וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תהיי יפה ותשתקי: דוגמניות ברשת

רעות ענבר

4.8.2011 / 22:32

מדור הטמבלרים החדש, שמעדיף הרבה תמונות ומעט טקסט, בוהה הפעם ב-6 אתרי דוגמניות ודוגמניות, עם מלא יופי ובלי אף מילה

דוגמניות. כל מי שאוהב אופנה חייב להתייחס מדי פעם לנושא השנוי במחלוקת הזה, לנשים ולגברים שממלאים בחייהם המקצועיים, את הפונקציה של תרומה אסתטית לחפץ דומם.

מה לא אמרו על דוגמניות; שהן טיפשות, שהן אנורקסיות, שהן קולביות, שהן משחיתות את ההערכה העצמית של דורות שלמים. המקצוע הזה מעורר רגשות סוערים, מפני שהוא נוגע בלב ליבו של מוסד הדימוי העצמי של המין האנושי. כולנו נמשכים ליופי, כולנו שואפים ליופי, וכולנו פוחדים מהפגמים הפושים בגופינו. יש שיטענו שהשאיפה לשלמות נמצאת עמוק בתוכנו, ושהדוגמנות היא סימפטום שלה ולא להיפך. אבל כך או אחרת, נראה שבני האדם ימשיכו לשנוא דוגמניות ולהתבונן בהן בהערצה בלי קשר לשאלת הביצה והתרנגולת של אידאל היופי.

מה זה טמבלרים?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Fuck yeah Rosie Whitely/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקונצנזוס - Fuck yeah Rosie Whitely

http://fuckyeahrosiewhiteley.tumblr.com/

מכירים את הבלונדינית הזאת? נו, זאת בעלת הגוף המושלם ותוי פנים שגורמים לקהל לכווץ את השפתיים בנשיקה לא רצונית? אז זו היא. אוי, רוזי הנטינגטון ווייטלי. לא מספיק שעצמות הלחיים שלך שוברות לבבות, התברכת גם בחן טבעי של מעודדת קלילה, ובשם של אצילה מסרט תקופתי. הטמבלר הזה מוקדש לה, עם סרטונים מתקתקים וסקסיים, תמונות שמוכיחות שהלוק הכל-דוגמני שלה לא מונע ממנה להיות ורסטילית (כולל דמיון לאסתי גינזבורג) וקטעים מראיונות וכתבות. נו טוב, לפחות היא מודה שהיא עובדת קשה על הגזרה המדכדכת שלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Full Figured Potential/מערכת וואלה!, צילום מסך

המהפכה - Full Figured Potential

http://fullfiguredpotential.tumblr.com/

והרי פיסת אופטימיות - עולם האופנה נכנס לפני מספר שנים לעידן הפוסט מודרניזם בו הכל מותר. כלומר, עדיין עדיף להיות כוסית בלונדינית, אבל לא חובה. אולי השעמום ותחושת המיצוי, אולי קהות החושים של הקהל שחש צורך ברעיונות אסתטיים רעננים. בכל אופן, היום דוגמניות עסיסיות ושופעות הן לא נחלתן של חברות סטייל מתאים לי, ובדיוק דוגמניות כאלה הטמבלר הזה מקבץ. בנוסף, המאפיין המגביל של הטמבלר מביא לקיבוץ גלויות; מופיעות בו בנות כל אמריקאיות לצד סיניות, הודיות, אפריקאיות ועוד ועוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Full Figured Potential/מערכת וואלה!, צילום מסך

בטברנה - Redhead Love

http://redheadlove.tumblr.com/

טמבלר מקסים המוקדש לדוגמניות ושחקניות, ששיערן בגון האש. המון נמשים, שיער כתום (טבעי ומלאכותי) ורעננות על רקע שחור-לבן אלגנטי. בנוסף, למרבה הנוחות אל רוב התמונות שמקורן בהפקות או צילומי פפרצי מתלווה כיתוב עם שם הג'ינג'ית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Redhead Love/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחלקת הגברים - Keep Me Safe

http://goodbyeoldengland.tumblr.com/

טמבלר שמציג בגאון תמונות דוגמנים זכרים, נטולות צבע וטובלות בפאסון. הרבה נאמר על עניין המיניות המעורפלת של דוגמנים, חלקם גבריים יותר וחלקם קצת פחות, והמקום שהיא תופסת בעולם עליו חולשים לא מעט גברים רבי עוצמה. חלקם מקועקעים וחלקם מכופתרים, חלקם רזים וחלקם שריריים. בכל מקרה מדובר במצג של אסתטיות שיש בה יחסית יותר מקום למוזר ולאחר מאשר בדוגמנות הנשית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Redhead Love/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Haute Kills/מערכת וואלה!, צילום מסך

המסלול הנכון - Haute Kills

http://hautekills.tumblr.com/

בטמבלר מעורר ההשראה הזה, מוצגות אך ורק תמונות של דוגמניות על מסלול, כשהן עוטות כמעט אך ורק אופנה עילית. כנראה שבלייב, ללא תכנות ריטוש, אין הקצנה יותר גדולה של פנטזיה שקרית שמתרחקת מהמראה המקורי של גוף האדם. הדוגמניות הרזות והגבוהות ביותר, מאופרות בקיצוניות ועוטות על ראשיהן דברים שבכל הקשר אחר היו משמשים אולי כסידור פרחים לשבת אבל לא ככובע, לבושות בבגדים שהם הצהרת כוונות אמנותית לאספנים בלבד. מדובר ביופי של השראה למי שמחפש להתעדכן ולחדש, רק לא לשכוח שמדובר בפנטזיה, לא יותר מציאותית מחדי קרן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Keep Me Safe/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
http://hautekills.tumblr.com/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully