וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזוכים בפרסי האופנה הבריטיים

לירוי שופן

29.11.2011 / 16:23

שרה בורטון וויקטוריה בקהאם הן מבין הזוכים בטקס פרסי האופנה הבריטיים לשנת 2011, שנערך בלונדון. רק קייט מידלטון הייתה מועמדת ויצאה מאוכזבת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הזוכה הגדולה - שרה בורטון/מערכת וואלה!, צילום מסך

אמש (שני) נערך במלון סבוי בלונדון טקס פרסי האופנה הבריטיים לשנת 2011, המקבילים ביוקרתם לפרסי מועצת האופנה של אמריקה (CFDA). את הטקס מארגנת מועצת האופנה הבריטית, שכבכל שנה מעניקה פרסים למעצבים ואישים בולטים משלל תחומי האופנה שמצטיינים בתרומתם לאופנה המקומית.

את פרס 'מעצב השנה', הנחשב החשוב מבין הפרסים, קיבלה שרה בורטון, המעצבת שנכנסה לנעליו של אלכסנדר מקווין לאחר שזה התאבד לפני כשנתיים. שמה של בורטון עלה השנה לכותרות לאחר שעיצבה את שמלת החתונה של קייט מידלטון, וזכתה דרך כך לתהילת עולם. מנגד, את פרס 'מותג השנה' קיבלה ויקטוריה בקהאם, הסלבריטאית שהפכה למעצבת, אשר העפילה על מותגים מבוססים יותר כמו ברברי או טום פורד. על פי שמועות, בקהאם פרצה בבכי רגע לפני שעלתה לבמה לקבל את הפרס. בשנה החולפת זכתה לביקורות נלהבות על הקולקציות העונתיות, ובמיוחד זו האחרונה לקיץ 2012, שהיה בה מאפיין אתלטי מובהק.

כצפוי, המעצבת מרי קטרנצו, אחד הכישרונות הצעירים הבולטים הפועלים כיום בלונדון, קיבלה את פרס 'הכישרון העולה'. בעוד חודשים ספורים תשיק קטרנצו, הידועה בהדפסים גראפיים נועזים, קולקציית קפסולה עם רשת האופנה טופשופ.

קים ג'ונס הוא שזכה בתואר 'מעצב הגברים של השנה'. המעצב, שאוחז בקו אופנה הנושא את שמו, מונה מוקדם יותר השנה למעצב הגברים הראשי של לואי ויטון. בחודש יוני האחרון הציג את הקולקציה הראשונה שלו עבור הבית הצרפתי, אשר זכתה לביקורות נלהבות בעיקר על האופן בו שילבה בין אקזוטיקה אפריקאית ללבוש מערבי שמרני. בנוסף, נכלל בה לוגו חדש ומודרני לויטון שסחט מחמאות.

אלכסה צ'אנג, האיט-גירל שעל שמה נקרא אחד הדגמים המצליחים ביותר של מותג התיקים מאלברי, היא שקיבלה את פרס 'אייקון הסטייל הבריטי', שהוענק על ידי בחירת הקהל. באופן הזה היא גברה על דמות אחרת, פופולרית לא פחות – קייט מידלטון. כזכור, מידלטון לא נכללה בתחילה ברשימת המועמדים להצבעה, ושמה נכלל בה בסופו של דבר עקב 'דרישת הקהל', כדברי מועצת האופנה הבריטית.

את 'פרס דוגמנית השנה' קיבלה בת ה-40 סטלה טננט, שכיכבה בשנה החולפת במודעות הקטלוג של רשת האופנה זארה.

סר פול סמית', אחד מעמודי התווך של האופנה הבריטית המודרנית, קיבל באירוע פרס על הישג יוצא דופן באופנה, השווה ערך לפרס על מפעל חיים. המעצב המצליח, שאוחז בלמעלה מחמישה קווים שונים לנשים וגברים, אמנם מתמקד בבגדים לבישים, על חשבונם של קונספטים מוצקים או מהפכניים, אולם במשך השנים זיקק איזשהו טון של אנגליות אקסצנטרית שמשוכפלת כיום ללא הרף בקרב מעצבים אחרים. נקודה נוספת בהקשרו – החנות האינטרנטית של פול סמית' צירפה לפני כחודש גם את ישראל לרשימת יעדי המשלוח שלה, דבר המאפשר להשיג את בגדיו של המעצב ביתר קלות גם בארץ.

מה לבשו קייט מוס וקייט הדסון לטקס? בואו לראות בפייסבוק

דיווח ישיר של וואלה! אופנה מתצוגת הבכורה של קים ג'ונס ללואי ויטון בפריז

השמלה היקרה והמטריפה של מרי קטרנצו

ויקטוריה בקהאם בטקס פרסי האופנה הבריטים 2011. Jonathan Short, AP
ויקטוריה בקהאם עם פרס מותג השנה בטקס פרסי האופנה הבריטיים/AP, Jonathan Short
קולקציית קיץ 2012 של ויקטוריה בקהאם בניו יורק. Bebeto Matthews, AP
זכתה לתשואות - קולקציית קיץ 2012 של ויקטוריה בקהאם/AP, Bebeto Matthews
אלכסה צ'אנג בטקס פרסי האופנה הבריטיים, 2011. AP
אלכסה צ'אנג הזוכה בפרס אייקון הסטייל/AP
סטלה טננט בטקס פרסי האופנה הבריטיים, 2011. AP
סטלה טננט, זוכת פרס דוגמנית השנה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully