וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווינת פאלטרו: עוד קמפיין לאוסף

11.5.2012 / 7:38

הכוכבת, שבשנים האחרונות נדמה שהפכה להיות יותר דוגמנית מאשר שחקנית, סיכמה על קמפיין נוסף בכיכובה. הפעם עבור בושם חדש של בית האופנה הוגו בוס

גווינת פאלטרו כבר זמן רב עוסקת בכל מיני דברים שאין להם קשר למשחק, העיסוק בזכותו היא התפרסמה ואף זכתה באוסקר. היא דוגמנית קמפיינים, נערת שער, מגישה בטקסי פרסים, בשלנית ובלוגרית. רק ביולי השנה הצטלמה לקמפיין תיקי Coach ואתמול נודע על התקשרות מקצועית חדשה שלה - לא פחות ולא יותר מעוד קמפיין.

נראה שהבלונדינית ההוליוודית המתגוררת בשנים האחרונות בלונדון עם בעלה סולן קולדפליי כריס מרטין ושני ילדיהם, פשוט נוטה להעדיף את הקלות בג'וב שאינו כולל הרבה מעבר להתייצבות באולפן מול מצלמה במסגרת קמפיין אופנה. כמובן, שהיא גם אוספת ביציאה שיק שכר שמן, עוד אחד מתוך רבים המאפשר לה להמשיך לקיים את אורח חיי חוג הסילון שלה, עליו היא מדווחת בבלוג האישי שלה GOOP.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גווינת פאלטרו מצטלמת לקמפין בושם נווי פור פאם/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפעם בת ה-39 תצטלם לקמפיין הבושם החדש של הוגו בוס, 'נווי פור פאם' (Nuit Pour Femme). החברה הודיעה אתמול (חמישי) שהשחקנית האמריקאית תופיע בפרסומות טלוויזיה, מודעות פרינט וקמפיינים ברשת עבור הבושם שהשראתו באלגנטיות ובחושניות של ה-LBD (ליטל בלאק דרס; שמלה שחורה קטנה), פריט קלאסי שכיח בכל ארון האמור להיות ארוך טווח, תכליתי ונגיש. ככל הנראה, כל מה שהבושם החדש של הוגו בוס מבקש להיות.

"אנו שמחים לקבל את גווינת פאלטרו למשפחת הוגו בוס כפני הבושם החדש שלנו", אמר גרד פון פודווילס, מנהל השיווק הבינלאומי של בשמי הוגו בוס בפרזנטציית הבושם אתמול במלון סנדרסון בלונדון. "היא התוספת המושלמת לבשמי החברה".

אירועי קדם-השקה רשמית מתוכננים לאוגוסט הקרוב ובספטמבר יתחיל מהלך שיווק בינלאומי.

פאלטרו מצדה גילתה גם היא, כמובן, התלהבות מן העיסוק החדש שלה: "זהו כבוד ואושר רב עבורי להיחר להיות פני 'נווי פור פאם'", היא מסרה. "עבורי האישה של בוס היא פעלתנית, שאפתנית והולכת על מה שהיא רוצה, אך היא מאזנת חוזק עם נשיות באותו זמן - איפיונים שאני מקווה להשיג בחיי האישיים".

גווינת פאלטרו בגאלת המט בניו יורק, 7 מאי 2012. Dimitrios Kambouris, GettyImages
הפרזנטורית החדשה של בוס השבוע בגאלת המט בניו יורק/GettyImages, Dimitrios Kambouris

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully