וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייט מידלטון: הפרזנטורית המוצלחת של 2011

1.1.2012 / 14:45

רשת הביגוד הבריטית ריס מציגה עלייה תלולה ברווחים. אם לוקחים בחשבון שקייט מידלטון היא לקוחה נלהבת, לא קשה להבין מה סחף את העם הבריטי לשופינג חסר פיקוח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קייט מידלטון לובשת ריס בתמונת האירוסים הרשמית/מערכת וואלה!, צילום מסך

ריס Reiss, רשת בריטית לביגוד נשים, האהובה במיוחד על קייט מידלטון, מדווחת כי הכפילה את הכנסותיה השנה, ויש לשער כי הלקוחה הנאמנה מהווה גורם משמעותי שהביא לעלייה ברווחים.

קייט, או הדוכסית קת'רין מקיימברידג', בתוארה הרשמי, נישאה לנסיך באפריל השנה בטקס מפואר לאחר מספר שנות דייטינג, ומאז נבחנת לפרטים בכל בחירות האופנה שלה, החל מלק הציפורניים ועד עקבי נעלי הסירה שלה. באופן מובן, היא נוטה להעדיף, במיוחד באירועים מתוקשרים (והיא משתתפת בהרבה מאוד בכאלו מאז נישואיה), במותגים ומעצבים בריטים. ג'ני פקהאם, איסא, מקווין, ג'וזף, LK Bennet, פיליפ טרייסי - כולם נהנים מקידום חינמי יקר מפז
.
נראה שריס, רשת המונה כ-260 סניפים בעיקר בבריטניה (ועוד כמה בארצות הברית, אירלנד, סין, מלזיה ואבו דאבי), נהנית מפינוק יתר מצד הדוכסית. על פי דיווח סוף השנה לרשם החברות הבריטי (Companies House), החברה ממוקמת באחד המקומות הגבוהים מבין חברות הביגוד בממלכה השנה. ללא ספק, בת המלוכה החדשה סייעה בתוצאות הנאות האחרונות.

החברה, בבעלות המייסד דיויד ריס (64), נכדם של מהגרים יהודים מפולין, רשמה הכנסות של כ-87 מיליון ליש"ט, כ-10 מיליון ליש"ט יותר משנה שעברה, בעוד שהרווח התפעולי זינק מ-4.3 מיליון ליש"ט ל-8.5 מיליון ליש"ט, עד יום 30 ינואר, 2011.

ריס דאגו להשקיע בשנים האחרונות במיתוג מרענן. השקת ליין צעיר ואדג'י, 'ריס 1971', באביב 2009, היתה ככל הנראה נקודת הפתיחה של תהליך בניית הדימוי החדש של החברה כקולית וסקסית יותר.

התפירה בריס נחשבת לאיכותית וגבוהה, והסגנון מחוכם עם אדג' טרנדי. דגמי החברה אינם זולים בנוסח זארה או H&M, אך מחיריהם בהחלט נגישים. מחירה של השמלה הלבנה שלבשה קייט בתמונת האירוסין המפורסמת שצילם מריו טסטינו בינואר 2011, למשל, הוא 159 ליש"ט שהם כ-935 שקלים. את אותה שמלה בדיוק, היא לבשה גם ביום הראשון של הביקור הרשמי בקנדה ביולי השנה (כזכור, היא איבזרה אותה עם כובע פרח מייפל אדום כמחווה לדגל הקנדי). השמלה הספציפית הזאת, גרמה לקריסה של אתר ריס, למכירת הדגם עד שאזל מהמלאי ולזינוק במודעות המותג בארצות הברית - הישגים שלא בטוח שקמפיין גלובלי היה משיג תוך זמן קצר.

הזדמנות נוספת בה בחרה מידלטון בבגדים של ריס, היתה בעת הפגישה עם הזוג הנשיאותי אובמה בארמון בקינגהאם במאי השנה. שמלת ה"תחבושת", כפי שכונתה שמלת הקאמל שהיא לבשה, נחטפה מאתר המותג תוך שעות לאחר פרסום התמונות.

יש לציין כי חיבתה של הדוכסית לריס, אינה עניין חדש שנולד עם נישואיה לנסיך וויליאם. גם כשהיא הייתה פשוט מיס קייט מידלטון, היא נראתה לא פעם בחולצות וחצאיות של ריס.

כ-100 מסניפי החברה של ריס הן בבעלות זכיינים, מה שמעורר את התקווה שאולי בקרוב ייפתח גם בארץ סניף של הרשת. אחרי הכל, אם זה שווה משהו, הבעלים יהודי.

קייט מידלטון חוגגת כריסמיס

קייט מידלטון לובשת זארה

קייט מידלטון בביקור רשמי בקנדה, 1 יולי 2011. Chris Jackson, GettyImages
אותה שמלה, רק עם כובע. קייט מידלטון בשמלת ריס מתמונת האירוסים הרשמית בביקור בקנדה ביולי השנה/GettyImages, Chris Jackson
קייט מידלטון (הדוכסית מקיימברידג') והנסיך הארי בדרבי הסוסים, אפסום, אנגליה, 4 יוני, 2011. Indigo, GettyImages
אופנת רשתות בקרב האצולה. קייט מידלטון בשמלת ריס בדרבי הסוסים של אפסום, אנגליה, ביוני השנה/GettyImages, Indigo
הנשיא ברק אובמה ורעייתו מישל אובמה בפגישה עם הנסיך וויליאם ורעייתו קת'רין (קייט מידלטון לשעבר) בארמון בקינגהאם, מאי 2011. Toby Melville, GettyImages
השמלה אזלה שעות לאחר פרסום התמונות. קייט מידלטון בשמלת ריס בעת פגישה רשמית עם בני הזוג אובמה בארמון בקינגהאם, מאי 2011/GettyImages, Toby Melville

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully