וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נינט טייב פרזנטורית של דלתא

לירוי שופן

29.1.2012 / 9:35

החיבור המפתיע של השנה - החל מהעונה הבאה נינט טייב תשמש כפרזנטורית של מותג ההלבשה התחתונה והפנאי דלתא. האם תדגמן תחתונים או שתקדם את המוזיקה שלה דרך הסניפים?

השחקנית והזמרת נינט טייב תשמש החל מהחורף הבא כפרזנטורית מותג ההלבשה התחתונה דלתא. "אני שמח על הבחירה בנינט טייב כפרזנטורית לחברת דלתא וצופה כי החיבור ביננו לבין נינט יהיה מפתיע, מסקרן ומוצלח", מסר צביקה שווימר, מנכ"ל דלתא ישראל. "היא משלבת בתוכה את כל התכונות המובילות של אייקון מוביל ואהוב בישראל ומקרינה נשיות לצד נעורים, ביטחון, מקוריות, יצירה, אמירה ייחודית ואופנתיות."

לאור הקו שמרני למדי בו נקטו קברניטי המותג בפרסום בשנים האחרונות, כמו שימוש בעיקר בדוגמנים, התמקדות באופנת פנאי ואווירה ידידותית למשפחה, מסתמן שזוהי בחירה יוצאת דופן מצד דלתא העשויה לרמוז על צעד אסטרטגי מרחיק לכת בעונה הבאה.

גם עבור טייב, שאך סיימה להקליט אלבום חדש בליברפול, זהו מהלך המעלה סימני שאלה. כמוזיקאית שעומלת על יצירתה של תדמית משוכללת, כמו גם לעיתים בועטת, שעבדה בעבר עם אביב גפן ורוקפור והייתה חתומה באלבומה האחרון על אמירה שנויה במחלוקת ולא מסחרית, דלתא כיום הוא לא מותג האופנה הטבעי עבורה. גם מבחינת הסגנון האישי אותו היא מקדמת בשנה החולפת, שכלל בין היתר ראש מגולח וגישה בריאה לפאנק, ניכרת אי הלימה בין שני הגורמים.

אופי הצילומים, המעורבות של נינט בקמפיין או התשובה לשאלה האם טייב תדגמן הלבשה תחתונה עדיין אינם ברורים. כאמור, טייב תעטר את מודעות המותג רק לקראת הסתיו הקרוב. עם זאת מוסרים מדלתא כי "היה חשוב לנו לקיים חיבור מדויק לאישיות מסוג זה ולקיים שיתוף פעולה ייחודי וראשון מסוגו בישראל. שיתוף הפעולה ייגע בתחומים רבים בחיי החברה." מקורבים לחברה הוסיפו עוד כי בנוסף לחיבור ויזואלי בין הצדדים צפוי שילוב כזה או אחר בין המוזיקה של הזמרת למותג.

נינט טייב. אביב חופי
מוכנה להלבשה תחתונה? טייב בהופעה/אביב חופי
תצוגת חורף 2011 של דלתא.
מתוך תצוגת חורף 2011 של דלתא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully