וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: תצוגת הגברים של ברברי פרורסום

לירוי שופן

21.6.2012 / 13:09

מעילי בומבר קצרים בצבעים זוהרים ומתכתיים, הדפסים גיאומטריים ושילובים בין העתידני לנוסטלגי עמדו במרכז קולקציית הגברים של ברברי לקיץ 2013

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך קולקציית ריזורט 2013 של ברברי פרורסום/מערכת וואלה!, צילום מסך

בית האופנה הבריטי ברברי אמנם נעדר משבוע האופנה לגברים שנערך בלונדון, אבל הוא פיצה על כך בהופעה מתוקשרת בשבוע האופנה של מילאנו, אחת מבירות הסטייל המשפיעות בעולם.

בניגוד לקולקציית קדם-האביב (ריזורט) - שהוצגה בתחילת חודש יוני, ושנחשבה מסחרית מידי על ידי מבקרי האופנה - התצוגה לקיץ 2013 חשפה מימד נשכני יותר של כריסטופר ביילי, המנהל הקריאייטיבי של ברברי. לצד חייטות מסורתית, שבאה לידי ביטוי בחליפות צרות או במעילי Caban בצללית A, ניכר שימוש בחומרים בעלי הילה עתידנית במובהק. מעילי בומבר קצרצרים ותפוחים נתפרו מבדי ניילון מודפסים ומבריקים. לעומתם, מעילי טרנץ', הסמל המסחרי של הבית, או חולצות מכופתרות, היו עשויים משי שכוסה בנייר מתכתי, מה ששיווה להם חזות של נייר אלומיניום מקומט מעט.

ניכר שהיה זה ניסיון לצאת מאיזור הנוחות - מכנסיים בפוקסיה או בכחול ניאוני הם דוגמא מצויינת - ובמידה מסויימת הקולקציה דמתה לקולקציות הצעירות, העמומות מגדרית, שהנפיק ביילי באמצע העשור הקודם. השיא הגיע, כאשר נחשפו מיני מעילים וחולצות בהדפס רענן, שנדמה כטייק מקורי על הדפסי מטפחות שחוקים.

עם זאת, השידוך בין פריטים קלאסיים לכאלה המבטאים קידמה אסתטית רדיקלית (באופן שהזכיר את הסגנון החללי של מעצבים כפאקו ראבן) לא תמיד עלה יפה, ולא תמיד סחט אמירה הומוגנית. מצד אחד, מעיל קל ברכיסה כפולה העשוי סירסאקר, שצווארונו כוסה באותו בד מטאלי תכול, הצליח בזכות מינון מדוייק בין הפוטוריסטי לנוסטלגי לעורר עניין מחודש בפריט הנצחי. מנגד, כאשר עלה למסלול דוגמן בחליפה אפורה, שעליה נלבש ז'קט עור בעל ברק מתכתי בגוונים של כתום וצהוב, התוצאה הייתה רחוקה מלהרשים, ונראתה בעיקר מאולצת.

תאריך עדכון אחרון: 23 ביוני, 18:20

  • עוד באותו נושא:
  • ברברי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully