וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטלי פורטמן לאחר החתונה: עירום חושני בקמפיין דיור

7.8.2012 / 14:19

למרות שהיא רק נישאה בסוף השבוע האחרון בשמלה של רודארטה, נטלי פורטמן לא חוששת להתפשט בקמפיין קו האיפור החדש של כריסטיאן דיור ומציגה עירום אלגנטי ומחמיא

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"עור טבעי מושלם". נטלי פורטמן בקמפיין חדש של דיור/מערכת וואלה!, צילום מסך

אין טוב יותר מנטלי פורטמן בעירום למודעת מייק-אפ, במיוחד כאשר לוקחים בחשבון עור ברונזה חלק, גוון שזוף במידה הנכונה, השתקפות אור מחמיאה, שיער חום-שוקולד גולש על גב עירום ומבט מהפנט. בבית האופנה הצרפתי כריסטיאן דיור ידעו בדיוק מה הם עושים כשבחרו בזוכת האוסקר לשמש כפני מוצרי הבישום והיופי שלהם בכלל ובקמפיין קו האיפור החדש בפרט. לראייה, בת ה-31 אשר התחתנה בסוף השבוע האחרון מעולם לא נראתה זוהרת ומפתה יותר, במיוחד בהשוואה למראה המשעמם למדי שלה בחתונתה. האם היא אכן מאופרת במוצר שהיא מקדמת? אין לדעת. אבל מבט חטוף בתמונות ישכנע כל אחד לקנות אותו.

תמונות הקמפיין צולמו על ידי מריו סורנטי, מבכירי צלמי האופנה היום הידוע בצילומי עירום-אופנה עבור מגזינים מרכזיים.

בהודעה רשמית מטעם דיור נמסר כי :"הבחירה בנטלי פורטמן לקידום הליין החדש נעשתה באופן טבעי הודות לעור פניה הבוהק שהוא רענן, מושלם וטבעי. היא מגלמת עירוב של קסם וטוהר, אך גם יודעת לשחק משחקי פיתוי עם היופי האידאלי והטבעי שלה". נראה שבאופן לא מקרי מופיעה פה לא פחות משלוש פעמים המילה 'טבעי'. בדיור רוצים שיהיה ברור - ליין היופי החדש שלהם יעניק לכם מראה טבעי, אולי אפילו כמו של נטלי פורטמן.

מאז שהחלה לשמש כפני חטיבת היופי של דיור בדצמבר 2010, נטלי פורטמן הופיעה במספר קמפיינים, כולל אלו לבושם הקלאסי מיס דיור ומסקרת דיור-שואו.

סדרת מוצרי היופי החדשה של דיור, 'דיורסקין נוד', כוללת מייק-אפ חדש המבטיח לספק בוהק טבעי וזוהר מגיע ב-17 גוונים והוא מומלץ לשימוש עם אבקת שימר ניוד, שפתון בגוון טבעי-אדמדם ולקת ציפורניים תואמת. הסדרה מבוססת על מרכיבים המחקים את הקומפוזיציה הטבעית של העור.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מבט מהפנט. נטלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

פורטמן נישאה בסוף השבוע האחרון בטקס יהודי לבן זוגה מאז 2009 בינג'מין מילפייה. השניים נפגשו על סט צילומי הסרט 'ברבור שחור' בו גילמה פורטמן רקדנית בלט המאבדת את שפיותה במהלך חזרות על בלט אגם הברבורים - תפקיד עבורו זכתה באוסקר. מילפייה (35), רקדן בלט וכוריאוגרף, שימש ככוריאוגרף בסרט. ביוני שנה שעברה נולד בנם אלף פורטמן-מילפייה. בני הזוג נישאו בעיירת החוף הקליפורנית ביג-סור בחברת קהל חברים ובני משפחה מצומצם. הכלה לבשה שמלה ארוכת שרוולים, באורך שחוצה את קו הברך, בעיצוב המותג רודארטה. רודרטה הוא מותג ביגוד נשים ואקססוריז אמריקאי של שתי האחיות קייט ולאורה רודארטה. הצמד, אשר עיצב את הביגוד ב'ברבור שחור', התחבב מאז על פורטמן שנראית דרך קבע בעבודותיהן.

עם זאת, מעניין לשאול מדוע פורטמן ויתרה על שירותיו של ראף סימונס, מעצב דיור החדש, אשר הציג לאחרונה בהצלחה קולקציית קוטור ראשונה ומרשימה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully