וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל קאן: גוצ'י שולטים על השטיח האדום

21.5.2012 / 8:20

פסטיבל קאן ממשיך לשעוט עם פרימיירות נוצצות וכוכבות זוהרות בשמלות מרהיבות. הנוכחות הגדולה של גוצ'י על השטיח האדום העלתה תהיות שמא בית האופנה האיטלקי חילק מתנות חינם

שרלוט קסיריאגי נסיכת מונקו - גוצ'י

שרלוט קסיריאגי נסיכת מונקו בפסטיבל קאן ה-65, מאי 2012. רויטרס
באורך הרצפה וחושפת כתפיים - סגנון השמלות הקבוע של הנסיכה/רויטרס
שרלוט קסיריאגי נסיכת מונקו בפסטיבל קאן ה-65, מאי 2012. רויטרס
מי דומה לאמא?/רויטרס

ב-1987 הייתה זאת הנסיכה דיאנה שהפיחה רוח מלכות על השטיח האדום של פסטיבל קאן. בסוף השבוע האחרון זכה הפסטיבל בביקור הנסיכה הכי לוהטת באירופה, שרלוט קסיריאגי (25) ממונקו, שהגיעה להקרנת הגרסה המשוחזרת של הסרט "היו זמנים באמריקה" (1984). נכדתה של הנסיכה גרייס, שדומה דמיון מצמרר לאימה הנסיכה קרוליין, לבשה כמובן שמלת גוצ’י, והסיבה במקרה שלה ברורה וצפויה - מאז מרץ השנה היא משמשת פני ליין “פוראבר יאנג” של בית אופנת העל האיטלקי. כדרכה, היא בחרה בשמלת משי באורך הרצפה חושפות כתפיים. הפעם הייתה זאת שמלה בירוק-יער עם דירוגים מסולסלים לאורך הצווארון ובשולי החצאית, שהתגלתה כמחמיאה במיוחד לנסיכה השזופה. נוכחותה בהקרנת הסרט נובעת ממעורבות קרן גוצ’י בשחזור סרטו הקלאסי של סרג’יו ליאונה. קרן גוצ'י תומכת באופן מסורתי בשיחזור סרטים ישנים קלאסיים כמחווה להשראה היצירתית של בית האופנה מן הקולנוע. אגב, מכאן גם הסיבה לריבוי שמלות גוצ’י בהקרנת הסרט.

סלמה הייק - גוצ'י

סלמה הייק ובעלה יו"ר קבוצת ppr פרנסואה אנרי פינו בפסטיבל קאן ה-65, מאי 2012. Vittorio Zunino Celotto, GettyImages
כשאת נשואה לבעלי קבוצת גוצ'י, יש לך מלא גוצ'י בארון/GettyImages, Vittorio Zunino Celotto
סלמה הייק בפסטיבל קאן ה-65, מאי 2012. Vittorio Zunino Celotto, GettyImages
שולי כסף מחורזים/GettyImages, Vittorio Zunino Celotto

באופן צפוי הכוכבת המקסיקנית-הוליוודית סלמה הייק (45) הופיעה לבכורת "היו זמנים באמריקה" בשמלת גוצ'י, בית אופנת העל האיטלקי המצוי בבעלות בעלה, איש העסקים הצרפתי פרסואה אנרי פינו. שמלת השיפון מקולקציית "גוצ'י פרמייר", ליין הקוטור של גוצ'י, הותאמה כמובן לגזרתה המיוחדת והסקסית של הייק - גובה לא רב, חזה שופע, מותניים צרים ומלאו?ת חיננית. את הגוון הלא ממש ברור ניתן להגדיר כשוקולד או חום-חציל, אבל מה שברור לחלוטין הוא שהגוון תואם את עיני השקד שלה וששולי הכסף המחורזים בחלק העליון יוצרים זוהר הוליוודי.

ג'ניפר קונלי - גוצ'י

ג'ניפר קונלי בפסטיבל קאן ה-65, מאי 2012. רויטרס
פשטות חיוורת בשחור בטוח. ג'ניפר קונלי/רויטרס
ג'ניפר קונלי בפסטיבל קאן ה-65, מאי 2012. Andreas Rentz, GettyImages
סידור שיער קלאסי ולא מתאמץ/GettyImages, Andreas Rentz

השחקנית היפיפייה (41) הייתה כולה חיוכים בבכורת הסרט "היו זמנים באמריקה" כשהיא צעדה לצד בעלה השחקן הבריטי פול בטאני. אבל בשמלה, אם להודות על האמת, לא היה שום דבר מרנין לב. שמלת סטרפלס שחורה באורך הרצפה היא משהו בטוח וחסר תעוזה באופן שהזכיר את השמלה של לנה דל ריי בטקס הפתיחה. אולי קונלי היא מסוג השחקניות שמבקשות להפנות תשומת לב לאמנות ופחות לאופנה. אבל יש כמובן מי שסבורים שאין הבדל. סידור השיער הקלאסי והלא מתאמץ ראוי לציון. כמו צבע השפתון האדום והעז.

ג'סיקה צ'סטיין - גוצ'י

ג'סיקה צ'סטיין בפסטיבל קאן ה-65, מאי 2012. Andreas Rentz, GettyImages
שיפון בגוון נחושת. ג'סיקה צ'סטיין/GettyImages, Andreas Rentz
טום הארדי עם ג'סיקה צ'סטיין. Gareth Cattermole, GettyImages
סידור שיער בנוסח המלכה סרסי מ"משחקי הכס"/GettyImages, Gareth Cattermole

כשג'סיקה צ'סטיין (31), עלתה במדרגות השטיח האדום של קאן בדרכה לבכורת הסרט "חסרי חוק", נדמה היה לרגע שמדובר בתמונה מסרט תקופתי. הג'ינג'ית הכי מפורסמת בהוליווד הצעירה היום זהרה בשמלת שיפון בגוון נחושת מטאלי של גוצ'י בגזרה בהשראת ביגוד נשות מצרים העתיקה. סידור השיער הזכיר את זה של המלכה סרסי ב"משחקי הכס". באופן מחוכם היא נמענה מאבזור מלבד זוג עגילי יהלומי טיפה ארוכים של שופארד. כהרגלה המוזר, היא נמנעה מאחיזה בכל ארנק-קלאץ'.

ברניס ביז'ו - פראדה

ברניס ביז'ו בפסטיבל קאן ה-65, מאי 2012. Gareth Cattermole, GettyImages
שני גווני פסטל, חרוזים ורקמה. ברניז ביז'ו/GettyImages, Gareth Cattermole
ברניס ביז'ו בפסטיבל קאן ה-65, מאי 2012. Gareth Cattermole, GettyImages
טבעת קוקטייל וארנק-קלאץ' שהוכיחו סטיילינג מקצועי/GettyImages, Gareth Cattermole

לאחר שהנחתה את טקס הפתיחה בשמלת נשף מפוארת של לואי ויטון, כוכבת "הארטיסט" (36) בחרה לבכורת "חסרי חוק", שמלת פראדה קלילה יותר, המשולבת חריזה ורקמה מקולקציית אביב 2012 של בית אופנת העל האיטלקי. שמלת סטרפלס המשלבת שני גווני פסטל, אלמוג ותכלת, עם כחול נייבי, הייתה סוג של מחווה לעיר החוף הצרפתית המארחת, רק תוצרת איטליה. ארנק-קלאץ' וטבעת קוקטייל באותו גוון אלמוג גילו עבודת סטילינג טובה.

נטשה פולי - גוצ'י

נטשה פולי בפסטיבל קאן ה-65, מאי 2012. רויטרס
רק דוגמניות על יודעות לעמוד כך מול מצלמה. נטשה פולי/רויטרס
נטשה פולי בפסטיבל קאן ה-65, מאי 2012. Andreas Rentz, GettyImages
אחד לבן, אחד ירוק. העגילים של נטשה/GettyImages, Andreas Rentz

דוגמניות על בפסטיבל קאן לא באות לקדם סרט או לשפוט בתחרות. עבורן מדובר פשוט בעוד ג'וב. ממש כשם שבשנה שעברה בר רפאלי קידמה את רוברטו קוואלי באירועים שונים בפסטיבל, כך השנה דוגמנית העל הרוסייה נטשה פולי מקדמת פה את גוצ'י. לבכורת "היו זמנים באמריקה" היא לבשה שמלת גוצ'י בירוק-עד עם שסע רגל שמאל וצווארון V עמוק מקולקציית סתיו 2012. שיער בלונדיני אסוף בקוקו מתוח נמוך ועיניים מעושנות הקנו ללוק שלה ממד של תצוגת מסלול בשבוע האופנה של מילאנו. עגילי Grisogono, מותג תכשיטים שוויצרי יוקרתי, בשני גוונים שונים יצרו עניין ומקוריות.

מריון קוטיאר - דיור

מריון קוטיאר בפסטיבל קאן ה-65, מאי 2012. רויטרס
ליידי דיור מוכיחה ששחור וכחול נייבי כן משתלבים/רויטרס
מריון  קוטיאר בפסטיבל קאן ה-65, מאי 2012. Pascal Le Segretain, GettyImages
סידור שיער קלאסי וצמיד אדג'י/GettyImages, Pascal Le Segretain

זוכת האוסקר (37) הצרפתייה הגיעה לבכורת סרטה Rust and Bone, כמובן, בשמלת דיור, בית אופנת העל הצרפתי שהיא משמשת פרזנטורית האקססוריז שלו. ממש כמו נטלי פורטמן, שרליז תרון ומילה קוניס, המשמשות גם הן כפרזנטוריות דיור, גם קוטיאר מחוייבת להיראות בביגוד מתוצרת מותג היוקרה. מחוייבות מתוקה למדי יש להודות לאור היצירות עוצרות הנשימה של ראף סימונס, המנהל הקריאטיבי בדיור החל מהחודש שעבר ומי שלמעשה מחליף את ג’ון גליאנו בתפקיד הנחשק. שמלת הסטרפלס שלבשה קויטאר המשלבת שחור וכחול נייבי, שני גוונים שדיעה קדומה גורסת שאינם משתלבים, הוכיחה בדיוק את ההיפך. קו סטפלס בנוסח ג’סיקה ראביט, חגורת עור שחורה מבריקה וחצאית שללא ספק כללה תחתונית מעומלנת וקשיחה שלא רק התפיחה את החצאית, אלא גם הדגישה מותניים צרים. השיער נאסף לתפיחה דומיננטית בגובה בינוני אשר קושטה ב”צמיד” בסגנון קלאסי. צמיד עור שחור ויהלומים הוסיף ממד אדג’י. ולסיכום, בהחלט ניתן לומר שמדובר באחד המראות המוצלחים בפסטיבל השנה.

ג'דה פינקט סמית' - ורסצ'ה אטלייה

ג'דה פינקט סמית' בפסטיבל קאן ה-65, מאי 2012. רויטרס
מלכה אפריקאית מיניאטורית בכתום להבות/רויטרס
ג'דה פינקט סמית בפסטיבל קאן ה-65, מאי 2012. Pascal Le Segretain, GettyImages
עקבי ג'ימי צ'ו מטאליים ושיער מוחלק בוהק/GettyImages, Pascal Le Segretain

ג’דה פינקט סמית (41) ידועה בטעם מצוין בכל הנוגע לבחירות השטיח האדום שלה. החל מפרמיירות הוליוודיות, דרך טקס האוסקר ועד פסטיבל קאן, היא הציגה לאורך השנים מראות השראתיים, ייחודיים ומחמיאים. בכורת “מדגסקר 3” בסוף השבוע בקאן לא הייתה שונה. בשמלת הסטרפלס שלה מבית ורסצ’ה אטלייה, ליין הקוטור של בית אופנת העל האיטלקי, היא יצרה חיזיון של מלכה אפריקאית בסרט תנכ”י. בד קרפ כתום-להבות שפני השטח שלו מקומטים, שולי מתכת מוזהבים בקו הסטרפלס ושסע רגל ימין חיזקו את הממד הסקסי של השחקנית המיניאטורית, כמו גם שיער פזור מוחלק וסנדלי ג’ימי צו מטאליים.

ג'יין פונדה - רוברטו קוואלי

ג’יין פונדה בפסטיבל קאן ה-65, מאי 2012. Vittorio Zunino Celotto, GettyImages
לשושלות הוליוודיות יש גנים טובים, פלסטיקאים מוכשרים וסטייליסטים מקצוענים/GettyImages, Vittorio Zunino Celotto
ג’יין פונדה בפסטיבל קאן ה-65, מאי 2012. Gareth Cattermole, GettyImages
שילוב מצוין של סגול כהה ובורדו/GettyImages, Gareth Cattermole

בת ה-74 הראתה בסוף השבוע לכמה מן האורחות היותר צעירות איך לטעם טוב ולוק מוצלח אין קשר לגיל צעיר. לבכורת "מדגסקר 3" היא לבשה שמלה באדום יין משובצת פאייטים של רוברטו קוואלי. השמלה חובקת גוף וצמודת שרוולים יצרה סילואטה מחמיאה שהדגישה את מושלמות הגזרה של השחקנית הוותיקה. לשושלות הוליוודיות יש גנים טובים, פלסטיקאים מוכשרים או סטייליסטים מקצוענים? לפונדה, נראה שיש את כל אלו. ארנק-קלאץ' רבוע בסגול כהה התמזג יפה עם שמלת הבורדו. גוונים עזים-חמים נראים טוב זה ליד זה.

נעמי ווטס - מרקזה

נעמי ווטס בפסטיבל קאן ה-65, מאי 2012. רויטרס
נוצות ורדרדות ויהלומים לבנים. נעמי ווטס/רויטרס
נעמי ווטס בפסטיבל קאן ה-25, מאי 2012. Andreas Rentz, GettyImages
סידור שיער בנוסח שנות העשרים/GettyImages, Andreas Rentz

בבכורת "מדגסקר 3" נעמי ווטס (43) זהרה בשמלת מרקזה, בית האופנה הצעיר הידוע בבדי כמו-וילון משובצים. הגוון, ניוד-ורדרד, יותר מהתאים לגוון עורה ושיערה של השחקנית האוסטרלית. סידור השיער עם ה"נוצות" התואמות לאלו של השמלה קוקטיות נדירה וגם לקח את הלוק לשיק שנות העשרים (שנעשה כה טרנדי בימים אלה). ארנק-קלאץ' מוכסף וענק יהלומים לבנים של שופארד העניקו טאץ' זוהר משלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully