וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמלת הכלה המשעממת של נטלי פורטמן

7.8.2012 / 19:43

בעוד שהזר שהונח על שיערה קצר מחמאות, שמלת החתונה של זוכת האוסקר נטלי פורטמן הרשימה הרבה פחות. השאלה שנותרה פתוחה - למה היא לא בחרה בהוט קוטור של כריסטיאן דיור?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צנועה. נטלי פורטמן בשמלת הכלה שלה בעיצוב רודרטה בסוף השבוע בקליפורניה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר זוגיות בת שלוש שנים, נטלי פורטמן (31) התחתנה בסוף השבוע האחרון בעיירת החוף ביג סור בקליפורניה עם בנג'מין מילפייה.

בני הזוג הכירו, כזכור, על סט צילומי הסרט 'ברבור שחור' בו גילמה פורטמן את התפקיד הראשי של בלרינה המאבדת את שפיותה במהלך חזרות על הבלט 'אגם הברבורים', תפקיד עבורו זכתה באוסקר. מילפייה (35), כוריאוגרף ורקדן בלט צרפתי, שימש ככוריאוגרף בסרט ואף שיחק בתפקיד קטן. לבני הזוג נולד ביוני שעברה בן, אלף פורטמן מילפייה.

פורטמן ובן זוגה נודעו בזוגיות פוטוגנית וסטייל השראתי. על השטיח האדום לא פעם הם הצליחו להאפיל על זוגות הוליוודיים ותיקים ונוצצים.

נטלי פורטמן. Pascal Le Segretain, Alberto E. Rodriguez, GettyImages
זוגיות פוטוגנית. פורטמן ומילפייה בטקס האוסקר בפברואר השנה/GettyImages, Pascal Le Segretain, Alberto E. Rodriguez

לכן, האכזבה משמלת הכלה גדולה במיוחד. פורטמן לבשה שמלה בעלת שרוולים ארוכים ושקופים, שחצאיתה מעט ארוכה יותר מקו הברכיים. שמלה פשוטה למדי ושאינה מסעירה בלשון המעטה. אין ספק ששמלת קוטור מפוארת אינה נכונה לטקס מצומצם בטבע בחברת חברים ובני משפחה בלבד, אך מנגד קשה שלא לתהות לאן נעלם הטעם הייחודי והמקורי של הכלה? לרגע מסוים, פורטמן בשמלתה הצנועה נראתה כמו בת שירות לאומי בחתונת גן ירושלמית.

מנגד, זר הפרחים אשר עיטר את ראשה היפה של הכלה התגלה כהצלחה ותרם חגיגיות רעננה. בלעדיו, הכלה הייתה נראית כעוד אורחת במסיבת תה של אחר הצהריים.

השמלה עוצבה על ידי רודארטה, מותג ביגוד נשים ואקססוריז אמריקאי השייך לשתי האחיות קייט ולאורה רודארטה. הצמד, אשר עיצב הביגוד (כולל ביגוד הבלט המשפיע) ב'ברבור שחור', התחבב מאז על פורטמן, שנראית דרך קבע בבגדיו.

פורטמן, פרזנטורית בבית כריסטיאן דיור, ויתרה במודע על שירותיו של ראף סימונס, מעצב דיור החדש, אשר הציג לאחרונה בהצלחה קולקציית קוטור ראשונה ומרשימה. ללא ספק, בית האופנה הצרפתי היה שמח לשתף פעולה עם הכוכבת ולהיזכר כמי שהלביש אותה ביום חתונתה, פרטית ומצומצמת ככל שהייתה.

נטלי פורטמן מתפשטת בקמפיין דיור

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
נטלי פורטמן ובנג'מין מילפייה בטקס גלובוס הזהב, בוורלי הילס, קליפורניה ינואר 2012. Jason Merritt, GettyImages
על השטיח האדום היא רשמה לא מעט הצלחות. בני הזוג בטקס גלובוס הזהב בינואר השנה/GettyImages, Jason Merritt

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully