וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רף סימונס הוא המעצב החדש של כריסטיאן דיור

לירוי שופן

9.4.2012 / 20:09

אחרי יותר משנה ללא מעצב ראשי, בית האופנה כריסטיאן דיור ממנה לתפקיד את הבלגי רף סימונס. תקופה חדשה למוסד הצרפתי האלגנטי?

בית האופנה כריסטיאן דיור, שלא מינה מנהל אמנותי מאז פיטוריו של ג'ון גליאנו בחודש מרץ בשנה שעברה, הכריז הערב (שני) על מינויו של המעצב הבלגי רף סימונס לתפקיד. בכך מגיעה לסיומה חרושת שמועות ערה במסגרתה עלו שמות מעצבים פוטנציאליים רבים, בין היתר מרק ג'ייקובס.

בהודעה לתקשורת נאמר, "בית דיור מקדם בהתרגשות גדולה את רף סימונס, אחד מהכשרונות הגדולים ביותר כיום".

ג'ון גליאנו פוטר מבית האופנה דיור
ג'ון גליאנו אוהב את היטלר

"אני מרגיש נהדר", אמר סימונס לניו יורק טיימס. "זה אחד מהאתגרים האולטימטיביים, וזהו חלום ללכת למקום כמו דיור, שידוע בזכות אלגנטיות מוחלטת, נשיות ויוקרה".

כזכור, לפני כחודשיים הציג סימונס את הקולקציה האחרונה שלו עבור בית האופנה ז'יל סנדר, שם היה אחראי לקולקציות הנשים והגברים. גלים של ספקולציות ניסו לקבוע וללא הצלחה האם הוא פוטר מתפקידו או שמא התפטר. כך או אחרת, זו נחשבה אחת הקולקציות הטובות ביותר שהוצגו בסבב שבועות האופנה האחרון, לעונת חורף 2012-13.

על פי הערכות שונות, סימונס נבחר לתפקיד על ידי יו"ר תאגיד LVMH, ברנרד ארנו. במסגרת תפקידו יהיה המעצב אחראי על קולקציית הנשים של דיור, כולל האקססוריז והתפירה העילית. למעשה, זאת הפעם הראשונה שסימונס יציג קולקציית תפירה עילית, המצריכה יכולות טכניות גבוהות במיוחד. הקולקציה הראשונה בהנהגתו האמנותית תוצג בחודש יולי הקרוב בפריז.

סימונס (44), בוגר האקדמיה המלכותית באנטוורפן, נכנס לעולם האופנה בשנת 1995, עם הצגת קו הגברים הנושא את שמו. ב-2005, מונה למעצב הראשי של בית ז'יל סנדר. לאורך כל התקופה הוא זכה לביקורות יוצאות מהכלל, והוא ידוע בסגנון פרוגרסיבי, אולטרה-מודרני, המתכתב פעמים רבות הן עם עולם האופנה הגבוהה והן עם תרבויות השוליים.

תצוגת חורף 2012-13 של ז'יל סנדר במילאנו. AP
מתוך הקולקציה האחרונה של רף סימונס לז'יל סנדר/AP
רף סימונס בסיום תצוגת חורף 2012-13 של ז'יל סנדר. AP
רף סימונס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully