וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעיל בלי כלום מתחת: רוזי הנטינגטון מדגמנת לברברי

לירוי שופן

13.7.2011 / 8:03

רוזי הנטינגטון לובשת בטן שטוחה ומעיל, בקמפיין הבושם החדש של בית האופנה המוקפד ברברי. מתברר שגם הבריטים עושים סקס

יח"צ - חד פעמי

בית האופנה ברברי מינה את השחקנית והדוגמנית הבריטית רוזי הנטינגטון-ווייטלי כפרזנטורית הבושם Burberry Body ומוכיח כי גם השמרנים מאמינים בסופו של דבר בכוחו של הסקס. קמפיין ההשקה פרובוקטיבי פי כמה מאלו שהפיק בית האופנה עד היום, וכולל מודעות פרסומת וסרטון קצרצר בבימויו של כריסטופר ביילי, בהם נראית הנטינגטון-וויטלי ערומה לחלוטין מתחת למעיל טרנץ' זהוב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בלי דבר מלבד בושם מתחת לטרנץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

השחקנית הצעירה, 23, עלתה לאחרונה לכותרות עם הפצת הסרט רובוטריקים 3, בו היא מגלמת את דמותה של קרלי ספנסר. לפני כן, היא התפרסמה בעיקר בזכות עבודת הדוגמנות עבור מותג הלנז'רי האמריקני ויקטוריה סיקרט. קמפיין הבושם בודי של ברברי, הוא אינו הפעם הראשונה בה היא מדגמנת בעירום. בשנת 2010 היא התפשטה מול עדשתו של טרי ריצ'רדסון, לטובת לוח השנה המפורסם של פיראלי.

"כבוד רב לי לעבוד שוב עם ברברי, מותג אשר שם את הקריירה שלי על המפה ועזר להשיק אותי. מחמאה ענקית היא בשבילי להיות האישה הראשונה של ברברי בודי", סיפרה הנטינגטון-ווייטלי בהודעה לתקשורת. מנגד ציין ביילי, המנהל היצירתי של בית האופנה – "השקת הבושם החדש היא ההשקה המרגשת ביותר שיצרנו ומשקפת את הרוח האיקונית של המותג היום בדרך המרשימה והחושנית ביותר. הסגנון הלא מתאמץ של רוזי ויופייה המדהים הפכו אותה לבחירה הטבעית".

הבושם עצמו יושק ב-1 בספטמבר הקרוב ביותר מ-150 מדינות. עוד נרמז כי צפויה קולקציית קפסולה בהשראתו ושימוש בשאר אמצעים דיגיטליים חדשניים לקראת השקתו.

מה דעתכם על הקמפיין? בואו לספר לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully