וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

'ודיור בראו את האישה': סרטון פרסומת חדש וממכר של בית האופנה

24.6.2012 / 10:27

בסרטון פרסומת חדש בכיכוב דפני גרונוולד, מהדוגמניות ההולנדיות המצליחות בעולם היום, דיור מדגימים חיבור נדיר בין אופנה, פרסום ואמנות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דפני גרונוולד פוזלת לעבר החתול שהתיישב לה הראש/מערכת וואלה!, צילום מסך

כריסטיאן דיור עושים זאת שוב. לאחר סדרת סרטוני פרסומת יוצאי דופן ואמנותיים - בין היתר לבושם 'ז’אדור' עם שרליז ת’רון, שהשיב לחיים באמצעות עריכה מהוקצעת אגדות הוליוודיות כמו גרייס קלי ומרילין מונרו, או הסרטון לתיק ליידי נואר עם מריון קוטיאר בתפקיד נערת קברט - בית אופנת העל הצרפתית משחרר סרטון פרסומת השראתי נוסף. הפעם לבושם דיור אדיקט. ממש כמו שמו של הבושם אשר הושק ב-2002, גם סרטון הפרסומת החדש שלו, “ודיור בראו את האישה”, ממכר. בסרטון, אותו ביים יונאס אקרלונד, מככבת דפני גרונוולד (18), מהדוגמניות ההולנדיות המצליחות בעולם היום.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחווה לבארדו הבלונדינית אוהבת בעלי החיים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בסן טרופז שטופת השמש, ועל רקע שירם הקופצני והקליט של צמד האלקטרו-פופ “סטריאו-טוטאל”, I Love You Ono, גרונוולד מתיזה את הבושם מן הבקבוק הסגלגל, מגבירה את הרדיו ומייד אחר כך עוברת למצב רוח טוב מדבק. היא מפזזת, מצחקקת, קורצת, מקפצת, פוערת עיניים, מהלכת הליכת מסלול ברחוב צר, מפריחה נשיקות, נושכת שפה, רוקדת בבית קפה ומחוץ לו, שותה משקה אדמדם כלשהו ופוזלת לעבר חתול רחוב שמן שהתיישב לה על הראש. הכל תוך מחווה לאחד הסמליים הנשיים הצרפתיים של כל הזמנים - בריג’יט ברדו (כשהחתול מרמז על חיבתה של בארדו לבעלי חיים).

מכאן, אגב, גם הרציונל לסלוגן “היו איקוניים” (Be Iconic) בקמפיין הבושם. מקסים ומשובב נפש בכל עת. אגב, לא ברור מהיכן צצה חצאית ה-A האדומה שהיא לובשת בבית הקפה לאחר שנראתה נכנסת במכנסי סיגר שחורים. אבל למען האמת, גם לא ממש משנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארוכת שיער בלונדיני ורגליים. דפני/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לשנייה אחת החצאית מתרוממת ומגלה מושלמות/מערכת וואלה!, צילום מסך

דפני גרונוולד (18), ארוכת השיער הבלונדיני והרגליים המתנשאת לגובה של 179 ס"מ, התגלתה בגיל 15 בעת קניות עם אמה בחנות הכלבו הענקית במרכז אמסטרדם דה ביירקופ (De Bijenkorf). תוך שנה מאז שהחלה את דרכה בתעשייה, היא הספיקה לדגמן עבור גוצ'י, ורסצ'ה, פראדה, מיו מיו, ארמני, ז'יבנשי, ג'יל סנדר, דולצ'ה וגבאנה, פנדי, אמיליו פוצ'י, מארני, מקס מארה ועוד. בקמפיינים, כמו זה של סתיו 2010 למיו מיו, היא בלטה בזכות זוג עיני תכלת, עור חרסינה ופנים תמימות-רעננות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חלום מתוק בסן טרופז/מערכת וואלה!, צילום מסך

מנגד, הצלם ובמאי הווידאו-קליפים השוודי יונאס אקרלונד, ידוע בעיקר בסגנון בלתי מתפשר המלגלג לעתים באופנים מסוימים על טריילרים קולנועיים וסרטים קצרים.

אקרלונד אשר החל את דרכו בשנות ה-80 כמתופף בלאק מטאל, פנה לבימוי קליפים בתחילת שנות ה-90 בזכות עבודות עבור רוקסט ופרודיג’י (הקליפ Smack My Bitch Up שביים עבורם ספג ביקורת על רקע אלימות, עירום ושימוש בסמים). בהמשך עבד עם שמות מובילים כמו מדונה (כולל Ray of Light; זוכה הגרמי ושבעה פרסי MTV), ליידי גאגא, U2, מטליקה, כריסטינה אגילרה פינק ובריטני ספירס. מבין עבודותיו האחרונות היו הווידאו-קליפ ל-Pussy של Rammstein, שנחשב שנוי במחלוקת על רקע אסתטיקה פורנוגרפית, עירום וסצינות מין בלתי מדומות. ולהבדיל - Moves Like Jagger של כריסטינה אגילרה ומארון 5, ו'גירל פאניק' של דוראן דוראן, שקיבץ כזכור סוללה של דוגמניות-על.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully