וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה ראשונה לקולקציית מארני ל-H&M

לירוי שופן

12.2.2012 / 15:00

הספירה לאחור החלה - עוד פחות מחודש תיכנס לסניפי H&M קולקציית הקפסולה של מארני. האם לבגדים שפונים למביני אופנה יש סיכוי לזכות בהצלחה מסחררת?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מיקס אנד מאץ' - מארני ל-H&M/מערכת וואלה!, צילום מסך

רשת H&M תצטרך בקרוב לענות על השאלה האם אפשר להצליח גם בשיתוף פעולה עם מותג שפונה למביני אופנה (לאחרונה דיווחה הרשת על ירידה של 15% ברווחים). ב-8 במרץ, בעוד פחות מחודש, תיכנס לסניפים נבחרים (בישראל בשני סניפים, אחד מהם הוא עזריאלי) קולקציית הקפסולה שיצרה יחד עם המותג האיטלקי האקלקטי והיוקרתי מארני. בניגוד לשיתוף הפעולה הקודם, שנעשה כזכור עם ורסצ'ה והתבסס על שם מוכר בציבור, הפעם הבחירה נעשתה כדי לגרות את מיטבי הלכת, אלה היכולים להביט על ההיצע השבטי-ארטיסטי של בית האופנה האיטלקי בלי להיבהל, ולהבין כי מתחת לשכבות המצועצעות פועם לו סקס אפיל.

בשבוע שעבר הושק באופן רשמי סרטון הפרסומת המגרה שביימה לכבוד האירוע סופיה קופולה (הבחירה בבמאית הידועה בטעם מסוגנן במיוחד כמובן אינה מקרית), וכעת נחשפים חלקים מתוך קטלוג הקולקציה. אם לשפוט על פי הבגדים המשתקפים מתוכו, זהו החומר ממנו בנויים להיטים שאינם נמאסים.

הטקסטורות החצופות והווייב האפריקאי של מארני מוגשים פה במנות גדולות. מעיל טרנץ' מנוקד בשרוולים קצרים ופעמוניים, חליפת חצאית בהדפס דומה או שמלת "בובו שיק" הם הראשונים ללכוד את תשומת הלב. אחריהם מתפנה העין להביט על האקססוריז, כמו סנדלי פלטפורמה כסופים (המוצעים גם בגרסה שטוחה) וההרי ביז'ו, אותם תכשיטי אוברסייז המשקשקים בחן ובנויים חוליות פלסטיק ועץ עצומות. מעניין שאחד המאפיינים המובהקים של מארני – העובדה שכמעט אי אפשר ללבוש את בגדי המותג עם אף בגד אחר – ניחן גם פה, והעומס הוויזואלי המבורך תורם להרגשת המיקס אנד מאץ' שהבית מקדם בכל קולקציה.

לעומת העושר האדיר של קולקציית הנשים, הגברים מסתפקים בפרשנויות רגועות יותר, המתכתבות עם מוזת "ילד בית ספר שנעשה מבוגר". עניבות סרוגות, סריגי פסים עבים, סנדלים או סל נשיאה העשוי בד ועור מזוייף, הם מקצת העיצובים המלהיבים. לצדם עומדות חליפות צרות או חולצות מכופתרות המשלבות בין חזית בצבע אחד ושרוולים בצבע אחר.

קולקציית ורסצ'ה ל-H&M

קולקציית אביב 2012 של H&M

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדפסים אפריקאיים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סטייל למיטיבות לכת?/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחד הלהיטים הבטוחים - מעיל מנוקד/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קולקציית הגברים מרוסנת יותר. מתוך הקמפיין/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך סרטון הפרסומת שביימה סופיה קופולה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • H&M
  • מארני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully