וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חן יאני פרזנטורית של גולף

לירוי שופן

3.7.2011 / 13:56

אחרי כארבע שנים בתפקיד הפרזנטורית של גולף, תהילה ריץ' מפנה את הבמה לחן יאני. הדוגמנית שנודעה במראה האנדרוגיני שלה תצטלם לצד מורטון ברטלסן

הדוגמנית חן יאני (28), הידועה בחזותה האנדרוגינית והספק מחוספסת, נבחרה כפרזנטורית של מותג האופנה המקומי גולף לעונת חורף 2012. בכך היא תחליף את תהילה ריץ', שמילאה את התפקיד כארבע שנים. יאני תצטלם לצידו של מורטון ברטלסן (26), המשמש כפני קו הגברים בשלוש העונות האחרונות.

תהילה ריץ' ומורטון ברטלסן בקמפיין הקיץ של גולף

חן יאני. אביב חופי
חן יאני/אביב חופי

ליאני, שהתגלתה לראשונה בתחרות נערת השנה בסוף שנות ה-90, רזומה של מעל לעשור בתחום הדוגמנות. לקראת גיל 18 עזבה את ישראל לטובת קריירה בין לאומית, והצטלמה בין היתר עבור דולצ'ה וגבאנה, קנת' קול ורלף לורן. במהלך התקופה הזו היא התגוררה באירופה ולאחר מכן בניו יורק. בעונת הקיץ הנוכחית היא מככבת בקמפיינים של מותגי המעצבים רוס אווטה ובזה של המעצבת ברכה בר און. בעבר היא גם שיתפה פעולה עם המעצבת התל אביבית שרה בראון ועם המותג אלף-אלף.

במקביל, פצחה בקריירת משחק. מעבר להשתתפותה בסדרת הטלוויזיה הבורר ובשאר מיזמים, היא מופיעה בסרט 'נמס בגשם', שפתח את פסטיבל הסרטים ההומו-לסבי בתל אביב לפני כחודש. בסרט יאני מגלמת דמות מורכבת של טרנסג'נדרית, ששבה לבית הוריה עקב מחלת הסרטן של אביה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יאני לשרה בראון. קיץ 2009/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מורטון ברטלסן בקמפיין קיץ 2011 של גולף/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully