וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוגר שנקר זכה ב-25 אלף יורו בתחרות אופנה

לירוי שופן

17.7.2011 / 14:02

נירן אבישר זכה בתחרות הכישרונות הצעירים IT'S, וקיבל פרס בשווי 25 אלף יורו והתמחות במותג האיטלקי דיזל

נירן אבישר (27), בוגר טרי של שנקר, זכה אמש (שבת) בתחרות IT'S, שמתקיימת באיטליה מידי שנה בעשור האחרון ומטרתה לקדם מעצבי אופנה צעירים מכל רחבי העולם. אבישר זכה בפרס הגבוה ביותר המוצע במסגרת התחרות - 25 אלף יורו והתמחות בסטודיו לעיצוב של דיזל, מעניקי הפרס.

אבישר נבחר מתוך 344 מתחרים, המתפרסים על קטגוריות של עיצוב אופנה, אקססוריז, צילום ובקטגוריה החדשה בתחרות – עיצוב תכשיטים. צוות השופטים בתחרות שהתקיימה בטריאסטה , איטליה, כלל בין היתר את הצמד ההולנדי ויקטור ורולף, נציגה מטעם בית האופנה מיזון מרטין מרג'יאלה ואת המנהל היצירתי של דיזל, ברונו קולין.

הקולקציה שזיכתה את אבישר בפרס, היא קולקציית הגמר שהציג בסוף חודש יוני האחרון בתצוגת הבוגרים של שנקר. זהו אוסף לגברים השואב השראתו מעבודותיו של הצייר האוסטרי אגון שילה, המשרטט תמונה נוגה ומחוספסת באחת, ומתמקד בצבעוניות מלוכלכת ועשויה. ניכרת בו התנועה בין אלמנטים המזוהים עם הגרדרובה הג'נטלמנית, כמו מעילים כפולי רכיסה, ורמזים דקיקים לבגדי עבודה מתחילת המאה ה-20. עיקר העניין בקולקציה נעוץ בצללית המדויקת, לרוב מכנסיים צרים המלווים בחלק עליון המעצים את הטורסו, ובשילוב מקורי של חומרים, חלק כפאצ'ים או כאריגה וסריגה. התוצאה היא לא רק עירוב בין פריטים, אלא גם עירוב על פני השטח שלהם.

אבישר התמחה תקופה בבית האופנה אלי טהרי בניו יורק, ובבתי אופנה מקומיים, כמו אושידה וויוי בלאיש. בזכייתו הוא מצטרף אל גל שנפלד, בוגרת שנקר גם כן, שזכתה עם פרוייקט הגמר שלה בתחרות מיטלמודה היוקרתית שנערכה לפני שלושה שבועות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פרויקט הגמר של נירן אבישר בתצוגה של שנקר/מערכת וואלה!, צילום מסך
מתוך קולקציית הסיום של נירן אבישר בשנקר. רון קדמי
אחד הדגמים בקולקציה של אבישר/רון קדמי
  • עוד באותו נושא:
  • שנקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully