וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין בועטת: מנגו, חורף 2012

לירוי שופן

7.8.2011 / 13:15

כל הטרנדים הגדולים מיוצגים בקולקציה של מנגו לחורף 2012, עם סטייל גלאם רוק שלא נראה כמוהו מאז הניינטיז

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לורקס, זהב וחצאיות קצרצרות. מנגו, חורף 2012/מערכת וואלה!, צילום מסך

רשת האופנה הספרדית מנגו, שמינתה לפני מספר שבועות את הדוגמנית הברזילאית איזבלי פונטנה כפני המותג, צועדת בקולקציית החורף החדשה שלה אל לב המגמות השולטות. גם כאן, כמו בקרב רשתות רבות אחרות האמונות על תרגום משנתם של מעצבי העל לבגדים בעלי תג מחיר זול ונגיש יותר, נוכח אותו תמהיל המזגזג בין אפקטים של זוהר לזרזיף אנדרוגיני (חליפות גבריות לנשים נמצאות פשוט בכל מקום).

אולם, בעוד שרשתות אחרות הפיקו מראה בוגר יחסית והתכתבו עם נתחים עבים של שנות ה-70 (עושר הרי מתקשר פחות עם זאטוטים), שומרת מנגו על הצביון האנרגטי המזוהה איתה, ומנתבת את מרבית הטרנדים אל עולם אסוציאציות של גלאם-רוק. וכך, הפרוות, הלורקס והפאייטים כולם כאן, רק עם הגשה שלא נראתה כמוה מאז שנות ה-90.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כובע קצינים שמזכיר את מרק ג'ייקובס ללואי ויטון/מערכת וואלה!, צילום מסך

מעצם המחויבות לגישה שיש בה טעם סכריני של מרד נוצץ, מנגו מצטטת הפעם מבתי האופנה ומעצבי-על הנחשבים אולי מתוחכמים פחות, אבל יעילים יותר בכל הקשור לטעם ההמונים. הצללית נותרת אסופה וחדה במרבית העיצובים, ולצד פיסות נרחבות של שחור, המגובה באדום, חרדל ושאר צבעים בולטים, עדיין נשמר מקומם של הדפסי הנמר, שמוצאים עצמם על אביזרים משלימים ונעליים כמו גם על שמלות ושאר פריטים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חליפת שלושה חלקים וויסקי ביד. אנדרוגיניות שנעטפת בצללית צרה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קל לזהות את נותני הטון על הקולקציה, שכל אחד מהם מתמחה ביצור להיטים של רגע. בית בלמיין, שהציג את הקולקציה האחרונה שלו תחת מעטה של חליפות מתכתיות ושמלות פאייטים מרצדות, מיוצג כאן על ידי חליפת דנים צרה להפליא שנצבעה בזהב משופשף או בלייזר גברי שנלבש מעל לשמלת מיני קצרצרה הרבה יותר מהנסבל.

רוחם של דולצ'ה וגבאנה, ששיחזרו את המראה הסמי-איטלקי של מדונה בתקופת הלהיט 'ווג', מופיעה פה כחליפת שלושה חלקים בטקסטורת פסי סיכה גברית. בית שאנל, שאימץ בשנה החולפת הילת גראנג' בועטת וטוטאל-לוק שחור בקולקציית החורף האחרונה, נרמז גם כן בזכות ז'קט טוויד מחוספס הנלבש עם מכנסי עור ועליונית מרצדת וכהה.

לבסוף, אפשר רק לציין את קסקט הקצינים המעטר את אחד המראות בקטלוג, שנלקח היישר מרעיונותיו הקודחים של מרק ג'ייקובס ללואי ויטון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חליפת דנים שטוף בזהב. חסרה רק במה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעוד שקולקציית הנשים תזכה לאהדה, מנגו HE, קו הגברים של הרשת, ממשיך לדשדש. הוא נשען על מראות יום-יום נדושים, שאינם מספיק אטרקטיביים בהשוואה להיצע דומה במקום אחר, ובעיקר מבטא טעם שמרני, שפורט על קלישאות מצ'ואיסטיות שספק אם מישהו עוד מאמין בהן. סריגים בטקסטורת 'פייר-אייל' צבעונית, מכנסי דגמ"ח ואווירה כללית של חוטבי עצים (שלא לומר שואבי מים), כמו גם מעט מקסמם האפור של ברוקרים בוול סטריט, נסחטים יחדיו והופכים למיץ שמחטיא את כל השינויים המהותיים שמתרחשים בעולם האופנה הגברי.

צילומים: טרי ריצ'רדסון למנגו

רוצים לראות עוד מהקולקצייה? הכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו

קולקציית החורף של זארה שווה יותר?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חוטבי עצים ושואבי מים. מנגו HE/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וול סטריט שיק/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המנומר עדיין כאן, מגובה בפרווה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully