וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנה באה הכלה: חתונת קים קרדשיאן

23.8.2011 / 9:03

בחתונת אגדות לאור שקיעה קליפורנית, נישאה קים קרדשיאן לכדורסלן NBA בשמלת ורה וונג וטבעת אירוסין בשווי שני מיליון דולר

חשבתם שחתונת וויליאם וקייט הייתה חתונת אגדות מושלמת? לא בהכרח. בחתונת קים קרדשיאן וכריס המפריז, שנערכה ביום שבת האחרון בקליפורניה, אמנם לא היו כרכרות סוסים, קתדרלה עתיקה וכלה בשמלה מאופקת, אבל כן היו רוח ים של שעת שקיעה וכלה שנראתה כאילו נלקחה מסרט של דיסני.

נישואי כוכבת הריאליטי והדוגמנית, לכדורסלן ה-NBA בעיירת החוף מונטסיטו, נערכה בנוכחות כ-440 בני משפחה וחברים קרובים (לא כולל ערוץ הבידור E ומגזין 'פיפל'), והייתה אירוע נוצץ העשוי מחומרים של חלומות.

קים קרדשיאן. GettyImages
קים קרדשיאן וכריס האמפריז בשבוע שעבר במסיבה בהוליווד, קליפורניה/GettyImages
תקריב על טבעת האירוסין של קים קרדשיאן בעת השקת 'קולקציית קרדשיאן', 17 אוג' 2011 גטי. Jason Merritt, GettyImages
שני מיליון דולר בייבי. טבעת האירוסין/GettyImages, Jason Merritt

לטקס לבשה הכלה שמלת סטרפלס בצבע שנהב של ורה וונג ומאוחר יותר החליפה לשתי שמלות אחרות, גם הן בעיצוב וונג. המעצבת הוותיקה אשר מתמחה בהלבשת כלות, היא ידידת משפחת קרדשיאן מזה שנים ואף עיצבה את שמלת הכלה של קלואי, אחותה הצעירה של קים, לפני כשנה וחצי. מאוחר יותר

השמלה, עם חלק עליון צמוד וחלק תחתון תפוח ומעוטר בתחרה צרפתית בעבודת יד ושובל, קיימה ללא ספק את הבטחת הכלה בריאיון לריאן סיקרסט בתוכנית הרדיו שלו ביום שישי "לגרום לאורחים לצאת מן הטקס ולומר: אלוהים , השמלה, השמלה הזאת". כפי הנראה, קים גם החליטה לאמץ את הצעתה של חברתה הטובה ניקול ריצ'י, שהמליצה על משהו הוליוודי-קלאסי ופחות מודרני. גם סידור השיער - אסוף ומוקפד בגובה בינוני בלי "שוונצים" מקפצים - היה ביטוי לרוח הקלאסית הכללית. קישוט המצח בדמות שרשרת כסופה דקה מעוטרת יהלומים, היה תוספת רעננה ומקורית בעלת נופך בארוקי. גיבורת הריאליטי וטלוויזיית הטראש הייתה ליום אחד דמות מציור בן המאה ה-16 השובה ומקסימה את עין המתבונן.

קים קרדשיאן. GettyImages
קים קרדשיאן וכריס האמפריז במסיבה במונקו במאי השנה/GettyImages

בהשראת חתונת וויליאם וקייט, גם פה בנות משפחת הכלה לבשו לבן. כריס ג'נר (56), אימה של קים והמטריאכלית הגדולה של המשפחה הטלוויזיוני ואחיותיה, קורטני (32), קלואי (27), קנדל (15) וקיילי (13), לבשו כולן לבן צמוד באורך הרצפה - מאוד פיפה מידלטון. כל ארבע האחיות לבית קרדשיאן נראו נפלא, במיוחד קנדל התמירה והיפייפיה שנחשבת היום לדוגמנית מבטיחה. עם זאת, פפיון הענק שקישט את חזית שמלתה של אימא קרדשיאן, אשה יפה לכל הדיעות, היה תמוה למדי ונראה יותר כאילו נתלש מעטיפת אחת ממתנות או ממפת השולחן עליה הוצבה עוגת החתונה.

בנות משפחת קרדשיאן בעת מסיבת השקת "קולקציית קרדשיאן", הוליווד, קליפורניה, 17 אוג 2011. Jason Merritt, GettyImages
בנות משפחת קרדשיאן בהשקת קולקציית קרדשיאן בהוליווד בשבוע שעבר/GettyImages, Jason Merritt

קים (31) וכריס (26) נישאו בשש וחצי בערב, בטקס שארך 45 דקות. לצד הכלה בדרכה לטקס צעד ברוס ג'נר, אביה החורג ולשעבר אתלט זוכה מדליית זהב אולימפית. לשמלת ורה וונג הותאמו עקבי ג'וזפה זאנוטי וטבעות הנישואין עוצבו על ידי לוריין שוורץ, תכשיטנית חביבה על כוכבים הוליוודיים שגם עיצבה את טבעת האירוסין בת יהלום ה-20.5 קראט שהעניק כריס לכלתו ועלתה לו לא פחות משני מיליון דולרים. הוא עצמו לבש ז'קט טוקסידו לבן בעיצוב ארמנגילדו זגנה, בית אופנה איטלקי ותיק המתמחה בביגוד גברים.

ביום חמישי האחרון הוצגה בפני התקשורת בובת שעווה חדשה של קים קרדשיאן במוזיאון מאדאם טוסו בהוליווד. כפי הנראה, הלבשת הבובה בשמלת נסיכת דיסני נוצצת נעשתה בהשראת הספקולציות בדבר שמלת כלה בסגנון זה שתלבש הכוכבת. באותו ראיון לריאן סיקרסט ביום שישי היא אמרה על בובת השעווה: "בכנות, לא היה לי מושג שהם הולכים לעשות את זה עד שראיתי את זה בטוויטר. לא בדיוק משהו שהייתי לובשת, אבל אוקיי".

בובת שעווה של קים קרדשיאן בשמלת כלה מוצגת במוזיאון מאדאם טוסו בהוליווד, 18 אוגוסט 2011. Valerie Macon, GettyImages
אין ממש דמיון לדבר האמיתי. בובת שעווה של קים קרדשיאן במוזיאון מאדאם טוסו הוליווד/GettyImages, Valerie Macon

המוזמנים התבקשו ללבוש שחור או לבן, והתוצאה הייתה מראה שכאילו נלקח מתוך סט של סרט. בין האורחים היו אווה לונגוריה, לינדזי לוהן, סרינה וויליאמס, אבריל לאבין (שיוצאת עם ברודי ג'נר, בנו של ברוס ג'נר), ריאן סיקרסט (ידיד משפחה ומפיק תוכנית הריאליטי בכיכוב הקרדשיאנים וורה וונג.

תמונות המתעדות את החתונה נמכרו בלעדית למגזין 'פיפל' תמורת 1.5 מיליון דולרים. גליונו הקרוב של המגזין שייצא בסוף השבוע הקרוב יציג אלבום חתונה חגיגי. צילומי וידאו של החתונה ישולבו בתכנית הריאליטי של משפחת קרדשיאן המשודרת בערוץ E בפרק ספיישל אשר ישודר באוקטובר.

לסקר זוג הנעליים הכי שווה של קים קרדשיאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully