וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיצוב פרקטי? זה כל כך שנה שעברה

לירוי שופן

27.7.2011 / 14:51

עם פרווה אמיתית על המסגרת ושני פנתרים על המוטות - המשקפיים החדשים של ז'יבנשי עושים הכל כדי שתעוטו עליהם העונה ותזרקו אותם עוד שלושה חודשים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פרווה ושני פנתרים. המשקפיים החדשים של ז'יבנשי/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסגרות המשקפיים יוצאים באופן רשמי משליטה, שואבים תשומת לב שאינה נופלת מתיקים ונעליים, והופכים לחלק בלתי נפרד מהאג'נדה שמציגים בכל עונה המעצבים בתצוגות האופנה. כחלק מהמגמה, בית האופנה הצרפתי ז'יבנשי כלל בקולקציית החורף החדשה, שנכנסת לבוטיקים ברחבי העולם בימים אלה, אוסף משקפיים פומפוזי ועתיר דמיון, שמפנה עורף בגסות לכל מינימליזם מודרני.

אם בשני העשורים האחרונים פרקטיקה וקווים נקיים היו עדיפים על הצורה, הרי הדגמים של ז'יבנשי מבקשים ליצור את ההיפך המוחלט ולהתמקד בקיטש חסר כיסוי, שתואם את צעידתו הנוקבת של עולם האופנה אל עבר אופק מלא גלאם והגזמה גדולה מהחיים עצמם. במשקפיים המדוברים העדשות מאורכות ובעלות חזות חתולית המזכירה את הפאם-פאטל של שנות החמישים; הצבעוניות מחשמלת ונעה מסגול ועד צהוב בוהק; וגולת הכותרת – על כל אחד מהמוטות ניצבת בעוז מעין בובת פנתר מוצקה ותל מימדית.

תצוגת חורף 2012 של ז'יבנשי בפריז. Karl Prouse, GettyImages
ככה זה נראה על המסלול - ז'יבנשי, חורף 2012 בפריז/GettyImages, Karl Prouse

המשקפיים מגיעים בשתי גרסאות, האחת פשוטה יותר ועשויה חומר פלסטי; השנייה, שמיועדת לאלו שאיבדו לחלוטין כל קשר למציאות הפשוטה, מכוסה בחזיתה בפרווה שחורה, מבריקה וקצרצרה, כראוי לקולקציה הסובבת כולה על הילוכו החלקלק של הפנתר.

רף המחיר הגבוה יחסית - 2,000 עד 2,300 שקלים - יחד עם העובדה שמדובר בדגם שלא יהיה רלוונטי כבר בעוד שלושה חודשים, הופכים את היצירה הנוכחית של ז'יבנשי ללהיט חסר סאב-טקסט. כזה, שמחייב צריכה בלתי מבוקרת כאן ועכשיו ופורט על היצר הבסיסי ביותר באופנה - להתגרות במקובל. עיצוב פרקטי? זה כל כך שנה שעברה.

טווח מחיר: כ-2,000 עד 2,300 שקלים (לא כולל כמובן עדשות). בבוטיקי ז'יבנשי ברחבי העולם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ויש גם בסגול, לפשוטות/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully