וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תערוכת שמלות כלה בעונת העיצוב החדשה בחולון

5.8.2012 / 15:47

העונה החדשה של גלריות העיצוב בחולון תכלול מספר תערוכות שנוגעות באופנה. המסקרנת שבהן תתמקד בפרשנויות לשמלת הכלה המסורתית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלון ליבנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אירוע משמח יתרחש ב-1 בספטמבר - פתיחת העונה הישראלית החדשה והרביעית במספר של גלריות העיצוב בחולון. בדומה לעונות קודמות גם השנה יוצגו מספר תערוכות במקביל בתחום העיצוב על כל גווניו, כולל אופנה, שיצטרפו לתערוכת היחיד הבינלאומית של מעצב האופנה האוונגרדי יוז'י ימאמוטו במוזיאון העיצוב בעיר.

ראיון בלעדי עם יוז'י ימאמוטו בוואלה! אופנה

אחת התערוכות המעניינות בתחום האופנה, שתוצג בגלריית החווה, היא בעלת השם הספק איקוני-ספק אירוני HAPPILY EVER AFTER (או "עד עצם היום הזה" בגרסה העברית). התערוכה, שאצרה עיתונאית האופנה יערה קידר, סובבת סביב שמלת הכלה כפריט סנטימנטלי ונוסטלגי, סימבול שמנציח זיכרון רגעי של ערב יחיד בחיים אך גם המשכיות.

בתערוכה הקבוצתית משתתפים 14 מעצבי אופנה, אביזרים ותכשיטים, ביניהם ויקטור בלאיש, ליהי הוד, אלון ליבנה, אפרת קליג, אניה פליט, ליאורה טרגן, ענבר ספקטור, עומר פוזנר וחגית כסיף. מרבית המעצבים המשתתפים עיצבו דגמים במיוחד עבור התערוכה, ובאמצעותם יכולים היו להתנתק משגרת היומיום ולפרוק כל עול יצירתי ואמנותי אשר נזנחו לטובת עשייה מסחרית יותר ביומיום.

את פרספקטיבת הפנטזיה תשלים תערוכת החוצות 'צלם חתונות', תערוכה נוספת בניצוחה של קידר, שתזקק את האימג' של החלום לתמונות מציאותיות. בתערוכה יוצגו קרוב ל-70 צילומים אותנטיים מאלבומי חתונות פרטיים משנות העשרים ועד שנות השמונים. התערוכה תספק הצצה לאותם רגעים היסטוריים-אישיים ועל ידי כך תנסה לגלול את סיפורה של המדינה יחד עם מבט על סגנונות האופנה שהיו מקובלים בעבר. גם כאן המוקד הוא השילוש השחוק של גבר, אשה ושמלה לבנה אחת.

במקביל להילולת הכלולות, יפתחו שתי תערוכות נוספות. האחת תעסוק בארכיטקטורה יפנית ובתמורות שחלו בעקבותיה בחברה היפנית, אילו השנייה היא תערוכת יחיד של האמן נעם רוזנברג, אמן רב-תחומי בוגר המחלקה לצורפות ואביזרי אופנה בבצלאל, אשר יציג יצירות בהשפעת אהבתו העמוקה לעולם התת-ימי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מארק גולדנברג/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך התערוכה "צלם חתונות"/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ענבר ספקטור/מערכת וואלה!, צילום מסך

גלריות חולון: גלריה ע"ש חנקין, רחוב חנקין 109, חולון; גלריית החווה, רח' הנחושת פינת רח' המלאכה, א.ת חולון; גלריית המשכן "בית מאירוב", רח' הרצפלד 31, חולון; גלריית תיאטרון חולון, שדרות קוגל 11, חולון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully