרכז קמפיין הגברים של מותג היוקרה האיטלקי לחורף 2012, שנחשף לראשונה אמש (שלישי). כך לפחות טוען מגווייר בהצהרה רשמית. הציניקנים, לעומת זאת, טוענים כי השתתפותו במסע הפרסום היא חלק מהניסיון לקדם את הופעתו הצפויה בסרט 'גטסבי הגדול'.

מי שקנה את עיקר פרסומו העולמי הודות לגילום דמותו של ספיידרמן בשלושה סרטים הוליוודיים, צולם עבור פראדה על ידי דיוויד סימס. במבט ראשון, ספק אם אפשר לזהות את מגווייר. לבוש בז'קט קופסתי שחור ובסריגי לורקס עם דוגמת מעויינים, שני הפריטים המרכזיים ביותר בקולקציה של פראדה לחורף הקרוב, השחקן עם פני הילד נראה מרוחק ומלנכולי מעט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעונות האחרונות לוהקו לקמפיינים של פראדה דמויות אנונימיות ביחס למגווייר (לרוב דוגמנים מהשורה הראשונה). ייתכן שהבחירה בשחקן, שיש סביבו הילה של אישיות פוזיטיבית, נובעת מהביקורות השנויות במחלוקת שספגה הקולקציה עצמה. עם צללית של מעילי אוברסייז נוקשים, מכנסיים קצרים שנלבשו עם גרביים המתוחים עד הברך וצבעוניות כהה שהופרעה לפרקים על ידי הבזקים מתכתיים של ורוד וזהב, חלק ממבקרי האופנה מצאו את הקו העיצובי בלתי רלוונטי, ואף משעמם ביחס לאג'נדה המתקדמת של פראדה. ייתכן שמגווייר, אמור להסיט את הדיון מן הבגד ולנסות ולהבטיח את היקף המכירות הראוי.

מה דעתכם על הליהוק? ספרו לנו בעמוד הפייסבוק שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully