וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייט מידלטון ממחזרת שמלות

31.7.2011 / 12:07

למרות שבניגוד לרובנו, יכולה קייט מידלטון לעמוד ביוקר המחייה, היא נראית לובשת את אותן שמלות שוב ושוב, למשל בחתונתה של נכדת המלכה, זארה פיליפס

הנסיך וויליאם, קייט מידלטון והנסיך הארי בחתונת זארה פיליפס, אדינבורו, סקוטלנד, 30 יולי 2011. Chris Jackson, GettyImages
הנסיך וויליאם, קייט מידלטון והנסיך הארי בחתונת זארה פיליפס, אדינבורו, סקוטלנד, 30 יולי 2011/GettyImages, Chris Jackson
הנסיך וויליאם, קייט מידלטון והנסיך הארי בחתונת זארה פיליפס באדינבורו, סקוטלנד, 30 יולי 2011. רויטרס
הנסיך וויליאם, קייט מידלטון והנסיך הארי בחתונת זארה פיליפס אתמול/רויטרס

עוד חתונה מלכותית! משפחת המלוכה הבריטית התאספה אתמול לחתונת שבת אחר הצהריים של זארה פיליפס (30), נכדתה של המלכה ובתה של הנסיכה אן. פיליפס נישאה לבן זוגה זה מספר שנים, מייק טינדל (33), שחקן ראגבי ולשעבר קפטן הנבחרת האנגלית. בני הזוג בחרו להינשא ב"פרופיל נמוך", בכנסייה קהילתית באדינבורו, סקוטלנד, בנוכחות בני משפחה וחברים קרובים בלבד. הרחק מהממלכתיות הלונדונית והרשמיות של קתדרלת ווסטמיניסטר, האורחים נראו נינוחים ומחוייכים במהלך הטקס שלא ארך יותר מ-45 דקות. הביגוד עם זאת, היה חגיגי וייצוגי כמו תמיד באירועים מהסוג הזה. הנסיך וויליאם וקייט מידלטון, אשר בעצמם נישאו רק לפני 3 חודשים, משכו, כמובן, תשומת לב רבה בארוע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קייט מידלטון מימין בחתונת לאורה פרקר בואלס ב-2007; ומשמאל, בחתונת זארה פיליפס אתמול/מערכת וואלה!, צילום מסך

קייט הופיעה בשמלה אשר שימשה אותה בעבר (באופן שהפך להיות שגרה) - שמלת מעיל מז'קארד שנהב רקום בזהב בעיצוב המעצבת הלונדונית ג'יין ת'ורנתון. את השמלה לבשה מידלטון גם ב-2006 לחתונת לארה פארקר בואלס, בתה של קמילה אשת הנסיך צ'רלס, אך הפעם אובזרה השמלה עם עקבי ניוד וקלאץ' מלבני מוזהב של LK Bennet אשר שימשו את הדוכסית בביקור בצפון אמריקה בתחילת החודש. אבל הפריט הבולט בהופעתה היה הכובע האלכסוני שהגן מפני השמש (באירוע בו לא מקובל להיראות במשקפי שמש, למרות שעת הצהריים) ו"נשען" על מספר פרחי בד בגווני פודרה אשר היו מעין הפתעה שנגלתה רק מזווית שמאל. הכובע בהזמנה מיוחדת מאת הכובענית הלונדונית ג'ינה פוסטר המתמחה בביגוד וכובעי אירועים לנשים, ללא ספק תוספת חן וחגיגיות והשלמה מוצלחת של הלוק הכללי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכובע האלכסוני התגלה כתוספת חן וחגיגיות/מערכת וואלה!, צילום מסך
נעלי ותיק קייט מידלטון בחתונת זארה פיליפס, אדינבורו, סקוטלנד, 30 יולי 2011. Chris Jackson, GettyImages
עקבי הניוד והקלאץ' המוזהב מן הביקור בצפון אמריקה בתחילת החודש/GettyImages, Chris Jackson

ערב קודם לכן, התאספו המוזמנים למסיבת קדם-חתונה אשר נערכה על סיפון האונייה המלכותית 'בריטניה'. לאירוע הלא רשמי הזה קייט בחרה בשמלת דיאן פירסטנברג ירוקה, אותה אחת אשר שימשה את קייט בעת קבלת פנים פרטית שנערכה לכבודה ולכבוד וויליאם במעון הקונסול הבריטי בלוס אנג'לס. שמלת רכיסת הכפתורים האחורית וחגורת קשירה היא לא בהכרח מהשמלות היפות של הדוכסית וספק אם היא הצדיקה מיחזור זמן קצר כל כך לאחר שימוש ראשוני. גם לא בטוח שהגוון – ירוק יער – מחמיא לקייט כמו לבן,שחור, ורוד או כחול. עם זאת, הצניעות שבבחירת שמלה יומיומית פשוטה למדי עוררה ציפייה לביגוד מרשים ומושקע בחתונה עצמה – ציפייה שהתקיימה לשמחתנו.

ואתן ממחזרות שמלות? בואו לספר לנו בפייסבוק

קייט מידלטון קיבלה במתנה את עגילי הנסיכה דיאנה

קייט מידלטון: שמלת החתונה בתערוכה

קייט מידלטון בעיר הכוכבים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משמאל, קייט מידלטון והנסיך וויליאם ביום שישי בדרכם למסיבת קדם-חתונה ביאכטה 'בריטניה'; מימין, קייט מידלטון במסיבת גן במעון קונסון בריטניה בלוס אנג'לס בתחילת החודש/מערכת וואלה!, צילום מסך
זארה פיליפס ומייק טינדל בחתונתם, אדינבורו, סקוטלנד, 30 יולי 2011. Chris Jackson, GettyImages
זארה פיליפס, נכדתה של המלכה ומייק טינדל ביום חתונתם/GettyImages, Chris Jackson

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully