וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בקהאם על שער ה-ELLE הבריטי

לירוי שופן

15.4.2012 / 11:58

דיוויד בקהאם, הכדורגלן האנגלי המפורסם מכולם, הוא הגבר הראשון שיופיע על שער מגזין האופנה לנשים ELLE בחודש יוני, בגיליון לכבוד האולימפיאדה

לראשונה בהיסטוריה, גבר בודד יככב על שער מגזין ה-ELLE הבריטי. על גיליון יוני 2012, שעתיד להתפרסם לקראת סוף חודש מאי, תככב תמונתו של הכדורגלן דיוויד בקהאם. אמנם בעבר הופיעו גברים על שער המגזין, אולם תמיד בלוויית נשים, כמו למשל בשנת 1997, כשפול וולר הצטלם לצד קייט מוס.

הליהוק המקורי – מגזיני אופנה לנשים הבוחרים לקשט את שעריהם בגברים הם נדירים – נעשה לכבוד האולימפיאדה, שתתקיים בקיץ בלונדון, וניכר שהבחירה בו מדויקת. מעבר לכיסוי התקשורתי העצום שצעד כזה מזמן, בקהאם הוא אחד משגרירי הספורט האנגלים הידועים ביותר, אייקון סטייל בעצמו, ובן זוגה של ויקטוריה בקהאם - אחת ממעצבות האופנה המוכרות ביותר כיום. בנוסף, לפני מספר חודשים הוא השיק מותג הלבשה תחתונה לגברים הנושא את שמו.

בשבוע שעבר נערכו בלוס אנג'לס, עיר מגוריו הנוכחית של בקהאם, צילומי השער. תיעוד של המקום והאווירה, כמו גם הפריטים אותם הכוכב לבש, נחשף בחשבון הטוויטר של המגזין. מצילומי אחורי הקלעים המטושטשים אפשר ללמוד על חולצת טי של בלמיין, מגפי אופנוענים קשוחים ובריכת שחיה ביתית.

דייויד בקהאם בפרסומת להלבשה תחתונה. AP
דיוויד בקהאם במודעות הפרסומת למותג ההלבשה התחתונה הנושא את שמו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully