וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית בת 34 בקמפיין מיו מיו החדש

26.10.2011 / 14:25

במיו מיו בחרו להפנות גב לטרנד הפרזנטורית-ילדה, ובחרו על פני היילי סטיינפלד בת ה-14 מהקמפיין הקודם, דוגמנית שגילה יותר מכפול ועוד עם לוק תקופתי

לאחר שבקמפיין החורף האחרון שלהם, כיכבה דוגמנית בת 14, החליטו הפעם במיו מיו להמר על קונספט הפוך ובחרו בצד השני של סקאלת הגילאים. אנשי המותג ליהקו לקמפיין קולקציית הריזורט שלהם (ביגוד פנאי) את גווינביר ואן ניסום, דוגמנית מנוסה בת 34.

לקולקציות ריזורט נוספות היכנסו לפייסבוק שלנו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גווינביר ואן ניסום בקמפיין ריזורט 2012 של מיו מיו/מערכת וואלה!, צילום מסך

כזכור, בקמפיין סתיו/חורף 2012 של מיו מיו, כיכבה השחקנית האמריקאית היילי סטיינפלד בת ה-14 שהתפרסמה זמן קצר קודם לכן בזכות תפקידה בסרטם של האחים כהן 'אומץ אמיתי', עבורו הייתה מועמדת לאוסקר. קמפיין זה עם סטיינפלד גרף תשומת לב נרחבת, בעיקר על רקע העסקת פרזנטורית צעירה במיוחד, שגילה אינו מתיישב עם התקציב הנדרש לרכישת ביגוד היוקרה של המותג.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היילי סטיינפלד בקמפיין סתיו/חורף 2011 של מיו מיו/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפעם, כאמור, המגמה התהפכה. ואן ניסום, אשר חגגה יום הולדת 34 בחודש שעבר, נבחרה ככל הנראה בהמשך לפולמוס שיצר הקמפיין הקודם. ייתכן שבמותג חששו מתדמית של מי שפונים לבנות עשרה בלבד והחליטו לגלות ורסטיליות בדמות ליהוק דוגמנית שגילה גבוה הרבה מעל גילן הממוצע של דוגמנית היום, ובפרט דוגמניות עבר של מיו מיו מיו שהיו בכל המקרים מתחת לגיל 20, כמו לינדסי וויקסון, דפני גרונוולד, גינטה לאפינה, אנאיס פ?ו?ליו? וסירי טולרוד.

גווינביר פון ניסום, אמריקאית ממוצא הולנדי, פעילה בתעשייה כבר 20 שנה. באמצע שנות ה-90 היא כיכבה בקמפיינים של שאנל וז'יל סנדר. היא ידועה לא רק בזכות שמה הלקוח מן האגדות האנגליות על המלך ארתור, אלא גם בזכות מראה המתאים לרוב להפקות אופנה בהשראת תקופות עבר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מראה תקופתי. גווינביר ואן ניסום בקמפיין 'ארדם'/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully