וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירה צבילינגר מחכה לגשם

מעצבת הקוטור הישראלית כבר מעצבת לחורף הבא ומציגה פריטים בהשראת אמנות זכוכית צ'כית לטווח גילים רחב. הסדק בזכוכית - מחיר התחלתי של 14 אלף שקלים

טל אנגלנדר

ביחס למעצבת הפונה מזה זמן מה לשוק הבריטי, הרבה פריטים בקולקציית סתיו/חורף 2012 של מירה צבילינגר נראים כנכונים יותר לסתיו ישראלי. מעצבת הקוטור שעבודותיה נמכרות במקומות רבים בעולם, הציגה השבוע את Reflections at the Cutting Edge (השתקפויות הלהב החד בתרגום מילולי, או השתקפויות החידושים האחרונים, בתרגום קונספטואלי), קולקצייה לסתיו/חורף 2012 שמשלבת ניחוח מקומי (בחירת בדים קלילים וזורמים כמו משי, שיפון או אורגנזה), עם שיק איטלקי נוסח ורסצ'ה וקוואלי (גזרות מתנפנפות עמוקות מחשוף) ואלגנטיות צרפתית-שאנלית (חליפות חצאית מיושבות).

הגוונים, כחול ים, טורקיז אזורי, לבן אבן, סגלגל סתווי ושחור-לבן-אפור קלאסיים, הופכים את הדגמים לפתרונות ביגוד נכונים למטרות רבות, בעיקר בשעות הערב. כמו תמיד, הנצנוץ הקוקטיילי החביב על המעצבת לא נזנח, והוא מופיע פה במספר דגמים בשיעור הנכונות באמצעות עבודת שזירת אבני סוורובסקי.

רעיון הלהב החד אינו מקרי. ההשראה הישירה לקולקצייה הייתה עבודותיו של פסל הזכוכית הצ'כי וצלב ציגלר (Václav Cigler), היום בן 82 ומחלוצי הזרם המינימליסטי המזרח אירופאי. כמו עבודות הקריסטל והזכוכית האופטית של האמן הוותיק, גם בכמה מדגמיה של צבילינגר אלמנטים גיאומטריים, חדות והחזרת אור.

ריאיון עם וצלב ציגלר בוואלה! תרבות

בקולקצייה בלטו חליפות חצאית שיתאימו ללא ספק לקייט מידלטון באחר צהריים של לאנץ' צדקה לונדוני וגם לאמא שלה לפגישת תה ועוגיות עם המלכה. שמלות ערב באורך הברכיים או אורך הרצפה עם קו מותניים מודגש, כתפיות או שרוולי T תפוחים לדינר/קוקטייל המצדיק השקעת מחשבה וזמן בכל הנוגע לביגוד. שמלות סטרפלס-פליסה סקסיות ומחמיאות שישתלבו יפה עם עליונית עור שחורה (יש בקולקציה), ושמלות ערב קלילות-צעירות יותר העשויות להימצא מתאימות להגדרת 'שמלות פרום'. כמו כן, גם שמלות כלה המשלבות חצאית באורך הרצפה עם שוליים מתנפנפים שמאיה בוסקילה הייתה חושבת שהן חושפניות מדי לכלה כשרה.

יש אופנה ישראלית ראויה, איכותית ומבטיחה, אבל היא תעלה לכם ביוקר. המחיר ההתחלתי הוא לא פחות מ-14,000 שקלים.

מירה צבילינגר. הלסינקי 22, תל אביב

שמלות כלה של מירה צבילינגר ב'קוסמו-ברייד'

קולקציית שמלות הכלה של מירה צבילינגר לקיץ 2010

קולקציית העור של מירה צבילינגר לחורף 2009

השמלות שוות את המחיר? בואו לדבר על זה בפייסבוק

צילום וידאו: טל א.
עריכה: בת גולן

מירה צבילינגר - סתיו/חורף 2012. גיא כושי ויריב פיין
מירה צבילינגר, חורף 2012/גיא כושי ויריב פיין
מירה צבילינגר - סתיו/חורף 2012. גיא כושי ויריב פיין
מירה צבילינגר, חורף 2012/גיא כושי ויריב פיין
מירה צבילינגר - סתיו/חורף 2012. גיא כושי ויריב פיין
מירה צבילינגר, חורף 2012/גיא כושי ויריב פיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully